باور کنید استفاده از “بمب اتمی” برای سرکوب در داخل کشور عملی نیست

0
543

باور کنید استفاده از “بمب اتمی” برای سرکوب در داخل کشور عملی نیست (باز هم محمد علی توحیدی)

 سیروس غضنفری، ایران اینترلینک، پنجم سپتامبر ۲۰۱۷:…  حکومت ها هرچه هم که فاشیست باشند ، برای سرکوب مردم درداخل کشور قادر به استفاده از سلاح اتمی نیستند وچه بسا که خود نیز دراین ترقه بازی های اتمی ازبین می روند! پس بنابراین فعالیت های اتمی جمهوری اسلامی ایران درهر راستا که بوده باشد- که من شخصا از این فعالیت های صلح آمیز علمی وفنی وکمکی که به توسعه ی کشور میکند قویا … 

http://iran-interlink.org

باور کنید استفاده از “بمب اتمی” برای سرکوب در داخل کشور عملی نیست (باز هم محمد علی توحیدی)ا

نگاهی اجمالی به ترهات محمد علی توحیدی!

۱۴شهریور ۱۳۹۶

این آقا محمد علی توحیدی زیاد مصاحبه میکند ودرحالی که چیز جدیدی مطرح نمیکند ، با چاشنی شعر وشعار وگزافه گویی، سعی میکند خود را درقالب یک نظریه پرداز نشان دهد که اقلا خواننده ی روشن بین ، اورا بعنوان زیاده گوی ” چاله میدانی گونه ” میشناسد و من بدرستی نمیدانم که رهبر فرقه ی رجوی چه نظری به او دارند که حاشا نمیکند!

اودر مصاحبه ی گل وگشاد خود میگوید :

 ” محمدعلی توحیدی: اگر ما بخواهیم بحث جدی سیاسی بکنیم، بحرانی که این رژیم با آن مواجه است که یک بحران حقوقی یا توافق با طرف خارجی نیست؛ بحران، عبارت است از خوردن یک جام‌زهر در یک مسیر استراتژیکی که رژیم پیش می‌برده تا به بمب اتمی دست یابد و حاکمیت ولایت فقیه را در کشور ما تثبیت کند… قربانی این سیاست، قبل از منطقه و دیگران، مردم ایران هستند. در این چالش بر سر اتمی، این مردم و مقاومت ایران بودند که جلو این رژیم مثل داستان جنگ ایستادند … به‌خاطر تحولاتی که در همین یکی دو سال اخیر شاهدش بودیم، رژیم نه راه پیش دارد نه راه پس “.

معمولا بحران های هر حکومت ، بیشتر ازهر چیز جنبه ی داخلی وساختاری دارد و کسی اینجا تصور نمیکند که با بمب اتم میتوان مردم یک کشور را واداشت که ازحقوق خود دست بردارند!

چرا که سیستم پساانقلابی شوروی را دردرجه ی اول ، بحران های داخلی خودش فروپاشاند و داشتن اینهمه بمب وسلاخ اتمی ، ذره ای مانع این فروپاشی نشد!

حکومت ها هرچه هم که فاشیست باشند ، برای سرکوب مردم درداخل کشور قادر به استفاده از سلاح اتمی نیستند وچه بسا که خود نیز دراین ترقه بازی های اتمی ازبین می روند!

پس بنابراین فعالیت های اتمی جمهوری اسلامی ایران درهر راستا که بوده باشد- که من شخصا از این فعالیت های صلح آمیز علمی وفنی وکمکی که به توسعه ی کشور میکند قویا دفاع میکنم  – نمیتوانست در راستای سرکوب مردم باشد!

اصلا چه کشوری غیر از آمریکا ازاین سلاح وآنهم برای رقیب تسلیم شده استفاده کرده است که ایران هم دومی اش باشد؟!

پس اگر شما کاری کردید که مثلا وقفه ای در این فعالیت ها انجام داده شود ، درد مردم را نداشتید وچه بسا که با عقب ماندگی آنها ، اوضاع را بیشتر وفق مراد خود میبینید!

آخر شما چگونه میتوانید برمردم حکم برانید یا حتی درکنار آنها باشید که شرط این همزیستی ، عقب ماندگی آنها و عقبگرد بزرگ بسوی ساختار برده داری است که سیستم خود شما عین آنست؟!!

همچنین :

” الآن هم رژیم مجبور شده است جام‌زهر اتمی بخورد. با همه حقه‌بازی‌ها که دارد می‌کنند، بالاخره جرعه‌ای زهر را خورده‌اند. باید پرسید این جام‌زهر را از کی و در مقابل چه نیرویی خورده است؟ طرف خارجی که نداشته است. طرف خارجی که آن موقع دولت اوباما بوده است که خواسته یک‌جوری امتیاز بدهد و از زیر مشکل ردش کند “.

واقعا طرف خارجی ندارد؟!

اتفاقا موضوع برعکس است و نتیجه ی مشاوره های زیاد اوباما ، او ر ا باین نتیجه رساند که بین جنگ بی صرفه با ایران ونشستن بر سر مذاکرات اتمی یکی را انتخاب کند که تعدادی از مشاوران زیرک اش ، گزینه ی مذاکره را باو پیشنهاد کردند والبته مسلما که دولت پنهان هم چنین نظری داشت!

 همچنین ، درایران کسی دولت را بخاطر فعایت های اتمی مذمت نمیکرد واتفاقا این سران ایران بود ند که به استناد به منابع فقهی ، تولید بمب اتمی را حرام اعلام کردند وگرنه مردم حساسیتی به تولید سلاح هسته ای نداشتند وبعضا هم میگفتند که چیزی که برای اسرائیل متجاوز حلال است ، چرا برای ما حرام باید باشد!

کار شما دراین عرصه ،  ازتحلیل خود شما نشات میگرفت که فکر میکردید ایران صاحب سلاح اتمی، درمقابل زورگویی های سلطه گران وماشین جنگی آنها بنام اسرائیل ، مقاومت مقتدرانه ای خواهد کرد و آنگاه این اربابان نخواهند توانست حکومت را بدست شما بدهند!!

درادامه :

” … در این شرایط رژیم در رابطه با زهر اتمی، نه راه پیش دارد نه راه پس. بله، چسبیده به این‌که برجام را به هر قیمت حفظ کند… “.

راه پس را من نمیدانم که چه شکلی باید باشد اما راه پیش را که ادامه ی روند برجام است چرا!

ایران با چسبیدن  به برجام ( اعلام وفاداری به تعهدات بین المللی خود ) ، کار خوب ومنطبق با ذوق وخواست افکار عمومی جهان انجام میدهد که به نوبه ی خود کاری است درخور تحسین واین مسئله چرا باید سبب تشویش اذهان رجوی ها باشد؟!

سپس :

“… این جواد ظریف که یک عامل فاشیزم دینی در آمریکا است و در فاینانس تروریسم بوده در تمام اینها دست داشته است؛ این آدم بر سر قبر تروریستهایی که این‌جا و آنجاکشته می‌شوند، حاضر می‌شود و با بشار اسد به‌اصطلاح فالوده می‌خورد…”.

این وزیر خارجه ی با هوش وزحمتکش ما ، چنین نطر واعتقادی ندارد وبجای آن میداند که اینها شهدای راه آزادی واستقلال سوریه ای است که درمبارزه با تروریزم کشته میشوند!

کسانی که آقای ظریف بر سر مزار آنها حاضر میشود ، حامی یک دولت ضد تروریست بوده و حکومت اسد ، کارنامه ی خوبی درمبارزه با تروریزم دارد!

سیروس  غضنفری

عضو جدا شده از فرقه ی رجوی

ایران

تبریز

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید