ماهیت داعش ( عشایر انقلابی رجوی ) آشکارتر میشود!

0
607

ماهیت داعش ( عشایر انقلابی رجوی ) آشکارتر میشود! 

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، یازدهم سپتامبر ۲۰۱۷:…  باند رجوی که احتمالا بعلت روابط تو درتوی خود با  بقایای ارتش صدام ، اطلاعاتی ازقضیه داشت ، با عجله وارد صحنه شد واعلام کرد که اشغالگران موصل ، کسانی جز ” عشایر انقلابی عراق ” نیستند وچه شادی ها در جریان این خاک پاشیدن بچشم مردم که نکرد! فرض رجوی براین بود که لااقل قسمتی از خاک عراق بدست بعثی های … 

تروریسم را محکوم می کنیم. حامیان تروریسم را هم محکوم کنیم (دو مطلب بیاد قربانیان بارسلون)ا

http://iran-interlink.org

ماهیت داعش ( عشایر انقلابی رجوی ) آشکارتر میشود!

۲۰شهریور۱۳۹۶

تا اشغال عراق توسط آمریکا و متحدانش القاعده ای در عراق وجود نداشت والقاعده ی عراق بعد از این تجاوز بوجود آمد وبا به خاک وخون کشیده شدن لیبی ، سلاح وامکانات زیادی بدست آن افتاد ، قوی تر شد ونامش را به داعش تغییر داد.

زمانی که نیروهای داعش با ۵۰۰ اتوموبیل وانت به موصل حمله کرد ، براثر اقدامات مشکوک  فرماندهان ارتش ۲۵ میلیارد دلاری عراق که بدست آمریکا ساخته شده بود ، این شهر بسیار مهم ، بسادگی تصرف یک روستا وتقریبا بدون درگیری بدست داعش افتاد!!

باند رجوی که احتمالا بعلت روابط تو درتوی خود با  بقایای ارتش صدام ، اطلاعاتی ازقضیه داشت ، با عجله وارد صحنه شد واعلام کرد که اشغالگران موصل ، کسانی جز ” عشایر انقلابی عراق ” نیستند وچه شادی ها در جریان این خاک پاشیدن بچشم مردم که نکرد!

فرض رجوی براین بود که لااقل قسمتی از خاک عراق بدست بعثی های صدامی خواهد افتاد و اوهم دراین حکومت جدید ” عشایر انقلابی ” سهم شیر را دریافت نموده و بر سر بزنگاه رو به ایران آورده ودولت ایرانی- عراقی خود را خواهد ساخت!

رجوی هرگز ارزیابی درستی ازجناح مقابل ( سوریه ، ایران ، روسیه وحزب اله لبنان ” نداشت وبر عزم جدی وزیرکی آنها اهمیتی نمیداد!

در زمانی که گروههای تروریستی واغلب تکفیری برقسمت اصلی سوریه حکم میرانده ودرعین حال اختلافات ورقابت هایی هم – بسته باینکه توسط کدام کشور ساخته وپرداخته شده اند –  یک افسر بلند پایه ی اطلاعات نیروی هوایی صدام بنام ”  عبدالخلیوالی ” که موثرترین بنیانگذار داعش ومغز متفکر آن بود ، بصورت اشتباهی ازطرف ایادی خودش ( جبهه ی تروریست های  موجود درسوریه وعراق ) کشته شد

آنها دیر متوجه شدند که چه ضربه ی کاری بزرگی برپیکر دشمنان مردم سوریه و … زده ورهبر اصلی خود را کشته اند!

کشته شدن این چنینی این افسر مرموز وبلند پایه ی عراقی ، تئوری ” عشایر انقلابی ” رجوی را زیر ضرب برد وبسیاری دانستند که : ” صورتی در زیر دارد آنچه در بالاستی ”  !

اما خبر با اهمیت دیگری نیز روشن شده که ضمن افشای بیشتر ماهیت بنیانگذاران داعش ، باند رجوی را بیشتر رسوا میکند!

این خبر ابدا ازرسانه های مرتبط با جمهوری اسلامی گرفته نشده ونمیتوان انگ ” جعلی بودن وتبلیغات روانی ” بر آن زد.

توصیه ی اکید من به خواننده ی محترم خبر زیر – به همراه شرح مختصری که فوقا داده شد – را با دقت بخواند وآنگاه درموقعیت مناسب تری دراظهار نظر درمورد ماهیت داعش وسازمان مجاهدین رجوی به قضاوت بنشیند:

” با کشته شدن وزیر جنگ داعش در جنگهای سوریه، اطلاعات تازه ای درباره شکل گیری داعش انتشار یافته است. از جمله مجله آلمانی اشپیگل نوشت:

«داعش» در درون زندان‌های ابوغُرَیب (واقع در ۳۲ کیلومتری غرب بغداد) و بوکا (واقع در شهر ام‌ القصر بصره در کنار خلیج فارس) شکل گرفت؛ یعنی دو زندانی که، پس از حمله نظامی آمریکا و بریتانیا و متحدان‌شان و سقوط حکومت صدام در ماه مه سال ۲۰۰۳ (اردیبهشت ۱۳۸۲) شکل گرفت و آمریکائیان قریب به هفت سال حدود ۳۵ هزار زندانی بعثی را در آنها نگهداری کردند. در این دو زندان سرویس‌های اطلاعاتی غرب تعدادی از زندانیان را که بیشتر افسران اطلاعاتی سابق رژیم صدام بودند، برگزیدند و آموزش دادند. یکی از زندانیان بوکا بنام ابراهیم عواد البَدری السامرایی نیز شناسایی و آموزش داده شد. ابراهیم بدری سامرایی، که فارغ‌التحصیل علوم اسلامی از دانشگاه بغداد بود، یک دهه بعد با نام «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش شد و شهرت جهانی یافت !

همچنین ” حلیموف ” وزیر جنگ داعش که در سوریه کشته شد، از نظامیان سابق عملیات ویژه تاجیک بود که پیشتر فرماندهی عملیات ویژه پلیس را در وزارت کشور تاجیکستان بر عهده داشت. پیشتر در ماه اوت وزارت امور خارجه آمریکا به ازای هر اطلاعاتی که منجر به شناسایی بازداشت یا محاکمه حلیموف شود، بیش از سه میلیون دلار پاداش تعیین کرده بود. این در حالیست که پیش از اضافه شدن نام حلیموف در فهرست سیاه تروریستهای تحت تعقیب از سوی آمریکا، وی در پایگاه های آموزش نظامی آمریکا در حال سپری کردن دوره های آموزشی گسترده بود. گفته می شود حلیموف در سال ۲۰۰۲ در پایگاه نظامی باتون روژ در لوئیزیانا در کنار نیروهای ویژه آمریکایی تعلیم دیده است. وی در سال ۲۰۰۸ نیز برای سپری کردن یک دوره آموزشی ویژه دیگر به این پایگاه بازگشت و طی سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ در پایگاه نظامی بلک واتر آمریکا نیز آموزش دیده بود. حلیموف در آوریل سال ۲۰۱۵ در تاجیکستان ناپدید شد و بعدها در یوتیوب اعلام کرد به صفوف داعش پیوسته است.”

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید