نگاهی به سریال مسئول اولی در فرقه تروریستی رجوی

0
630

نگاهی به سریال مسئول اولی در فرقه تروریستی رجوی

 علی جهانی، وبلاگ آیینه، دهم سپتامبر ۲۰۱۷:… اکنون هم که مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی  در باتلاق کمپ تیرانا گیر کرده است و دچار مشکل ریزش نیرویی و جریان مسئله داری عظیمی شده است  با ترفند تعیین مسئول اول سعی می کند کمی این مشکل را حل کند. لذا اینبار هم مترسکی بنام زهرا مریخی را که زمانی مسئول تبلیغات و سانسور چی رجوی بوده را تحت عنوان مسئول اول … 

مجاهدین خلق فرقه رجوی تبلیغ تروریسم و جنایت از تیرانا آلبانی

لینک به منبع

نگاهی به سریال مسئول اولی در فرقه تروریستی رجوی

اگر به گذشته سازمان نگاهی گذرا بیندازیم ملاحظه می فرمائید که هر وقت کفگیر رجوی به ته دیگ خورده و برای اشتباهات و جنایاتی که مرتکب شده هیچ جوابی ندارد و می خواهد از پاسخگویی به سوالات  فرار کند و دچار مشکل ریزش نیرویی و جریان مسئله داری عظیمی شده است با ترفند تعیین مسئول اول که در فرقه تروریستی رجوی  یک پست تشریفاتی و باسمه ای مبباشد ؛ سعی می کند کمی روحیه به نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار تزریق نماید و بتواند چند صباحی اینطوری نیروها را سر پا نگه دارد و از ریزش نیرویی کمی جلوگیری کند.

بنابراین مشاهده می فرمائید که بعد از اینکه در عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان شکست فاحش نظامی خورد رجوی به جای پاسخگویی آمد مریم عضدانلو را بعنوان مسئول اول برگزید و خطاب به نیروهای مسئله دار گفت حال شما بگوئید چرا مریم مسئول اول شده است.

و در مقطعی دیگر بعد از  سال ۶۸ خورشیدی و راه اندازی طلاق های اجباری؛  رجوی با منصوب کردن فهیمه اروانی از پاسخگویی به سوالات فرار کرد و توپ را انداخت در زمین نیروهای سازمان و بعدش به سرکوب شدید نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار مبادرت ورزید.

باز در سرفصل دیگری بعد از سقوط صدام حسین  که در اوج ریزش نیرویی  قرار گرفته بود آمد با گماردن صدیقه حسینی بعنوان مسئول اول خواست بار دیگر انبوهی از سوالات نیروهای سازمان را بی پاسخ بگذارد.

اکنون هم که مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی  در باتلاق کمپ تیرانا گیر کرده است و دچار مشکل ریزش نیرویی و جریان مسئله داری عظیمی شده است  با ترفند تعیین مسئول اول سعی می کند کمی این مشکل را حل کند. لذا اینبار هم مترسکی بنام زهرا مریخی را که زمانی مسئول تبلیغات و سانسور چی رجوی بوده را تحت عنوان مسئول اول به خورد نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار بدهد.

مریم عضدانلو درست در پنجاه و دومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین این کارت سوخته را اعلم کرده تا از پاسخگویی به انبوه سوالات نیروهای سازمان در رابطه با اینکه بعد از پنجاه و دو سال که از تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران می گذرد این سازمان  در چه نقطه‌ای قرار دارد؟ فرار کند.

اما باید خطاب به مریم عضدانلو بگویم که اولا زمانی که شوهر مفقود تان و بعدش خودتان مسئول اول بودید چه گلی سر نیروهای سازمان زدید که حالا میخواهید با فردی بنام زهرا مریخی اینکار را انجام دهید؟ ثانیا اکنون شرایط کاملا عوض شده و نیروهای سازمان بدون عراق و بدون سلاح و بدون حضور مسعود رجوی در کمپ تیرانا هستند. بنابراین شما نمی توانید با اینگونه ترفند های تکراری و سوخته نیروهای سازمان را بفربید و از ریزش نیرویی جلوگیری کنید. و این سریال مضحک و خنده دار مسئول اولی هم دردی از دردهای بی درمان فرقه تروریستی تان دوا نخواهد کرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید