احسان بیدی:آلبانی با درخواست رجوی برای استقرار مجاهدین در شهری دورافتاده از تیرانا مخالفت کرد

0
738
 مریم رجوی به موازات این اعمال غیرقانونی در البانی، برای اعمال بیشتر کنترل نیرو و آب بندی کردن فضای تشکیلاتی فرقه مجاهدین به دنبال این بود که مقر اصلی استقرار نیروهای مجاهدین در محله های مختلف تیرانا را به شهر دورافتاده ای در 300 کیلومتری پایتخت این کشور منتقل کند ، چرا که دیگر امکان دسترسی خانواده های قربانیان ، چه از ایران و چه از کشورهای مختلف اروپایی ، بسیار سخت می شد و فرقه بهتر می توانست نیروهای خود را در قرنطینه نگاهداری کند و اگر کسی هم نغمه جدایی سر می داد در این نقطه دورافتاده سرکوب وی با امکان بیشتری میسر بود . به همین دلیل از یک سال قبل کار اصلی نیروهای سازمان در تیرانا را  بنگال سازی گذاشت و تا حدودی نیز با بخشی از حاکمیت کشور آلبانی نیز این موضوع همراهی می شد . برای این کار و بنگال سازی و انتقال بنگال های ساخته شده  به این شهر دورافتاده ، یک دژی  ساخته بود و قرار بود

آلبانی با درخواست مریم رجوی برای استقرار مجاهدین خلق در  شهری دورافتاده از تیرانا مخالفت کرد

احسان بیدی ، تیرانا، آلبانی ـ 30.08.2017

لینک به منبع : سایت نجات یافتگان در آلبانی

حتما همه شما درجریان هستید که یک ماه بیش هیئتی از سناتورهای امریکایی که به دعوت دولت آلبانی به تیرانا امده بودند، مطلع هستید. می خواهم نظر خودم را در مورد اهداف این خبر و ملاقات این هیئت با مریم رجوی مطلب ریز را در اختبار شما بگذارم .

با گذشت زمان مردم و دولت آلبانی ازسازمان ترویستی مریم رجوی احساس خطر بیشتر کرده و بارها دولت آلبانی شکایت خود را از حضور  نفرات تشیکلاتی فرقه رجوی درشهر تیرانا و فعالیتهای این فرقه به اطلاع سازمان مجاهدین و نهادهای زیربط دیگر مانند کمیساریای عالی پناهندگان و بعضی مقام های امریکایی اطلاع داده است. از انجاییکه فرقه مریم رجوی یک کارنامه تروریستی و همچنین  عملیات های  خرابکارانه درعراق به منظور اخلال در حاکمیت سیاسی آن کشور را در کارنامه خود داشته است اند، دولت آلبانی حساسیت بیشتری نسبت به فرقه مجاهدین پیدا کرده است.ehsan-bidi-260-410

مجاهدین خلق  با حضور چهارساله خود در کشور آلبانی فقط استرس واضطرابی برای مردم و دولت این کشور به ارمغان آورده است . مریم رجوی درتلاش  برای سرمایه گذاری سیاسی روی اپوزسیون این کشور بود و برای همین زمینه سازی هایی را هم با اربابان خودش انجام داد که لازم به ذکر نمی بینم ولی انجه مهم است این است که مریم رجوی با خوش خیالی اینکه دولت رسمی آلبانی به زودی و در یک کودتایی سیاسی سرنگون میشود، دست به یک سری تحرکات زد . منجمله اقدام به فراری دادن و خروج غیر قانونی فرماندهان خود به خارج ازکشور آلبانی و انتقال به کشورهای اروپایی و مقر مریم رجوی در اوورسورواز فرانسه  کرد. مریم رجوی به موازات این اعمال غیرقانونی در البانی، برای اعمال بیشتر کنترل نیرو و آب بندی کردن فضای تشکیلاتی فرقه مجاهدین به دنبال این بود که مقر اصلی استقرار نیروهای مجاهدین در محله های مختلف تیرانا را به شهر دورافتاده ای در 300 کیلومتری پایتخت این کشور منتقل کند ، چرا که دیگر امکان دسترسی خانواده های قربانیان ، چه از ایران و چه از کشورهای مختلف اروپایی ، بسیار سخت می شد و فرقه بهتر می توانست نیروهای خود را در قرنطینه نگاهداری کند و اگر کسی هم نغمه جدایی سر می داد در این نقطه دورافتاده سرکوب وی با امکان بیشتری میسر بود . به همین دلیل از یک سال قبل کار اصلی نیروهای سازمان در تیرانا را  بنگال سازی گذاشت و تا حدودی نیز با بخشی از حاکمیت کشور آلبانی نیز این موضوع همراهی می شد . برای این کار و بنگال سازی و انتقال بنگال های ساخته شده  به این شهر دورافتاده ، یک دژی  ساخته بود و قرار بود تا تمامی نفرات تشکیلات خودش را با حمایت ارباب خودش ونیروهایی فاسد دولتی به انجا منتقل کند ونفرات را درکنترل وزندانی خودش خارج ازدید ارگانهایی بین المللی قرار بدهد ولی هرچه مریم رجوی در این ارتباط کاشته بود، پنبه شد.

Albani-MKO_Camp-Tirana 260-410

اوج تحرکات سیاسی و خرابکاری فرقه رجوی و دخالت در امورات دولتی این کشور کار را به جایی رساند که درست درچند ماه اخیر اقای مک کین ارباب سازمان سراسیمه پا به میدان گذاشت و با سفری به البانی اولا از سیاست ها و اقدامات دولت البانی مبنی بر مخالفت انتقال مجاهدین از تیرانا با شهری دور افتاده  مطلع شد و قرار شد که این موضوع از طریق انها هم به اطلاع مریم رجوی برسد . همچنین این سناتور آمریکایی از تمایل دولت البانی برای ارتباط اقتصادی و سیاسی با ایران مطلع و مورد تاکید قرار داد و بر خلاف تبلیغات مجاهدین از از ملاقات مک کین با مریم رجوی ، محصول این ملاقات ملاقات ضربه سختی به  این فرقه بود و طرح درست کردن یک اشرف محصور شده در آلبانی فعلا به شکست کامل منتهی شده است . از  سوی دیگر در هنگام سفر مک کین به تیرانا، دولت آلبانی رسما اعلام کرد که به مریم رجوی و فرقه تروریستی ان اجازه نمیدهد که خودسرانه تصمیم برای خودشان بگیرند وباید پایبند به قوانین این کشور بوده و  اجازه نمیدهد که سازمان تروریستی مریم رجوی نیروهایی خودش را خودسرانه به خارج ازتیرانا ببرد.

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید