فشارو تهدید در تشکیلات فرقه رجوی در البانی بر افراد

0
511

فشارو تهدید در تشکیلات فرقه رجوی در البانی بر افراد

 فریاد آزادی، پنجم سپتامبر ۲۰۱۷:… شیوه کار ارگان جنگ سیاسی که بعضا با اسم ستاد داخله و….  چنین است ،یک نفر میفرستند به محل کارت و شروع به احوال پرسی میکنند بعد میگویند میدانی رژیم چقدر در رابطه با افراد داخل مناسبات دروغ میگوید . میگویند ما آزادی فردی نداریم . ما تحت فشار تشکیلات هستیم و فشار روحی برما زیاد است وووووو،اگه همانجا بیان بکنی که درست میگوید مارک مزدور و نفوذی و خیانت … 

——

لینک به منبع

فشارو تهدید در تشکیلات فرقه رجوی در البانی بر افراد

جداشده از تشکیلات ،تیرانا ،محمد هاشمی (مستعار)

در سایت ها گشت گذار می کردم چشمم به مطلبی از علی اکبر عندلیبی افتاد . کنجکاو شدم آن را خواندم ، در تشکیلات نوشتن مطالب و تنظیم آن با سرکردگان این فرقه میباشد . هر آنچه که مورد نیاز سیاسی خودشان است مینویسند .

من سالیان در این تشکیلات بودم و به شگردهای آنها آشنایی دارم ،از آنجایی که تمامی نفرات دسترسی به سایت ودنیای بیرون از خود ندارن سران این فرقه هم از این شرایط سوء استفاده میکنند و مطالبی که نوشته و حرف فرد نیست را از زبان و قلم آن مینویسند .

شیوه کار ارگان جنگ سیاسی که بعضا با اسم ستاد داخله و….  چنین است ،یک نفر میفرستند به محل کارت و شروع به احوال پرسی میکنند بعد میگویند میدانی رژیم چقدر در رابطه با افراد داخل مناسبات دروغ میگوید . میگویند ما آزادی فردی نداریم . ما تحت فشار تشکیلات هستیم و فشار روحی برما زیاد است وووووو،اگه همانجا بیان بکنی که درست میگوید مارک مزدور و نفوذی و خیانت کار میخوری و بعد از آن نشست جمعی و فشار روحی روانی شروع می شود .اگر سکوت کنی بازهم همین شرایط را داری ،برای اینکه دست از سرت بردارن و مارک و شکنجه روحی نشوی میگویی حرفهای که در رابطه با مناسبات میزنند واقعی نیست .

بعد فرد مسئول انتشار مقالات و نوشته هایی که مورد نظر خودشان هست را مینویسند و چاپ میکنند . در صورتی که فرد اسیر و نگون بخت هیچ خبری ازنوشته ای که به اسم او نوشته شده ندارد ،میخواستم که شیوه کار فریب کارانه این تشکیلات را گفته باشم .

این شیوه ، یک شیوه بغایت ضد انسانی است که مجاهدین از زبان بعضی دوستان در زنجیر استفاده میکند .مدتها با یکی از دوستانم از این تشکیلات خودمان را رهاندیم .همین دوست که از اسم آن معذورم به من گفت خانواده بعد از چند روز تماس به من گفتن مطلبی علیه ما نوشته ای ، دوستم هم در اوج تعجب گفت من چیزی ننوشتم مگر چنین چیزی ممکن است .ولی واقعیت این است که قسمت سیاسی این تشکیلات مطلبی از زبان او نوشته بودند که خودش خبر نداشت . این نمونه فقط برای روشنگری بیان کردم که دوستان بدانند که در تشکیلات چه سو استفاده های از نفرات میکنند .

الغرض میخواستم این را بگویم از آنجا که من سی سال با این افراد زندگی کردم شناخت کافی از همه دارم . هیچکس حاظر نیست که با این تشکیلات چنین همکاری بکند ،ریزش در تشکیلات از شورای رهبری و مسئولین باسابقه سی و پنج سال و فرار فرماندهان آنها گواه همین حقیقت است. کسی حاظر نیست نام خودش را برای این فرقه خراب بکند .

علت نوشتن این نامه ها توسط تشکیلات هم فقط برای اینکه بگویند نفرات داخل مناسبات خودشان انتخاب کرده اند در صورتی که واقعیت چیز دیگریست آنجا فقط زور و اجبار و زندان سازی است ،اگر یک روز حصار و اجبار نباشید مساویست با فروپاشی تشکیلات کذایی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید