آلبانی قبرستان رو باز برای فرقه رجوی داعشی

0
794

آلبانی قبرستان رو باز برای فرقه رجوی داعشی

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، هفتم سپتامبر ۲۰۱۷:… تقریبآ یکسال پیش همه اعضاء فرقه رجوی داعشی از عراق بصورت فله ای به البانی اخراج شدند . از همان زمان من و دوستانم در میزگردهائی که برای برسی اوضاع فرقه رجوی در آلبانی داشتیم من شخصا معتقد بودم و گفتم که سران فرقه سعی خواهند کرد وضعیت اعضاء نگون بخت در آلبانی هم مثل عراق بوجود بیاورند و در این راه هم به یک عده از … 

احسان بیدی سیاوش رستاراوضاع فعلی در فرقه رجوی

لینک به منبع

آلبانی قبرستان رو باز برای فرقه رجوی داعشی 

تقریبآ یکسال پیش همه اعضاء فرقه رجوی داعشی از عراق بصورت فله ای به البانی اخراج شدند . از همان زمان من و دوستانم در میزگردهائی که برای برسی اوضاع فرقه رجوی در آلبانی داشتیم من شخصا معتقد بودم و گفتم که سران فرقه سعی خواهند کرد وضعیت اعضاء نگون بخت در آلبانی هم مثل عراق بوجود بیاورند و در این راه هم به یک عده از ماموران البانیائی رشوه داده و هم به بعضی ازکارمندهای ارگانهای بین المللی و سران فرقه رجوی سعی می کنند که به هر طیق ممکن اعضاء نگون بخت در یک حصار و محدوده نگه دارند .

البته این گفته پیشگوئی یا فال بینی نبود بلکه بر اساس تجربه بیست ساله و شناخت ماهیت کثیف و خبیث رجوی دعشی رو ح پلید  و دیگر سران فرقه بدست امده و بطور خاص واقعیت امر اینکه هنوز هم که هنوز ما که عمر خود را در تشکیلات فرقه رجوی داعشی گذرانده ایم به عمق چاه ویلی که رجوی داعشی برای اعضاء نگون بخت درست کرده پی نبرده ایم و از شیادی ؛ دجالی ؛ شارموطه بازی های مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه رجوی همان ۲ درصدی که مریم قجر در نشستها مطرح می کرد شناخت داریم !

مریم قجر داعشی با برگزاری جلسات و شوهای مختلف در پاریس و البانی به اعضاء نگون بخت چنین القاء می کند که گویا با اخراج وانتقال اعضاء از عراق به آلبانی رژیم در مرحله سرنگونی ! در سراشیب سرنگونی ؛ در موقعیت سرنگونی ! قرار گرفته است .

یعنی یک مشت یاوه ؛ سفسطه که جز شیادی و شرموطه بازی مریم قجر داعشی چیزی دیگری نیست و   مفت هم گران و خریدار ندارد و برای اینکه مریم قجر به این ادا اطوار بوزینه وار خودش یک رنگ و لعابی بدهد تا بخورد اعضاء نگون بخت خود بدهد  با پرداخت هزاران دلار به نماینده گان سایق ؛ کاندید سابق ؛ رئیس سابق ؛ سرهنگ سابق ؛ ژنرالسابق و … مراسم و شوهای مختلف در پاریس و البانی برگزار می کند .

اما واقعیت چیست ؟ وضعیت فرقه رجوی داعشی در البانی در چه نکته ای هست و به کجا ختم خواهد شد ؟

بعد از اخراج اعضاء فرقه رجوی داعشی از عراق به آلبانی مریم قجر داعشی شخصآ وارد عمل شد و یک مشت اموزش دیده های فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون و همچنین زنانی که در سرکوب و قتل اعضاء و ترورهای داخل کشور دست داشتند به کشورهای اروپائی اورد و بصورت علنی و یک عده را هم بصورت مخفی در خانه های امن مستقر کرد .

البته مریم قجر داعشی شخصا به انتخاب واعزام افراد اموزش دیده فدائیان و گارد جمهوری عراق از البانی به کشورهای اروپائی نظارت مستقیم دارد واین تروریستها قبل از اینکه ازآلبانی به اروپا قاچاق شوند مدتی از اعضاء فرقه بصورت جدا گانه در مقر اصلی فرقه رجوی در البانی نگه داشته می شوند و توجیه می شوند و با انتخاب نام مستعار و کیس سازی برای خودشان طبق توجیهاتی که سران فرقه برای این تروریستها برگزارمی کنند بعد ان توسط پاسپورتهای قلابی که فرقه رجوی در اختیارشان می گذارد و یا قاچاقچی انسان که درآلبانی با فرقه رجوی همکاری می کنند انتقال به کشورهای اروپائی صورت می گیرد .

ـــ مریم قجر داعشی یک عده از سران فرقه را برای کنترل اعضاء نگون بخت در البانی مستقر کرده تا این افراد به اسارت نگه داشتن اعضاء با ترفند ها و حقه بازی و تهدید و … ادامه بدهند . این سران فرقه هر وقت نیاز باشد در کوتاهترین مدت از البانی به کشورهای اروپائی منتقل خواهند شد و صرفآ برای کنترل اعضاء نگون بخت در البانی مانده اند .

ـــ یک عده از اعضاء موفق شده اند از تشکیلات فرقه رجوی جدا شوند  ولی کماکان با حقه بازی و شیادی بی نظیرمریم قجر داعشی و سران فرقه و با همکاری مقامات البانیائی و کمیساریای پناهندگی و پرداخت رشوه به دست اندرکاران موضوع اقامت اعضاء در آلبانی اعضاء جدا شده را هم به خاطر پرداخت حقوق و … به گروگان گرفته اند و بدین وسیله مانع جد ا شدن دیگر اعضاء شده و انها را از عواقب جدا شدن از فرقه رجوی می ترسانند .

ــ اما عاقبت ان عده از اعضاء نگون بختی که در اسارت فرقه رجوی داعشی مانده اند از ۲ حالت خارج نیست .

یکم : به هر طریق ممکن از فرقه رجوی جدا شده به دنیای ازاد قدم بگذارند .

دوم : مرگ تدریجی به جان بخرند و همچنان در اسارت فرقه رجوی بمانند . البته این عده کسانی خواهند بود که از تهدیدات مریم قجر داعشی و سران فرقه برای جدا شدن می ترسند و عده دیگری که امیدی برای شروع زندگی دوباره را ندارند سن و سالشان بین شصت تا هفتاد گذشته  و می خواهند دوران پیری و مریضی خود را به هر طریق ممکن با حد اقل امکانات به سر برسانند و درحقیقت باید گفت منتظر مرگ تدریجی هستند . این یک واقعیت امر و اینده ای هست که مریم قجر داعشی و سران فرقه برای این اعضاء نگون بخت ساخته اند و من و ما چه بخواهیم و یا نخواهیم این اتفاق خواهد افتاد .

بر خلاف ادعاهای شیادانه مریم قجر داعشی و سران فرقه که گویا با اخراج از عراق به البانی رژیم ایران شکست خورده و یا رژیم در سراشیب و یا مرحله سرنگونی قرار دارد باید بگویم  آلبانی مسیر یا راه سرنگونی رژیم ایران نبوده و نخواهد بود بلکه آلبانی آخرین نقطه و محلی هست که رجوی داعشی در ان مسقر شده یعنی  بن بست کامل برای فرقه رجوی داعشی وآلبانی قبرستانی هست رو باز برای اعضاء نگون بخت فرقه رجوی داعشی ومطمئن هستم دریکی دوسال اینده باید قبرستانی درست کنند با نام اشرف نشانها یا مرواریدها ؛ گوهران بی بدیل و …هر از چند روز یکبار یکی را در ان قبرستان دفن کنند بیشتر از این اتفاق خاصی برای فرقه رجوی داعشی در البانی نخواهد ا فتاد.

پاریس : محمد رزاقی

—————

————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید