زهرا مریخی بعنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران انتخاب شد

0
1551

زهرا مریخی بعنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران انتخاب شد

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هفتم سپتامبر ۲۰۱۷:… اگر بفرض محال این کمیته ی مرکزی وجود داشته باشد ، شورای رهبری ۱۰۰۰نفره برای حداکثر ۳۰۰۰ عضو ، چه صیغه ایست دیگر ؟ آیا این شورای عریض وطویل  کاملا انتصابی – آنهم توسط یک نفر- برراس این ۲۰ همردیف  ( مثلا کمیته ی مرکزی ) قرار دارد ؟ معمولا کمیته ی مرکزی منتخب توسط کنگره – که شما باین یکی بشدت بیگانه اید … 

http://iran-interlink.org

زهرا مریخی بعنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران انتخاب شد

۱۶/۰۶/۱۳۹۶

خبر فوق از رسانه های فرقه ی رجوی برگرفته شده ودر قسمتی از ان چنین میخوانیم :

” خواهر مجاهد زهرا مریخی پس از انتخاب به‌عنوان مسئول اول، با دست گذاشتن بر قرآن مجید و ادای احترام به پرچم ایران و آرم سازمان مجاهدین خلق ایران، سوگند خورد به تعهدات سنگین امانت و مسئولیتی که جمع مجاهدین برعهده وی گذاشته‌اند در همه حال پایبند باشد و تمام توانایی خود و سازمان مجاهدین را که با صف بی‌انتهای شهیدان و رزم‌آورانش گنجینه ملی ایرانیان محسوب می‌شود، برای آزادی ایران و برای سرفرازی مجاهدین در برابر مردم و تاریخ ایران، به‌کار بگیرد. او سازمان مجاهدین را «سرخ‌ترین و خونین‌ترین در عین‌حال زیباترین و پرافتخارترین نام در تاریخ ایران» خواند و آن را «یک دانشگاه بزرگ از مناسبات انسانی، جامعه‌ای با بالاترین عواطف، دردمندی و مسئولیت‌پذیری سیاسی و اجتماعی» توصیف کرد. سازمانی که «تاریخچه‌اش با فدا و رنج و خون تنیده شده و در شکنجه‌گاهها و زندانها و رزمگاههای گوناگون، بن‌بستها را با فدای بیکران و صداقت راهبران آرمانی‌اش مسعود و مریم رجوی درهم‌شکسته است. از این‌رو مفت خوردن، بی‌هزینگی، سیاست پیشگی، نان به نرخ روز خوردن، دست در جیب خلق کردن، و غیرمسئول بودن در این سازمان جایی نداشته و ندارد و مجاهد خلق جز به آزادی خلق و میهنش نمی‌اندیشد “.

من ازاین مسئله که دریک نظام مراد و مریدی و بیگانه با انتخابات و متکی بر سانترالیزم قائم  به یک شخص بد ذاتی مانند مسعود رجوی ، چگونه میتوان ادعا کرد که این خانم توسط  جمع مجاهدین – کسانی که همه چیز خود ازجمله ۲گرم غشای مغزی خود را دراختیار مسعود رجوی گذاشته اند – انتخاب شده ، درحیرتم؟!

ظاهرا درادبیات رجوی فرقی بین انتخاب وانتصاب نیست واین تقصیر من نیست که انتخاب این چنینی به حیرتم وا دارد!

در اشاره به سخنان این خانم باید گفت که تشکیلات رجوی نه یک دانشگاه مرتبط با مناسبات انسانی ، بلکه یک شکنجه گاه مخوف وبی همتایی است وتاریخ  نوین ایران  نظیر آنرا ازنظر تشکیل دادگاه های تفتیش عقاید وبراه انداختن شکنجه های روحی برای جدا کردن فرد از هویت انسانی ، سراغ ندارد!

منظور این خانم ازمفت خوردن و دست درجیب مردم کردن را درک نمیکنم ولی اینرا میدانم که ” خلق ” باین نوع جریانات چیزی نمی دهد وجیبش برای آن بازنیست!

این خانم تواضع کاری کرده اند ظاهرا!!

درقسمت دیگری ازبیانات این خانم ، اشاره به افراد هم ردیف به تعداد نزدیک به ۲۰ شده که  اصالتا برای بازی دادن آنهاست!

آیا این هم ردیف ها اعضای کمیته ی مرکزی هستند؟!

شما که کنگره ای نداشته اید درطول حیات سازمانی تان، قاعدتا یک کمیته ی مرکزی نرمال نمیتوانید داشته باشید!

اگر بفرض محال این کمیته ی مرکزی وجود داشته باشد ، شورای رهبری ۱۰۰۰نفره برای حداکثر ۳۰۰۰ عضو ، چه صیغه ایست دیگر ؟

آیا این شورای عریض وطویل  کاملا انتصابی – آنهم توسط یک نفر- برراس این ۲۰ همردیف  ( مثلا کمیته ی مرکزی ) قرار دارد ؟

معمولا کمیته ی مرکزی منتخب توسط کنگره – که شما باین یکی بشدت بیگانه اید- دفتر سیاسی وهیئت دبیران را انتخاب میکنند و البته تعداد این یکی بسیار پایین است وبه یک پنجم کمیته ی مرکزی هم نمی رسد وتعداد شورای مرکزی ( سابقا رهبری ) شما بنحو خنده داری زیاد است و بمنزله ی برداشتن سنگ بزرگ وغیر جدی بودن آنست!!

دراین بیانیه ی سازمان مجاهدین رجوی آمده است :

” در گردهمایی بزرگ مجاهدین، خانم مریم رجوی گفت: این یک انتخاب درخشان، در اوج دموکراتیسم و انسجام و شکوفایی در جنگ هزار اشرف در راستای سرنگونی فاشیسم دینی است که در درون مجاهدین میراث حنیف و آرمان مسعود را به اوج می‌رساند و در عرصه اجتماعی و سیاسی، درهم شکستن طلسم ارتجاع و اختناق را نوید می‌دهد “.

 با عطف نظر به توضیحاتی که داده شد وصدها نفر شاهد عینی قضایا قبلا داده اند مریم خانم دروغ میگوید و یاوه میبافد !

هرچه که دراین تغییر وتحولات بوده ، هیچ سنخیتی با دموکراتیسم و … ندارد وبرگزاری این جلسه ارزشی درحد سرگرم کردن اعضاء وصدور بیانیه ایست که ثابت شود ” علی آباد هم شهری است ” .

 این انتصابات پرهیاهو ، شاید که کمکی به پرحرفی کردن خاله زنک ها بکند و ارزشی بالاتر از آن ندارد!

صابر

——————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید