عبدالکریم ابراهیمی:فریبى به نام احیاى تشکیلات و جلوگیرى از ریزش نیرو

0
732

فریبى به نام احیاى تشکیلات و جلوگیرى از ریزش نیرو 

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، دهم سپتامبر ۲۰۱۷:… سازمانى که در اصول بر پایه توحید و قسط و برابرى و بر اصل ضد آمپریالیستى و ضد استثمارى و حامى محرومان، توسط عده اى از انقلابیون بنیانگذارى شد، اما مسعود رجوى آن را از اصول و اهداف أولیه بنیانگذاران، منحرف و براى تثبیت مادام العمر بودن خود در اریکه قدرت رهبرى سازمان با کنار زدن و نابودی و مقهور کردن و به کشته دادن رقباى خود چون سردار … 

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایرانشهید فروشی (اهدای کتاب شهدای مجاهد خلق به جان مک کین)ا

از قلاده های طلائی صدام تا قلاده های چرمی تل آویو

لینک به منبع

فریبى به نام احیاى تشکیلات و جلوگیرى از ریزش نیرو

سالگردى دیگر از سرنوشت سازمان مجاهدین خلق و فرقه امروزى که توسط مسعود رجوى  بلحاظ سیاسى و ایدئولوژى و استراتژى، به قهقرا رانده شد و منفور مردم ایران شده، گذشت.

سازمانى که در اصول بر پایه توحید و قسط و برابرى  و بر اصل ضد آمپریالیستى و ضد استثمارى و حامى محرومان، توسط عده اى از انقلابیون بنیانگذارى شد، اما مسعود رجوى آن را از اصول و اهداف أولیه بنیانگذاران، منحرف و براى تثبیت مادام العمر بودن خود در اریکه قدرت رهبرى سازمان با کنار زدن و نابودی و مقهور کردن و به کشته دادن رقباى خود چون سردار موسى خیابانى و على زرکش، کلیت سازمان را با ازدواج با مریم رجوى که همسر دوست و همرزمش مهدى ابریشم چى، بود پایه دیکتاتورى خود را در سازمان بنا نهاد و به یک فرقه مخرب با آئین سِکت و کیش شخصیتى تبدیل کرد و با تشکیل ارتش به اصطلاح آزادیبخش و دادن این اهرم بدست دیکتاتور بعث عراق، یک ارتش و سازمان تروریستى سر و سازمان داد که نمونه هاى این ایده شوم و این تصمیمات ضد انسانى را در القاعده و داعش امروزه با چشم خود میبینیم، ارتش و فرقه اى که با سقوط دیکتاتور بعث، عمر مزدورى و سیاسى و نظامى و ایدئولوژى و تشکیلاتى آن پایان یافت و امروز در کشور آلبانى با بحران هویت و ریزش نیرو و فروپاشى مواجه است و شدیدترین ضربات را از افشاگرى و روشنگرى اعضاى جدا شده  و بیدارى خانواده هاى اسیران در چنگش، خورده است، به صورتى که  افراد درون تشکیلات روز به روز ریزش کرده و عرصه را بر رهبرى سازمان بخصوص شخص مریم رجوى، تنگ نموده و در مخمصه قرار داده است.

بنابرین، مریم رجوى در نهایت فریب و حیله گرى خود و شوهر مفقود شده یا بعبارتی گوربگور شده اش، با برپایى جشن تأسیس سازمان و انتصاب به اصطلاح مسئول اول فرقه و انتخاب کاندید معاونین و همردیفان او از دختران میلیشیا براى روحیه دادن و فریب افراد پائین دست در تشکیلات، میخواهد مرحمى بر زخم چرکیده و لاعلاج فروپاشى و ریزش نیرویی بگذارد، اما باید به این عفریته جهل و جنایت، گفت به هر ترفند و حقه اى متوسل شوید، دیگر قادر نخواهید بود جلوى سیل جریان وار ریزش نیروها را بگیرید.

توسل جستن تان به جنایتکارترین فرد حاضر در رجال سیاسى آمریکا یعنى جان مکین و آوردن او به آلبانى براى روحیه دادن به افراد به کجا ختم شد!؟

دیدید که ریزش نیرو روندى صعودى را براى شما رقم زد!  غلطیدن تمام عیار در دامان آمپریالیسم و چشم دوختن به آمریکا براى نشاندن شما بر اریکه قدرت در ایران، خواب پنبه دانه اى است همانگونه که اربابتان صدام حسین دیکتاتور، توانست شما را به تهران ببرد، ارباب جدید شما را هم به تهران خواهد برد . درثانى، به فرض اینکه ملاها در ایران محو شدند با تمامى مردم ایران که دشمن و تشنه به خونتان هستند، چکار خواهید کرد؟

 امید است روزى برایشان دیگر سودى نداشته باشید و کٓت بسته شما را در تهران تحویل دهند تا آنوقت جوابگوى تمام جنایات خود و شوهرت باشید.

 خبرهاى دریافتى از دوستانم در آلبانى، این است که مریم رجوى براى افراد حاضر در آلبانی تکلیف کرده است که تا بهمن ماه سال ٩٧ تعهد دهند که از سازمان جدا نشوند و براى آنها روضه خوانى کرده است که حکومت ملاها در ایران تا آنوقت تعیین و تکلیف خواهد شد و ملاها توسط آمریکا جارو میشوند و براى استدلال خود به تشکیل ارتش مردمى در داخل ایران اشاره کرده که آماده و مسلح میباشند و زمینه ساز استقبال از آنها هستند و مسخره تر و خنده دارتر اینکه یک فیلم برایشان به نمایش گذاشته شده اند که چهار نفر با شعار ارتش آزادیبخش در حال حمل پرچم فرقه و ارتش آزادیبخش، است و در یکى از کوههاى ایران گرفته شده و اینرا به خورد افراد میدهند که نیروى رزمى با سلاح در ایران آماده است تا زمینه فراهم شود و اقدام کنند.

آخر کسى نیست به این خانم رجوى ابله بگوید که خودت را بیشتر در معرض تمسخر افراد در اسارتت قرار نده! دیگر دوران فریب از این نوع دجالگریهاى پوچ و سر کارى گذشته است. این افاضات براى دوران اربابت صدام حسین، کارایى داشت که با مشت آهنین به خورد افراد میدادید و صداى هر گونه مخالفتى را در نطفه خفه میکردید، مگر کور تشریف دارید و نمیبینید که دیگر افراد برایتان تره خورد نمیکنند و ریزش نیرو روزانه شده است.

بس کنید لطفا به مخالفتها توجه کنید، ببینید که چقدر، حتى صورى هم شده پاى چنین تعهدى خواهند آمد. مطمئناً پوزه ات به خاک مالیده میشود و اکثر نفرات ناراضى هستند و زیر بار چنین تکلیفى نخواهند رفت.

„پایان“

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید