هفته ای یک فرار از زندان رجوی

0
426

هفته ای یک فرار از زندان رجوی 

 Rajavi_Cult_MEK_MKO_Albania_Tiranaبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، نهم سپتامبر ۲۰۱۷:…  فیلمهای واقعی فرار حالا در آلبانی در سکانسهای مختلف اجرا میشود. هر هفته یکی از زندان فرار میکند. براستی چرا؟ علت دارد. فشارهای روحی و روانی و حتی فیزیکی که به نفرات در بحثهای مریم رجوی وارد میشود. بحثهای تو خالی سالیان به اسم انقلاب .. انقلابی که برای جنگ با رژیم و سرنگونی بود. آن هم در صحنه نبرد، نه در صحنه آلبانی. توی این روزها … 

UN_Albania_Logohttps://www.youtube.com/watch?v=hqOeHxJFoF0

لینک به منبع

هفته ای یک فرار از زندان رجوی

مجید آتش افروز (مستعار)

با سلام به خوانندگان عزیز، قبل از این که هر موضوعی رو بخواهم شروع بکنم میخواهم بگویم که علت انتخاب این موضوع برای چه است.

در این سالیان فیلمهایی دیده ام که یا بر اتفاقات واقعی درست شده و یا بر اساس داستانی بوده که یک نویسنده رو اون کار کرده و یک داستان از فرار یک زندانی ساخته است. ولی این بار داستان بر اساس واقعیت سالیان است که هر کسی عمری را از دست داده اون هم کجا در سیاه چال های فرقه ای که به اسم پیشتاز و یا گوهران بی بدیل و یا هر آنچه که رهبران فرقه دوست داشتند بخاطر اعتقادات شومشان هر فریب کاری را بکار میبردند که نفرات را در دام خود نگه بدارند.

فیلمهای واقعی فرار حالا در آلبانی در سکانسهای مختلف اجرا میشود. هر هفته یکی از زندان فرار میکند. براستی چرا؟ علت دارد. فشارهای روحی و روانی و حتی فیزیکی که به نفرات در بحثهای مریم رجوی وارد میشود.

بحثهای تو خالی سالیان به اسم انقلاب .. انقلابی که برای جنگ با رژیم و سرنگونی بود. آن هم در صحنه نبرد، نه در صحنه آلبانی. توی این روزها که تمام نفرات خواهان بیرون آمدن از فرقه هستند، فقط بخاطر همین فشارهاست که روزانه این فرقه بر نفرات وارد میکند، و هر بار یکی از زندان فرار میکند. آن وقت مریم رجوی با نشستهای متوالی و طولانی و تکرار اراجیف همیشگی برای نفرات، میخواهد مانع از این فرارها بشود.

با تکرار ترفندها و دروغهای قبلی، معلوم است که دیگر چیزی در چنته ندارد، چون همه فهمیده اند که تمام حرفها برای سرنگونی رژیم تو خالی و پوچ از آب در آمدند، و یک دلخوشی داشت که آن هم عربستان بود، ولی او هم آب پاکی را روی دست فرقه ریخت. توی این روزها هر بار در آلبانی میشنویم که فلان نفر فرار کرده است، باز باید از این فرقه و سران آنها سوال کرد که چرا افراد باید از این فرقه فرار کنند و چرا این همه فرار؟ آیا جوابی برای این دارید؟ حتما میخواهید بگوید حلقه ضعیف بودند. خوب بازم چرا حالا و این تعداد زیاد؟ مگه مشکل در نفرات است؟ نه باور کنید مشکل در خود شما هستش که ناصادقانه با نفرات وارد صحبت میشوید، و بخاطر این که نگویید راه را اشتباه آمده اید فقط با دغل بازی میخواهید کارتان را پیش ببرید و خوب هم میدانید این پایان راه است، هر چند که دلتان را با به اصطلاح انتخابات مسئول اول و چرندیات دیگر مشغول کرده اید. دیگر انقلابتان هم خریداری ندارد. پس دیگر دست از سر نفرات بردارید و راحتشان بگذارید. همه چیز تمام شد، باور کنید.

آلبانی – تیرانا
نجات یافته از فرقه رجوی
مجید آتش افروز

———-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید