خانواده مجاهدین یا خانواده حقیقی – قسمت دوم

0
745

خانواده مجاهدین یا خانواده حقیقی – قسمت دوم  

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و نهم سپتامبر ۲۰۱۷:… این رجوی گور به گور کلا با ایران و ایرانی مشکل داره. از چنگیز خان مغول بدتره. لااقل اون هیچ کدوم از ادعاهای اینو نداره. خلاصه کلام اینکه این با هر کس چند صباحی خوبه بعد اون رویش وحشی خودش رو نشون میده. برخی نفرات معلوم الحال به خانواده ها سنگ و میله گرد های بریده شده و تیز میزدن و یک سری هم به قول اون … 

خانواده مجاهدین یا خانواده حقیقی – قسمت دوم

اکبر حسنی (مستعار)
لینک به منبع

لینک به قسمت اول

در قسمت قبل به مصیبت های خانواده حقیقی نفرات فرقه رجوی اشاره کردم.

خانواده حقیقی نفرات وقتی برای دیدن عزبزانشون هر مصیبتی رو بجون میخرند. مگر بدترین فحش ها رو نشنیدن؟ مگه سنگ به سر و صورتشون نزدن؟ اینه خانواده حقیقی. بعد رجوی ملعون بهشون چیز دیگری میگفت.

وقتی خانواده های نفرات میامدند، خود اون کسایی که خانواده شون اومده بودن رو نمی بردن تا آنها را ببینند. توی هر اکیپ از نفرات که میبردن نزدیک سیاج اشرف، یک سری کارشون این بود که کاری کنند خانواده های اسیران گرفتار در اشرف برن و برنگردن. حالا به هر وسیله ممکن از فحش و ناسزا گرفته تا سنگ پرانی.

هر کسی دلش نمیومد خانواده ها رو که تنها گناهشون این بود که میخواستن بچه‌ها شون رو ببینن بزنه، اونها رو می بردن و یک سری خاص که بقول معروف ok کرده بودن هر کاری رو انجام بدن رو می آوردن.

خانواده و بازی کردن با اون چیزی نبود که رجوی بتونه از توش جون سالم به در ببره. اون روزها که خانواده ها سنگ به سر و صورتشون میخورد خیلی چیزها ریخت. درست مثل خونی که از صورت اون مادر پیر شمالی ریخت که هیچ کاری نمیکرد و فقط نشسته بود و اسم تنها پسرش رو صدا میزد که قرار بود یک روزی عصای دستش بشه.

اون روزها ابهت پوشالی رجوی که آزادی ایران رو نشخوار میکرد فرو ریخت. مگه اینها که داره بهشون بی حرمتی میشه ایرانی نیستن؟ اون موقع خیلی چیزها بسته شد و شکل گرفت. چه عهدها بسته شد که تلافی این سنگ ها و فحش کاری ها رو بر سر اون سیستم جهنمی در بیارن

چه سینه هایی که از زور کینه به رجوی ملعون داشت آتیش میگرفت

اون وقت مریم رجوی هی بحث میآورد که چرا مناسبات اینطوره؟ چرا اینقدر همه عصبی هستن؟ چرا به مسئولین پرخاشگری می کن؟

تمام این تضادها توی فرقه، آبشخورش طرز برخورد رجوی با خانواده بود. بالاخره همه نفرات خانواده هاشون اومده بودن پشت سیاج اشرف و همون بلا سرشون اومده بود. نفرات کینه داشتن. ممکنه رجوی خیال کنه که تونست از تضاد خانواده بیرون بیاد ولی زهی خیال باطل چون تضاد توی تشکیلات فرقه ریخته شده بود.

این رجوی گور به گور کلا با ایران و ایرانی مشکل داره. از چنگیز خان مغول بدتره. لااقل اون هیچ کدوم از ادعاهای اینو نداره. خلاصه کلام اینکه این با هر کس چند صباحی خوبه بعد اون روی وحشی خودش رو نشون میده. برخی نفرات معلوم الحال به خانواده ها سنگ و میله گرد های بریده شده و تیز میزدن و یک سری هم به قول اون ملعون برای ثبت در سینه تاریخ فیلم می گرفتن، باشه که این فیلمها روزی بدرد بخوره. روزی که رجوی مثل رفیق گرمابه و گلستانش صدام حسین وقتی توی دادگاه رفت توی قفس، اون وقت اون قیافه دیدن داره، ببینم باز هم میتونه اونطوری حرافی کنه؟

خلاصه کلام کلا اینکه رجوی با هر چیزی به اسم خانواده دشمنه. حالا میخواد هر اسمی روی خانواده بزاره. تازه اون مثلا خانواده مجاهدین خلق که میگه تا جایی بدردش میخوره که بتونه خوراک تبلیغاتی اش بشه، وگرنه به قول معروف اون روی حیوانی رجوی همینیه که هست.

فرعون میگفت تمام خانواده هایی که فرزند پسر دارن پسراشون رو باید کشت. اگه به دل رجوی باشه میگه هر خانواده ایرانی که صاحب فرزند بشه فرزنداش مال من خانواده اونا رو از دم تیغ باید گذراند.

برای چندمین بار میگم و خودمم از نفراتی که چندین سال در این فرقه بودن شنیدم که خدا رو صد هزار مرتبه شکر که این بابا به حکومت نرسید و گرنه کاری میکرد که ایرانی ها روزی هزار بار از خدا طلب مرگ کنن

حتما خدا شناخته که بهش شاخ نداده هیچ کار خدا بی حکمت نیست

به نظر من هر خانواده ایرانی باید نماز شکر بجا بیاره که این ضحاک به حکومت نرسید. اینو من با پوست و گوشت و استخوان خودم حس کردم و قیمت جوانی از دست رفتم رو بمدت ۱۸ سال دادم.

اکبر حسنی اسیر آزاد شده فرقه رجوی

آخرین ادعای مضحک یک فرقه

حکاک (مستعار)
لینک به منبع

اخیرا در آخرین نمایش خیابانی فرقه مسعود رجوی و جانشین او مریم رجوی، علی صفوی از عوامل مسخ شده این فرقه مدعی شد که ۹۶% مردم ایران هوادار و مدافع فرقه این دو خائن و جانی هستند.

در این خصوص باید پرسید که اگر ذره ای حمایت در ایران دارید چرا شبانه روز به دامان امثال ترکی فیصل سعودی و مک کین آمریکایی آویزان هستید و مجیز آنان را می گویید و پول های هنگفت برای چند دقیقه حضورشان در گردهمایی ها می دهید؟

اگر پایگاه مردمی در داخل کشور دارید چرا این همه سال در عراق با داشتن سلاح و ارتش و مرز با ایران و همه گونه حمایت کاری نکردید و برای فتح تهران از این حمایت فوق العاده بالا در داخل کشور استفاده ننمودید؟

چرا مریم مهر تابان! را این همه سال به دوش نگرفتید و به تهران نبردید؟ این حمایت مردمی در داخل کشور را چگونه استفاده کردید؟

خودتان بهتر از هر کس دیگر می دانید که اگر این کار را می کردید، یعنی وارد ایران می شدید، در همان اولین روستاهای ایران بلایی بسرتان می آوردند که در عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان بسرتان آمد. آیا شنیده اید که “شتر در خواب بیند پنبه دانه”؟

مسعود و مریم رجوی هرگز از گندم ری نخواهند خورد. بهتر است همچنان به حیات خفیف و خائنانه خود ادامه دهند و کماکان به جاسوسی و وطن فروشی و برگزاری نمایشات برای مرتجعین و تروریست های منطقه مشغول باشند و از خون تعدادی گرفتار ذهنی استفاده کنند تا حسابهای بانکی خود را پرتر نماید، چون دیگر هیچ ارتباطی با مردم ایران ندارند.

مسعود رجوی تا دیروز پول خون هزاران گوهر بی بدیل را از صدام حسین معدوم دریافت میکرد، امروز هم مریم رجوی جایگزین هایی از مرتجعین منطقه برای صدام حسین دست و پا کرده است.

در پایان یک سؤال از مریم رجوی، البته اگر خود و همسر ناپدید شده اش را به کائنات متصل نمی داند، دارم و آن اینست که قبل از حمله آمریکا به قرارگاه اشرف که من خودم آنجا بودم، اتوبوس شهری اسرائیلی در قرارگاه اشرف و در مقر ۶ چکار داشت و قرار بود چه کسانی را خارج کرده و به کجا ببرد؟

حکاک – نجات یافته از فرقه رجوی مستقر در اروپا
۲۰۱۷ سپتامبر ۲۴

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید