عیسی آزاده : جعلیات فرقۀ رجوی بر علیه منتقدین و جدا شدگان از این فرقه

0
925

جعلیات فرقۀ رجوی بر علیه منتقدین و جدا شدگان از این فرقه 

 Issa Azadehعیسی آزاده، پیوند رهایی، پاریس، سی ام اوت ۲۰۱۷:…  بنابراین در اینجا لازم است یک هشدار به کلیۀ خانواده های اسیران فرقه بدهم که توسط جاسوس فرقه رجوی تخلیه تلفنی نشوند. و هم چنین در رابطه با دوستان جدا شده نیز لازم است این را یاد آوری کنم که با توجه به کارهای کثیف هکر های فرقه رعایت های لازم و ضروری را پیرامون هک نشدن انجام داده و سعی کنند که محل و مشخصات هکر ها را در بیاورند که سران … 

علامه حسینی مشاور مریم رجوی اعلام جدایی کردجدایی آقای علامه حسینی مشاور ارشد مریم رجوی از فرقه مجاهدین 

لینک به منبع

جعلیات فرقۀ رجوی بر علیه منتقدین و جدا شدگان از این فرقه

نوشتۀ عیسی آزاده از مسئولین و فرماندهان سابق سازمان مجاهدین

مرحوم رجوی در دوران عراق بطور متوسط سالی سه بار از کلیه نفرات به عناوین مختلف بر اساس فرمی که خودش تنظیم کرده بود تعهد و سوگند نامه می گرفت.

وقتی همۀ نفرات تعهد می دادند چمدانها را از برگه های تعهد پر می کرد می گفت اینها را برای آقا (امام زمان) و خلق قهرمان ایران در جوادیه و نازی آباد نگه می دارم. افراد هم با توجه به اعتمادی که به فرقه داشتند هر فرم از قبل اماده شده ای را امضا میکردند چون قبل از این فرم ها اعضا جان خودرا در طبق اخلاص گذاشته بودند و غافل از این بودند که رجوی این اسناد را بعنوان گروی از نفرات نگه می دارد که به موقعش بتواند با استفاده از همین اسناد افراد جدا شده و ناراضی را خفه کند.

علاوه بر این هر فرد دارای یک پروندۀ پرسنلی است که مهمترین گزارشهای فرد و مسئولینش و فراز و نشیب های فرد در تشکیلات در ان ثبت میشد و همۀ گزارشها هم اسکن و در پروندۀ افراد ثبت می میشود.

کلیۀ افرادیکه از فرقه جدا میشوند توسط یک بخش در تشکیلات تحت عنوان جی اس یا جنگ سیاسی در هر کجا که باشند شناسایی و تحت کنترل قرار می گیرند. البته متناسب با محل فرد جدا شده کنترل ها هم روش های مختلفی دارد.

برای کسانیکه در داخل هستند از طریق تلفن  و با پوشش ها و عناوین مختلف افراد را رد یابی کرده و تخلیه تلفنی را انجام می دهند.

در خارج به روش های زیر کار جاسوسی از جدا شدگان را انجام می دهند:

 از طریق استخدام مزدور

از طریق هواداران شناخته نشده

از طرق افراد تشکیلاتی و شناخته شده

از طریق هک کردن حساب های نفرات در صفحات مجازی مانند فیس بوک وغیره

بنابر این فرد جدا شده وقتی در تشکیلات بود یک خروار از او تعهد و دست نوشته دارند.

وقتی هم که به خارج می آید با کثیف ترین روش های جاسوسی و البته غیر قانونی کار جمع آوری اطلاعات را انجام می دهند.

حالا هر فردی چنانچه بر خلاف فرقه موضع بگیرد و افشاگری کند بلافاصله ماشین جعل و دروغ فرقه شروع به کار می کند و فرقه در سایت ها و وبلاگ های رنگ وارنگ و پوششی و رسمی خود مدام علیه او اطلاعیه صادر می کند.

طنز قضیه هم اینجاست فرقه طوری وانمود می کند که انگار فرقه به هر نفر جدا شده یک میکروفون مخفی و یک دوربین مخفی در بدنش جاسازی کرده که هر لحظه افراد را مانتیور می کند و تحت نظر دارد.

اخرین مورد از این جلعلیات مربوط به اقای علامه حسینی و اقای حسین نژاد است. هکر های فرقه حساب فیس بوک عربی اقای حسین نژاد و صفحه فیس بوک اقای حسینی را هک کردند و با بدست آوردن چت های نوشتاری انها همه مطالب رد و بدل شده را تحت عنوان اطلاعاتی که از داخل ایران!! توسط اجنه برای فرقه مخابره شده است!! در سایت رسمیش منتشر کرده است.

مورد بعدی در رابطه با شماره پاسپورت های افرادی است که از فرقه در عراق جدا شده اند.

کلیه نفراتی که از فرقه در عراق جدا شده اند توسط کمیساریای عالی پناهندگان ثبت و نام نویسی می شدند و تحت کنترل و حمایت کمیساریا قرار می گرفتند. طبعا این افراد که از فرقه جدا شده بودند فاقد هر گونه مدرک قانونی و شخصی و هویتی بودند.

یک سری از این افراد بنا به خواست و اراده خودشان به داخل کشور برگشتند که عمده اینها نفرات جدید ویا اسیران جنگی خود سازمان و یا اسیران جنگی عراق بودند که عراق به فرقه تحویل داده بود.

طبعا این نفرات که با مسئولیت صلیب سرخ به داخل برده می شدند می بایست پاسپورت برایشان تهیه می شد.

فرقه هم از این روند قانونی به خوبی مطلع بود و بر همین اساس در بخش صدور روادید و بخش ترانزیت فرودگاه بغداد با پول هنگفت چند نفر را خریده بود و این نفرات از پاسپورت های افرادیکه قصد سفر به ایران یا ترکیه یا کشورهای اروپایی را داشتند اسکن می گرفتند و اسکن ها را به فرقه تحویل می دادند و پول هنگفتی هم از فرقه می گرفتند.

بعدا فرقه اطلاعیه می داد که این اطلاعات توسط ستاد خبری و اطلاعاتی سازمان از داخل کشور به دستشان رسیده است!!.

طبعا در عراق که یک کشور بی در و پیکر بود و در فساد غرق بود این قبیل کارها عادی بود.

 اما در اروپا که حرف اول و اخر را قانون می زند فرقه مسافرت جداشدگان را با ان روش عراق نمی تواند کنترل کند لذا با کثیف ترین روشهای جاسوسی وارد حریم خصوصی افراد در حساب های اینترنتی انها می شود و بعنوان سند منتشر می کند که البته این کارهای فرقه جاسوسی محض است و باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.

بنابراین در اینجا لازم است یک هشدار به کلیۀ خانواده های اسیران فرقه بدهم که توسط جاسوس فرقه رجوی تخلیه تلفنی نشوند. و هم چنین در رابطه با دوستان جدا شده نیز لازم است این را یاد آوری کنم که با توجه به کارهای کثیف هکر های فرقه رعایت های لازم و ضروری را پیرامون هک نشدن انجام داده و سعی کنند که محل و مشخصات هکر ها را در بیاورند که سران فرقه و سردسته انها مریم قجر را به دادگاه بکشانیم.

اخیرا هم تعدادی از مسئولین فرقه با اسامی جعلی و بدون اسم و رسم در فیس بوک برای نفرات جدا شده پیام های تهدید آمیز ارسال می کنند و صراحتا در صدد خفه کردن صدای جداشدگان هستند.

در رابطه با خود بنده هم چندین مورد اتفاق افتاده است که بنده انها را شناسایی کرده ام و معرفی می کنم. یکی از نفراتیکه در این رابطه مستمرا برای همه جدا شده ها نامه های تهدید و تطمیع می نویسد فردی است بنام عمویی که همان محسن عباسی از افراد بالای تشکیلات فرقه در فرانسه و از مسئولین حفاظت و اطلاعات و امنیت مریم قجر است که البته در فرانسه با نام و مشخصات جعلی، مدارک پناهندگی و اقامت گرفته است.

عیسی آزاده – فرانسه

۲۸ اوت ۲۰۱۷

——————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید