نمایش توخالی مسئول اول در فرقه رجوی

0
469

نمایش توخالی مسئول اول در فرقه رجوی 

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، دهم سپتامبر ۲۰۱۷:… در نشت لایه ها با دروغ و ترفند به افراد می گویند که نفر مورد نظر خودشان را معرفی کنند، در صورتی که از قبل فرد مورد نظر خودشان را انتخاب کرده اند و همان را نهایتا معرفی می کنند. بعد اسم این را انتخابات آزاد گذاشته اند. در صورتی که سر تا پا دروغ است. چیزی که خودم در فرقه رجوی با چشمان خودم دیدم این است که مسئول اول را مسعود رجوی انتخاب … 

https://youtu.be/CBJ3XiaQwT4

لینک به منبع

نمایش توخالی مسئول اول در فرقه رجوی

محمد علی غلامی (مستعار)

نوشته حاضر از جانب یکی از نجات یافتگان فرقه رجوی با بیش از ۳۰ سال سابقه در این فرقه به مسئولین بنیاد خانواده سحر تحویل داده شده که با نام مستعار محمد علی غلامی معرفی می گردد.

در فرقه رجوی آنچه که وجود خارجی ندارد انتخاب آزاد هست، ولی همیشه در سرفصل انتخاب مسئول اول سازمان، چیزی که خودم در فرقه رجوی بودم و دیدم، از قبل زمین سازی آن را می کنند.

در نشت لایه ها با دروغ و ترفند به افراد می گویند که نفر مورد نظر خودشان را معرفی کنند، در صورتی که از قبل فرد مورد نظر خودشان را انتخاب کرده اند و همان را نهایتا معرفی می کنند. بعد اسم این را انتخابات آزاد گذاشته اند. در صورتی که سر تا پا دروغ است.

چیزی که خودم در فرقه رجوی با چشمان خودم دیدم این است که مسئول اول را مسعود رجوی انتخاب و معرفی می کند همانطور که مریم رجوی را هم برای اولین بار خودش به عنوان مسئول اول معرفی کرد و از کسی نظر نخواست. الان هم بار دیگر همان داستان تکرار می گردد و زهرا مریخی به عنوان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق معرفی یا ظاهرا انتخاب می شود.

این نمایش تکراری است و همیشه در این سر فصل انجام می گیرد. بعد هم نام آن را انتخاب آزاد می گذارند. کسی که در فرقه رجوی نبوده باشد ممکن است این دروغ ها و این نمایشات را باور کند و متوجه نشود، اما کسانی که در درون تشکیلات بوده اند می دانند که افراد باید به اجبار این مسئول اول را قبول کنند. الان هم دوباره انتخاب مسئول اول جدید هم همان نمایش همیشگی آنها هست و البته دل خوشی خودشان است.

تمام دستگاه رجوی روی دروغ سوار شده است. الان که در دنیای آزاد زندگی می کنم به خوبی متوجه دروغ های آنها می شوم. انتخاب مسئول اول در درون مجاهدین خلق تنها یک خیمه شب بازی رجوی است. اگر چه عملا مسئول اول کاره ای نیست و همه چیز در دست رجوی است.

محمد علی غلامی

مرگ مسعود رجویGrand Controversy as MEK can’t prove leader Massoud Rajavi is dead or alive

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید