دیدگاه محمد حسین سبحانی در مورد “انتخاب مسئول اول” در سازمان مجاهدین+ویدئو

0
2413

اما نکته جالب که عمق ماجرا را نشان می دهد در ادامه همین اطلاعیه سازمان امده است.  سازمان مجاهدین نوشته است: ” البته تا کنون و در عمل مشاهده شده این بوده که در هیچ دوره یی کاندیداهایی که در شور اول معرفی شده و هر کدام به تعدادی رای آورده اند هرگز خودشان را کاندیدای این مسئولیت نکرده اند و خود پیشقدم اشغال این موضع مسئولیت نشده اند . این یکی از مهمترین تفاوت های مجاهدین با دیگر سازمان ها و احزاب سیاسی مشابه بوده و هست “

البته جالب است که فرقه مجاهدین خودش را مشابه  سازمان ها و احزاب سیاسی اعلام کرده است . اگز انها سازمان و حزب سیاسی  هستند که افراد خودشان را کاندیدا می کنند و رقابت می کنند در  سازمان ها و احزاب سیاسی فراکسیون وجود دارد و هر کدام برنامه ای خود را تبلیغ می کنند. خود سازمان مجاهدین در همین مطلب اعتراف می کند که ما مثل سازمان های و احزاب سیاسی نیستیم و در پایین تر اشاره می کند: ” و به همین علت ، درون سازمان ( مجاهدین ) پدیده ای به اسم مبارزه انتخاباتی یا رقابت کاندیداها با همدیگر وجود ندارد و به جای مبارزه انتخاباتی تلاش هر کاندیدا برای معرفی هر چه بیشتر و بهتر کاندیدا های دیگر به جای خودش دیده می شود ” 

دیدگاه محمد حسین سبحانی در مورد ” انتخاب مسئول اول ” در سازمان مجاهدین

09.09.2017 ـ ایران قلم

با سلام به شما دوستان گرامی ، مجاهدین خلق خبری را منتشر کرده است که مناسب است در این مورد با هم گفتگویی داشته باشیم. سازمان مجاهدین اعلام کرده است که خانم زهرا مریخی را به عنوان مسئول اول این سازمان انتخاب کرده است، یعنی در سازمان مجاهدین ” انتخابات ”  وجود دارد و  این خانم هم  آنتخاب شده است. من مایل هستم قبل از وارد شدن به این بحث شما قسمتی از فیلمی که سازمان مجاهدین در رسانه های تبلیغاتی خودش منتشر کرده است ، مشاهده کنید و بعد بحث را ادامه بدهیم.

 

maryam rajavi-zahra merikhi

خوب این فیلم را شما مشاهده کردید، دیدید که با صد در صد آرا ، بدون مخالف ، و بدون حتی یک رای ممتنع ، ایشان ، یعنی خانم زهرا مریخی در حضور خانم مریم رجوی و غیبت ” مرحوم مسعود رجوی ” که در ” کمای مغزی ” بسر می برد، به قول خودشان این ” انتخاب ” صورت گرفته است. گردهمایی سازمان مجاهدین در تیرانا ـ آلبانی بوده  و مریم رجوی از فرانسه به آنجا رفته بوده  و طبق آن چیزی که خود سازمان مجاهدین اعلام کرده یک پروژه یک ماهه برای  ( این برنامه تبلیغاتی ) داشته است.  من برای ورود به بحث ترجیح می دهم خاطره ای را  زمانیکه در زندان ابوغریب بودم برای شما نقل کنم که به بحث ما ارتباط دارد. من بعد از هست سال که در زندانهای انفرادی سازمان مجاهدین در قرارگاه اشرف بودم سرانجام من را برای ادامه حبس به زندان ابوغریب فرستادند و  تعداد زیادی دیگر از اعضای جداشده از مجاهدین نیز در آنجا بودند. یکی از این قربانیان و دوست عزیز ما فردی به نام مصطفی غنیمتی بود . ایشان عضو شورای مرکزی اسزمان بود و تقریبا بین 100 تا 150 نفر از اعضای جداشده در زندان ابوغریب من و مصطفی غنیمتی و چند تن دیگر سابقه تشکیلاتی بیشتذری داشتیم. آقای مصطفی غنیمتی تازه از تشکیلات سازمان جداشده بود و به دلیل اطلاع صدام حسین از ایجاد زندان در داخل قرارگاه اشرف ، دیگر  مسعود رچوی افراد را بعد از چند ماه در زندان انفرادی به زندان ابوغریب می فرستاد و به همین دلیل مصطفی غنیمتی اطلاعات دست اول از اخبار سازمان داشت  . او می گفت در سازمان انتخابات برگزار شده  و خانم مژگان پارسایی به عنوان مسئول اول سازمان انتخاب شده است. ( به همان ترتیب قیام و قعود و تنها کاندیدای موجود و معرفی شده از طرف مسعود رجوی ) من به دوستمان مصطفی غنیمتی بحث کردیم و گفتم ، این که دیگه اسمش انتخابات نیست به نظر می رسد شورای نگهبان جمهوری اسلامی از سازمان مجاهدین مترقی تر باشد چون حداقل  اگر فرضا 500 نفر کاندیدا می شود ، اگر همه را هم حذف می کند حداقل 3، 4 نفر را باقی می کذارد که رقابت کنند و این رقابت هم حداقل از سال 1376 جدی و رقابتی بوده است و هر چه جلو تر آمده این جدی تر شده  و این رقابت شکلی هم نبوده است بلکه واقعی بوده و الان هم واقعی هست. من به دوستمان مصطفی گفتم که از نظر من سازمان مجاهدین عقب تر از رژیم جمهوری اسلامی هست ، الان هم که 16 سال از آن تاریخ گذشته است فکر می کنم سازمان مجاهدین هنوز از جمهوری اسلامی عقب تر است .

اما سازمان مجاهدین برخلاف خیمه شب بازی های گذشته اش در مورد ” انتخاب مسئول اول ” این بار  به شکل دیگری عمل کرده است. همانطور که در فیلم دیدید خانم زهرا مریخی با صد در صد آرا و بدون مخالف و بدون رای ممتنع انتخاب شده است که همه چیز در آن روشن هست و این هم خیمه شب بازی دیگری توسط مسعود رجوی و مریم رجوی می باشد برای سرگرم کردن اعضای قربانی در تشکیلات مجاهدین شکل می دهد و سازماندهی می کند. اما چرا سازمان مجاهدین این بار بحث انتخاب مسئول اول را بر خلاف دفعات قبل با یک چاشنی همراه کرده است و گفته که ابتدا کاندیدا ها 12 نفر بودند و بعد در یک رقابت 4 نفر شدند و سرانجام خانم زهرا مریخی انتخاب شده است . اگر اجازه بدهید من از روی متن اطلاعیع خود سازمان می خوانم:

” در 29 مرداد خواهر مجاهد زهرا مریخی 86 در صد آرای  شورای مرکزی را به دست آورد. شورای مرکزی 12 کاندیدا داشت که 4 نفر اول برای دفعه بعد انتخاب شدند. ”

اما نکته جالب که عمق ماجرا را نشان می دهد در ادامه همین اطلاعیه سازمان امده است.  سازمان مجاهدین نوشته است:

” البته تا کنون و در عمل مشاهده شده این بوده که در هیچ دوره یی کاندیداهایی که در شور اول معرفی شده و هر کدام به تعدادی رای آورده اند هرگز خودشان را کاندیدای این مسئولیت نکرده اند و خود پیشقدم اشغال این موضع مسئولیت نشده اند . این یکی از مهمترین تفاوت های مجاهدین با دیگر سازمان ها و احزاب سیاسی مشابه بوده و هست “

البته جالب است که فرقه مجاهدین خودش را مشابه  سازمان ها و احزاب سیاسی اعلام کرده است . اگز انها سازمان و حزب سیاسی  هستند که افراد خودشان را کاندیدا می کنند و رقابت می کنند در  سازمان ها و احزاب سیاسی فراکسیون وجود دارد و هر کدام برنامه ای خود را تبلیغ می کنند. خود سازمان مجاهدین در همین مطلب اعتراف می کند که ما مثل سازمان های و احزاب سیاسی نیستیم  و در پایین تر اشاره می کند:

” و به همین علت ، درون سازمان ( مجاهدین ) پدیده ای به اسم مبارزه انتخاباتی یا رقابت کاندیداها با همدیگر وجود ندارد و به جای مبارزه انتخاباتی تلاش هر کاندیدا برای معرفی هر چه بیشتر و بهتر کاندیدا های دیگر به جای خودش دیده می شود ” 

خوب شما دیگر می توانید تا پایان این ماجرای را بخوانید که چقدر این خیمه شب بازی مضحک است که تازه همه این خیمه شب بازی هم تنها به خاطر تاثیرات انتخابات ریاست جمهوری ایران است ، بدون تردید و بدون شک  و …

ادامه این بحث را می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید

mojahedin- zahra merikhi

//////////////////

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید