انتقال به آلبانی، مریم و ارتش ورشکسته +دو مطلب از مجاهدین خلق، فرقه رجوی در آلبانی

0
635

انتقال به آلبانی، مریم و ارتش ورشکسته

+دو مطلب از مجاهدین خلق، فرقه رجوی در آلبانی 

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، دوازدهم اکتبر ۲۰۱۷:… تشکیلات فرقه رجوی اعضای خود را بقدری دور از دنیای بیرون نگه داشته که افراد کمترین اطلاعی از مقوله حقوق پناهندگی ندارند. در کمپ وقتی کارمندان کمیساریا برای انجام کارهای اداری و پر کردن فرم و مصاحبه مراجعه میکردند و میخواستند که ما نسبت به مسائل حقوقی خود اشراف پیدا کنیم، فرقه کارمندان کمیساریا را هم دشمن معرفی می کرد. از قبل مسئولین فرقه برایمان نشست … 

انتقال به آلبانی، آغازی بر پایان فرقه رجوی- قسمت دوم

رضا افخمی (مستعار)
لینک به منبع 

لینک به قسمت اول

تشکیلات فرقه رجوی اعضای خود را بقدری دور از دنیای بیرون نگه داشته که افراد کمترین اطلاعی از مقوله حقوق پناهندگی ندارند. در کمپ وقتی کارمندان کمیساریا برای انجام کارهای اداری و پر کردن فرم و مصاحبه مراجعه میکردند و میخواستند که ما نسبت به مسائل حقوقی خود اشراف پیدا کنیم، فرقه کارمندان کمیساریا را هم دشمن معرفی می کرد. از قبل مسئولین فرقه برایمان نشست می گذاشتند و ما را توجیه می کردند که چه جوابی به سوالات کارمندان کمیساریا بدهیم. می گفتند وقتی در مورد تماس با خانواده از شما سوال شد بگویید که سازمان خودش برایمان حل کرده و ارتباط داریم و در این مورد مشکلی نداریم.

دروغ گویی و فریب کاری تا کجا؟ افراد را مجبور میکردند که به کارمندان کمیساریا به دروغ بگویند که با خانواده هایمان ارتباط داریم و این امکان را سازمان برایمان فراهم کرده است. در حالی که نفراتی هستند که بیش از سی سال است از خانواده خود هیچ خبری ندارند. سازمانی که حتی در اطاق اینترنت برای افراد ضابطه گذاشته بود که تکی به اطاق اینترنت مراجعه نکنید که مبادا کسی با خانواده اش ارتباط برقرار کند. سران این فرقه ریا کار و ضد خانواده و ضد انسان بسیار وقیح و دروغگو هستند.

یکی از کسانی که هنوز در فرقه رجوی اسیر می باشد، حدودا هفتاد ساله و دارای چند فرزند است و در حدود بیست و هفت سال است که از فرزندانش هیچ خبری ندارد. در کمپ هر وقت بازی کردن بچه ها را می دید بغض میکرد و به من می گفت که هیچ اطلاعی از فرزندانم ندارم فقط آرزویم این است که یک بار دیگر بچه هایم را ببینم که چه شکلی شده اند. چند بار هم من اطلاع دارم که با تشکیلات فرقه موضوع تماس را مطرح کرد ولی جواب سرد و سربالا شنیده بود و تا الان هم نتوانسته با فرزندانش تماس برقرار کند و تا ماه ها سر تماس با خانواده با تشکیلات فرقه در گیر بود.

لعنت خدا بر رهبری این فرقه ظالم که با اعضای خودش اینگونه رفتار میکند. پیرمردی که دیدن و شنیدن صدای فرزندانش برایش آرزو شده است که احتمالا الان دارای چندین نوه است.

راستی این مسعود و مریم رجوی جواب خدا و مردم ایران و جواب خانواده های اعضا را که سالیان سال از عزیزانشان خبری ندارند را چه میدهند؟ من فکر میکنم که جواب خدا را بخاطر ظلمی که سالیان به اعضای خود کرده و جواب خیانتهایی را که به مردم ایران کرده اند را در همین آلبانی با فروپاشی تشکیلات پوسیده و ریزش نیرویی روزافزون پس میدهند.

بقول معروف: چوب خدا صدا نداره – وقتی میزنه دوا نداره

ادامه دارد

مریم و ارتش درهم شکسته

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

در سایت سراسر دروغ و فریب ایران افشاگر متعلق به فرقه مجاهدین خلق مطلبی نوشته شده بود که به ارتش آزادیبخش ملی و به استواری مجاهدین خلق اشاره کرده بود. همچنین نوشته شده بود که حاکمیت ایران از درون روی ما بعنوان نیروی سرنگون کننده حساب میکند و ماییم که رژیم را سرنگون میکنیم.

من که بیش از سی سال در این فرقه بودم، از بدو ورودم به این گروه همین حرفهایی که همین الان میزنند را می شنیدم و بیش از سی سال است که خودم شاهد وعده سرنگونی هستم. ما با این جفنگیات رجوی جانی و خائن آشنایی کامل داریم. اما حرف من اینست که اگر شما توان سرنگونی داشتید چرا در دوران حکومت پدرخوانده تان صدام حسین که شما را حمایت تسلیحاتی و مالی میکرد و زمین و مرز هم در اختیارتان قرار داده بود و اجازه هر کاری داشتید نتوانستید حکومت ایران را سرنگون کنید؟

شما فقط با مزدوری و خیانت به میهن خودتان را سرپا نگه داشتید. مگر نمی گویید ارتش آزادی و رزمنده آزادی؟ پس چرا در اشرف و لیبرتی کوچکترین اعتمادی به نیروهایتان نداشتید و آنها را با حصار و فشار و سیم خاردار و زندان نگه میداشتید؟ در صورتی که هزاران نفر خواهان خروج از این گروه بودند ولی اجازه خروج نمی دادید و آنها را زندان و شکنجه می کردید و با حیله و نیرنگ از فرار آنان جلوگیری می کردید؟ مگر شما نبودید که افراد را فریب میدادید تا از فرقه خارج نشوند؟ مگر در لیبرتی ندیدیم که چطور جلوی کمیساریا ایستادید که نفراتی که خواهان ماندن نیستند را نپذیرد و سنگ اندازی میکردید؟ مگر در همین آلبانی نمی بینیم که چطور رزمندگان راه آزادی و ارتش آزادی هر روز در حال ریزش هستند؟ سرخ نگاه داشتن صورت با سیلی دیگر جواب ندارد.

راستی کدام ارتش آزادی، کدام رزمنده راه آزادی، کدام محبوبیت داخلی، کدام نیرو که میخواهید حکومت ایران را سرنگون کنید؟ واقعا باید به شما جایزه فریبکاری و دغلبازی داد. اگر فکر میکنید که نیروها مختارانه برای سرنگونی در این فرقه مانده اند یک روز، فقط یک روز، آزادی کامل بدهید تا بعد ببینیم از نیروی رزمنده و قسم خورده چقدر میماند.

باید به مریم رجوی و سران فرقه گفت دیگر حنای شما رنگی ندارد و دیگر کسی حرفتان را جدی نمیگیرد و نمیتوانید با دروغ کسی را فریب بدهید. این دوران پایان کارتان است و داریم دست و پا زدنهای آخرتان را مشاهده می کنیم. اینجا در آلبانی پایان راه است و روز به روز ما شاهد اضمحلال تشکیلات فرقه ای شما هستیم. دیر نیست که روزی پایان قطعی کارتان را ببینیم.

جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا – محمد هاشمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید