مردم ایران ، وجه مشترکی با باند رجوی ندارند!

0
848

اصلا چطور است که قضیه را با صورت خردتر شروع کرده وبا اعلام باز بودن درب کمپ آلبانی برای همه ی خانواده ها ، خبرنگاران وحقو قدانان ایرانی غیر حکومتی ، ثابت کنید که هدف تان ازطرح محاکمات بین المللی ، اجرای عدالت است وریگی درکفش ندارید! آیا آماده اید که به هیئتی مرکب از خانواده های داغدار وحقوق دانان با شرف ، غیر وابسته وشجاع ایرانی اجازه دهید که درمورد کشتار درون تشکیلاتی باند رجوی ، به تحقیق بپردازند؟ اگر جواب مساعدی باین پیشنهاد عملی تر وکم هزینه تر ندهید ، عملا ثابت میکنید که غم اعدام شدگان 1367را ندارید و شلتاق بازی درمیآورید؟!

مردم ایران ، وجه مشترکی با باند رجوی ندارند!

مطلب ارسالی  گروهی از خانواده های اسرای رجوی _  با تشکر

20/06/1396

در نوشته ای متعلق به رسانه های رجویه و با امضای نکیسا بامداد چنین میخوانیم :

” دادگاه بین المللی نورنبرگ در۲۰ نوامبر ۱۹۴۵ برای محاکمه ۲۴ تن از سران جنایتکار نازی که در کشتار دسته جمعی انسانهای بیگناه دست داشتند تشکیل شد. دادگاه نورنبرگ معروفترین دادگاه تاریخ است که به جرم جنایت علیه بشریت، قتل، نابودی، به بردگی کشیدن و تبعید و شکنجه افراد به دلایل سیاسی، نژادی و یا مذهبی برای جنایتکاران و آدمکشان کیفرخواست صادر کرده بود و به لحاظ تاریخی و تکاملی نقطه پایان وحشی گری ها و گسترش افکار نژادپرستانه و زندان و شکنجه و به طبع یک دستآورد بزرگ جامعه بشری بود “.

این دادگاه با نداشتن قدرتی که بتواند عاملین جنایت بمباران اتمی ژاپن تسلیم شده را فراخوانده وبه محاکمه بکشد ، نتوانست ثابت کند که دادگاه مستقل ومقتدری است !

وانگهی  ان دسته ازعاملین حکومتی فاشیزم هیتلری دراین دادگاه محاکمه شدند که  حکومت شان بسختی شکست خورده بود وقدرت های برتر وپیروز جنگ جهانی ، بالاتفاق با این محاکمه  ها موافق بودند!

محاکمه شدگان  تنها گروهی از افراد زیادتر شناخته شده ی نازیان را شامل میشد و باند رجوی باید بداند که اکثریت بزرگ گشتاپوهای آلمان ، جذب سرویس های اطلاعاتی امریکا شده و حتی بانی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) هم گردیده وبدین ترتیب قدر دیدند وبر صدر نشستند!

همین اس اس های آلمان بودند که فنون شکنجه را به مامورین سازمان اطلاعاتی جدید التاسیس آمریکا یاد دادند وآنها هم این تجربیات گرانقدر!! خود را به دولت اسرائیل منتقل کردند!

پس ملاحظه میفرمائید که دادگاه نورنبرگ بیشتر جنبه ی نمایشی داشت و ابدا نخواست ویا نتوانست که با محاکمه ی همه ی جانیان وشکنجه گران هیتلری ، بار قابل توجهی ازدوش مردم محنت دیده ی جهان بردارد!

درادامه :

” اکنون ۷۲ سال پس از تشکیل دادگاه نورنبرگ، جنبش دادخواهی مردم ایران در راستای به محاکمه کشاندن بین المللی سران جنایتکار جمهوری اسلامی که در قتل عام زندانیان سیاسی سال ۶۷ شرکت داشتند می کوشد این جنایت علیه بشریت را به ثبت برساند تا گوشه ها و زوایای تاریک و پنهان این تراژدی عظیم انسانی بر همگان آشکار گردد. اینکه چه کسانی از صدر تا ذیل در این جنایت شرکت داشتند؟ …”.

اولا اجرای این محاکمه ها اگر شبیه همان دادگاه نورنبرگ – بشرحی که رفت باشد- چیز زیادی را عاید کسی نخواهد کرد!

ثانیا شما فراموش کرده اید که ایران مثل آلمان هیتلری نیست که در برابر زورگویی هایش برعلیه اکثریت مردم جهان ودرجنگی مهیب شرکت داشته وشکست خورده باشد تا بتوان سران آنرا محاکمه رساند!

این حرف درموقعی مطرح میشود که آمریکا به دولت شیلی اجازه نداد که پینوشه ی جلاد را محاکمه کند وشما وشرکایتان باین مسئله اعتراض نکردید!!!

بنظر می رسد که شما قبل از ساختن آخور ، دامی را خریده اید که این دام ازنظر نداشتن ظرف ومحل تغذیه ، دچار مشکل است!

شما اول حکومت را ساقط کنید وبعد ازاین حرف ها بزنید که کمتر مورد تمسخر خوانندگان مطالب خود قرار گیرید!!

ثالثا، باند رجوی هم یکی از عوامل این اعدام هاست واگر براستی خواهان اجرای عدالت است ، چرا برای محاکمه شدن اعلام آمادگی نمیکند؟

حکومت ایران یک لیست 13هزارنفری ازترورهای شما را منتشر کرده ومسلما که اقلا هزار نفری مجرم درمورد این ترورها در تشکیلات شما حضور دارند .

با اعلام نام این مجرمان وتحویل آنها به دادگاهی که فقط از حقودانان معتبر ایران  تشکیل میشوند  و ابدا وابستگی به جمهوری اسلامی ایران ندارند، ثابت کنید که طرفدار کشف حقیقت هستید!

حالا که دولت ایران حاضر به قبول پیشنهاد شما نیست ، شما گام اول را برداشته ودولت ایران را با این کارتان تحت فشار قرار دهید!

اگر اینکار را نکنید ، درزمانی که دولت ایران اقتدار لازم را برای حفظ مسئولین خود دارد واجباری را برای تن دادن به خواسته های شما احساس نمیکند ، دراصل آب درهاون میکوبید و وقت خواننده ی خود را میگیرید!

اصلا چطور است که قضیه را با صورت خردتر شروع کرده وبا اعلام باز بودن درب کمپ آلبانی برای همه ی خانواده ها ، خبرنگاران وحقو قدانان ایرانی غیر حکومتی ، ثابت کنید که هدف تان ازطرح محاکمات بین المللی ، اجرای عدالت است وریگی درکفش ندارید!

آیا آماده اید که به هیئتی مرکب از خانواده های داغدار وحقوق دانان با شرف ، غیر وابسته وشجاع ایرانی اجازه دهید که درمورد کشتار درون تشکیلاتی باند رجوی ، به تحقیق بپردازند؟

اگر جواب مساعدی باین پیشنهاد عملی تر وکم هزینه تر ندهید ، عملا ثابت میکنید که غم اعدام شدگان 1367را ندارید و شلتاق بازی درمیآورید؟!

گروهی از خانواده های اسرای رجوی

آذربایجان شرقی

ایران

————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید