نامه سرگشاده زهرا سادات میرباقری به زهرا مریخی و بدری پور طباخ

0
912

نامه سرگشاده  زهرا سادات میرباقری به زهرا مریخی و بدری پور طباخ

 زهرا سادات میرباقری، صفحه فیسبوک، دهم سپتامبر ۲۰۱۷:…  یاد روزی افتادم که در درمانگاه ن پارسیان بستری بودی ، آری به فرمان مسعود و بی خبر ترا بالای قله خالی و تهی ازجنسیت برده بودند!!!. بدری ،یادت هست بعد از عمل زنانه ، اولین کسی که بتو زنگ زد مسعود رجوی بود ( خوب ناموسش بودی آنهم در مداربالا!!) و بهت تبریک گفت و گفت تبریک بدری، بالای قله رفتی.(ها ها ها این قهقهه سنگدلانه مسعود … 

لینک به منبع

نامه سرگشاده به زهرا مریخی و بدری پور طباخ

*به بهانه همردیفی زهرا مریخی ومعاونت مسئول اولی بدری پورطباخ .

با سلام زهرا و بدری! مرا که بی شک فراموش نکرده اید، در حرفهای دلم در ماه های قبل از فرارم از سازمان مجاهدین و بعد از فرار در مصاحبه هایم در آلمان، همچنین در سایت های اینترنتی و مقالاتم، بر اساس تعهدم به افکار عمومیِ ملت کبیر ایران و مردم جهان، و برای روشنگری این نسل و نسل آینده و همگان گفته بودم، کمترین وظیفه انسانی من اینست که از مناسبات پنهان و آشکار فرقه رجوی بگویم و سکوت نکنم.

در این نامه خطابم به شماست، زیرا که از مسئولینم در ستاد پارسیان بودید، من در ستاد داخله بودم یادتان هست؟ تلاش می کنم خلاصه بگویم .

ابتدا جا دارد یادی از مسئول مستقیمم در آن سالها بکنم، آه! صدیقه مجاوری را می گویم که در “آتش به فرمان” که از طرف مسعود و مریم رجوی گرفتید سوزاندید!. خوب، باید بگویم سوزاندی، چرا که بدری، تو که مسئول مستقیم صدیقه خدا بیامرز بودی، فرمان را در سلسله مراتب تشکیلاتی سازمان به صدیقه منتقل کردی.

شاید بگویی در حضور زهرا مریخی بود. در واقع تفاوتی نمی کند به هر روی تو مسئول مستقیم صدیقه بودی.

انتخاب مسئول اول در سازمان مجاهدین خلق ایران فرقه رجوی

بدری، وقتی خبر همردیف مسئول اولی شما را شنیدیم (شاید دلخور بشوی که من خواهر خطابت نمی کنم زیرا این کلمه برای سلسله مراتب یک اشل محسوب می شود!)، یاد روزی افتادم که با مریم رجوی و چندین نفر بودیم که به ملاقات تو آمدیم، در درمانگاه نسبتا شیک و جدید پارسیان بستری بودی، آری به فرمان مسعود و بی خبر، ترا بالای قله خالی و تهی از جنسیت برده بودند!!!.

بدری، یادت هست بعد ازعمل زنانه، اولین کسی که بتو زنگ زد مسعود رجوی بود (خوب، ناموسش بودی آنهم در مداربالا!!) و بهت تبریک گفت و گفت تبریک بدری، بالای قله رفتی، ها ها ها… (این قهقهه سنگدلانه مسعود است که همه ما بویژه بانوان تشکیلات سازمان با آن آشنا هستیم وغالبا متنفر از آن).

قهقهه مسعود از این بود که بدلیل مقطوع النسل شدن زنان، دیگر برای ابد زنان در زنجیر بردگی او می مانند و تکان نمی خورند و دیگر هیچ تهدیدی ندارند و هیچ شاخ و شانه ای در تشکیلات نمی کشند. مسعود می گفت از این به بعد هیچ مردی شما اکبیری ها (زشتها) را نمی گیرد، شما پیر و پاتال و… شدید و بر گردن من مانده اید، شما می خواهید به بیرون بروید و یا به قبل از انقلاب مریم (قبل از دگردیسی سازمان) برگردید که مجدد به مردان سواری بدهید؟ !!

حرفهای زشت و رکیک این پیرمرد بی غیرت مسعود خیانت پیشه خیلی تنفرآور و خجالت آور است که برای حرمت کلمات ادامه نمی دهم .

بدری، متاسفانه بدلیل ِالینه شدن شما (از خود بیخود شدن) در تشکیلات منادیان رهایی زنان، در سازمان مجاهدین رجوی، که ترا مقطع النسل کرده بود و در عمل زنان که روی تو انجام دادند شما سلامتی نسبی بعد از عمل را کسب نمی کردید زیرا قیچی در محل عمل بجا مانده بود و شما تب و عفونت و درد داشتید با عمل مجدد متوجه قیچی شدند و آنرا خارج کردند.

بدری، امیدوارم دلخور نشوی و غُر نزنی که چرا من بحث مربوط به زنان را اینجا در نامه سرگشاده مطرح می کنم.

اولا در جهان پیشرفته کنونی ما، این تابو شکسته است و شما نباید به مانند مرتجعین مذهبی این موضوعات را مطرح کنید که: زشت است! موضوع زنانه است! و نامحرم و از این قبیل موضوعات.

دوماً مجبورم در اینترنت نامه ام را بگذارم که شاید بدست شما برسد و بخوانید، البته خیلی احتمالی است و در جلسه زنان مدار بالا شاید و آنهم با تمسخر و آب و تاب همیشگی نامه ام بدستتان برسد !. پس لطفا پشت بحث نامحرم و جنسیت زنان سنگر نگیرید.

وای بر سنگدلان (مسعود ومریم ) که سلامتی زنان را اینگونه با تحمیق بحث بالا رفتن به قله رهایی و آزاد شدن زنان از غُل و زنجیر جنسیت گرفتند و شما را فریب دادند.

زهرا مریخی و بدری پورطباخ

زهرا مریخی و بدری پورطباخ

راستی زهرا و بدری یادتان هست به بهانه روحی و رفاه زنان شورای رهبری، هرچند گاه X را که قبلاً از مدار بسیار نزدیک مریم بود و در انقلاب پا به پای مریم و شما! جلو نیامد و بقول نسرین (مهوش سپهری) مثل خر نجیب در گِل ماند را مسئولیت می دادید تا به آشپزخانه پارسیان برود و گوجه پلو با جوجه درست کند؟ زیرا با حقه زنانه می گفتید گوجه پلوهای X خوشمزه است و سفره های آنچنانی برای فریب و سرگرمی زنان شورای رهبری (که مردان تشکیلات رنگ وبوی آنرا هم نمی دیدند) پهن می کردید!

تز مسعود این بود که برادران سازمان فقط باید خار بخورند و بار ببرند و گرنه خراب و فاسد می شوند (نافرمان می شوند و از تشکیلات فرارمی کنند)، و در سخنرانی رجوی دی ماه ۱۳۸۹ که به صورت کال کنفرانس بود (سالن اجتماعات قرارگاه اشرف) گفت: حق برادران فقط چهار “ت” در تشکیلات است (تیغ، تبر، تپانچه…).

وای بر سنگدلی مسعود رجوی که منادی جامعه بی طبقه توحیدی و عدالت اجتماعی بود ولی در داخل تشکیلات کوچکش ظالم و شمر ابن ذی الجوشن نسبت به مردان بود… خلاصه در آخر سور زنانه شورای رهبری!!! هدایایی می دادند .

راستی مریم رجوی زنان شورای رهبری را مشغول و سرگرم خوردن و شکم چرانی کرد و لباس های غیر متعارف لایه های پایین تر را به آنها بخشید! و دیگر تبعیض های مثبت که تز مسعود بود ولی هویت انسانی آنها را گرفت و حتی به جسم و جنسیت آنها رحم نکرد و زنان را مقطوع النسل کرد، که تا ابد به خیال خام برده و بنده او باشند.

خلاصه اینجوری مشغول تباه کردن عمر و زمان خود بودیم .

مریم رجوی همیشه به بانوان تشکیلات می گفت “مادِ” شما یعنی جنسیت زنانه و خوی زنانه و ماده شما باید همواره در شیشه برود و درش بسته شود و گرنه زبانه می کشد و تشکیلات رجوی را درهم می ریزد.
مریم در بحث دیگر برای فرار نکردن زنان از تشکیلات فرقه می گفت آخر کجا می خواهید بروید اینجا همه چیز شما تامین است، پدر و مادر شما با این سن بالا و انبوه بیماری و فرسودگی دیگر شما را نمی پذیرد. و برای فریب بانوان و دختران جوانتر می گفت شما از تشکیلات بیرون بروید فاسد و معتاد می شوید. اینجا شما را روی بورس و صحنه می بریم و خواسته های بلند پروازانه شما را راضی می کنیم (معاون مسئول اول و… می کنیم).

آری بدری و زهرا، صرفا برای سرگرمی و گذران زندگی خود، مسئول اول و معاون، همه بازی و پوشال است. خود بهتر می دانید هر زنی به نوبت در تشکیلات رجوی یک زمان مصرف دارد. هشدار که اینگونه بودن، خیانت بزرگی است که با شوهای تبلیغاتی جوانان را بفریبید و با وطن فروشان و دشمنان میهنِ و یک ملت کبیر، وارد معامله و معاشقه شوید. این نوع زندگی، انگلی و بس نفرت آوراست، هشدارمی دهم ماهی را هر زمان از آب بگیرید تازه است و در تاریخ می توانید “حُری” دیگر باشید. از این فرقه خیانت و جنایت پیشه و وطنفروش هرچه زودتر فاصله بگیرید و دنیای جدید آزادگی برای خود و دوستان تشکیلات استارت بزنید.
به امید آن روز!

زهرا سادات میرباقری

۱۹ شهریور ۱۳۹۶

————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید