رضا صادقی: حمایت مریم قجر از ترامپ و از خلیج عربی گفتن او به خلیج فارس!

0
871

حمایت مریم قجر از ترامپ و از خلیج عربی گفتن او به خلیج فارس!

 رضا صادقی جبلی، پیوند رهایی، پانزدهم اکتبر ۲۰۱۷:… در سی و چند سال گذشته هیچ گروه و شخص و سازمانی به اندازه فرقه و مخصوصا شخص مرحوم رجوی به نظام جمهوری اسلامی برای ادامه حیات کمک نکرده است و هم اکنون هم مطمئن باشید ترامپ برای رژیم جرعۀ حیات است و کافی است به فرمان مهاجرتی آقای ترامپ نگاه کنید که ملت ایران و ایرانیان را از سفر به امریکا منع میکند نه سران نظام را. در ضمن بخاطرهمین … 

The MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

لینک به منبع

حمایت مریم قجر از ترامپ و از خلیج عربی گفتن او به خلیج فارس!!

نوشتۀ رضا صادقی جبلی از اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین

از زمانیکه رجوی تصمیم به حمایت از کاندیداتوری آقای ترامپ در مقابل خانم کلینتون گرفت بخوبی روشن بود که رجوی دیده از اربابان دون پایه اش چیزی برایش نماسیده از جملۀ آنان به قول خودش سید الرئیس جناب صدام حسین که مرحوم چنان شیفته اش بود که در نشستهای داخلی فرقه هر موقع اسمش را به زبان می آورد چشمش برق میزد و او را به مانند معشوقی که معبودش را صدا میکند می ستود و بعد هم ارباب وهابی اش که بعد از حمایت سالیان  پشت پرده  در اخرین شوی رجوی در پاریس شرکت کرده و علنا حمایت وهابیون بچه کش سعودی و البته مرحومیت رجوی را اعلام کرد که هنوز بعد از حدود دو سال فرقه اطلاع رسانی در این را رابطه نکرده است و طبق روال فرقه قرار است  بعدا از پایان غیبت کبرایش اعلام شود.

یکی از همرزمان سابق که هنوز در تشکیلات فرقه در آلبانی است امروز طی تماس کوتاهی با اینجانب با تلفن قاچاقی که گیر آورده بود میگفت که خواهر مریم چنان خوشحال بود که اول فکر کردیم برادر مسعود آمده است ولی نه اقای ترامپ و صحبتهایش در رابطه با ایران خواهر مریم را چنان شاد کرده بود که سر از پا نمی شناخت و بلافاصله در نشستهای فرماندهان فرقه گفت: «این هم سرنگونی رژیم تا قبل از پایان اولین دوره ترامپ! و از فردا باید آمادگی کامل داشته باشیم تا هر لحظه ارتش امریکا دستور داد حمله کنیم! در ادامه خواهر مریم گفته است ما که نیروی قبیله ای و کردی نیستیم که چسبیده به زمین باشیم و نام خلیج عربی هم برای ما مهم نیست فعلا جمهوری اسلامی اصل است و بقیه مسائل فرعی می باشد و ما نبایستی در این مقوله وارد شویم و شما مجاهدین!!! فقط یک رسالت تاریخی دارید و آن هم رفتن به ایران به هر قیمتی! است… امسال سال مهمی است و ما می بایستی با امریکا و سیاستهای آن موازی حرکت کنیم چرا که دوستان آمریکایی قول داده اند که کار تمام است!!…».

نفرین به خواهر مریم و این وطن فروشی شما.

البته همه ما اولین بیانیه مرحوم رجوی بعد از اشغال عراق توسط آمریکا را که در آن زمان در غیبت صغرا بسر میبردند به یاد داریم که در آن از جمله آمده بود (عین عبارت رجوی): «صاحبخانه عوض شده است و من بین سلاح و صاحب سلاح البته صاحب سلاح یعنی شمایان را انتخاب کردم پس اگر لازم شد دامن هم به تن کنید بکنید سیاست ما حرکت موازی با صاحبخانه جدید هست»!! پایان نقل قول. مدتی بعد هم گفتند آمریکا قول داده است که بزودی تانکهای امریکایی  ام ۱ ابراهام را برای شروع نبرد سرنگونی در اختیارمان قرار خواهد داد و از فردا آمادۀ عملیات سرنگونی باشید!!

خواهر مریم! البته شما در آن موقع در کمپ اشرف و عراق نبودید و چند ماه قبل تر از آن قبل از اینکه گلوله ای شلیک شود و خدانکرده بترسید با حدود ششصد نفر به فرانسه فرار کردید و البته چون ما در بیست کیلومتری مرز ایران و عراق آماده ورود به ایران بودیم و شما هم عجله داشتید یادتان رفت که با ما گوهران بی بدیل خداحافظی کنید. خوب خواهر مریم این که همان حرفهای ۱۴ سال پیش است که الآن شما دوباره در آلبانی تحویل اعضا می دهید!

االبته  شخصیت فردی مرحوم رجوی و ترامپ در مواردی شباهتهای بسیار زیادی به هم دارند مثلا دیدگاه هر دو نسبت به زنان و اینکه هر کاری بخواهند میتوانند با زنان انجام بدهند و یا  کیش شخصیت و توهم و خودبزرگ بینی و داشتن ای کیو بالا و بیشتر از بقیه البته  یکی در امریکا (نوارصحبتهای  آقای ترامپ در رابطه با لمس کردن بدن خانم ها و ای کیو و مسابقات دختران زیبا و ..) و  دیگری در اسارتگاه اشرف ( رقص رهایی و عقد کردن زنان شورای رهبری . قول سرنگونی در شش ماه اینده و …)  و این دلیل نزدیکی شخصی این دو نفر به هم و در نتیجه منطقی است که مرحوم از آقای ترامپ حمایت کند. البته کمی مبهم است با توجه به اینکه رجوی مرحوم شده و یا مرحومش کرده اند ولی در مورد مریم قجر فعلا کمی موهوم است لااقل در ظاهر.

و اما در رابطه با خلیج همیشه فارس بایستی رجوی جانی و خیانتکار وطن فروش بداند که ملت ایران فارغ از هرگونه تفکر سیاسی و ایدئولوژیکی هرگز شما وطن فروشان دورگرد و بی هویت را نه ایرانی قلمداد می کند نه پشیزی برای نظریات شما قائل اند چرا که قبل از شما سالیان است که اربابان وهابی شما همین مزخرفات را تکرار میکنند و شما الآن آنرا نشخوار می کنید تا آل سعود بچه کش را خوشحال کنید.

در سی و چند سال گذشته هیچ گروه و شخص و سازمانی به اندازه فرقه و مخصوصا شخص مرحوم رجوی به نظام جمهوری اسلامی برای ادامه حیات کمک نکرده است و هم اکنون هم مطمئن باشید ترامپ برای رژیم جرعۀ حیات است و کافی است به فرمان مهاجرتی آقای ترامپ نگاه کنید که ملت ایران و ایرانیان را از سفر به امریکا منع میکند نه سران نظام را. در ضمن بخاطرهمین لولوی جمهوری اسلامی هستش که آقای ترامپ توانست حدود چهارصد میلیارد دلار اسلحه بنجل به وهابیون بفروشد. اکنون شما  ظالمان وطن فروش فکر می کنید ترامپ شما را به تاج و تخت خواهد رساند؟  مرحوم هم از ۳۶ سال پیش تا زمان مرحوم شدن دنبال این و آن ارباب بود و اگر یادتان باشد در نشستها هم می گفت که شاید دری به تخته بخورد و حمله ای به ایران صورت بگیرد و من هم بپرم و این گربه را بگیرم و به نقشه ایران که پشت سرش بود نگاه میگرد غافل از اینکه اون گربه نبود و شیر خفته ای است که همیشه پاینده و سرافراز خواهد ماند.

همانطوریکه در سی و چند سال گذشته حتی یکی از تحلیلهای شما  ذره ای به واقعیت ها نزدیک نبود و نشد. . پس بیخود صابون نزنید خانم قجر که فقط سوزشش نصیب شما خواهد شد.

اکنون هم بویی که شما حس می کنید بوی کباب نیست اگر حرف مرا قبول ندارید از مرحوم بپرسید که آرزوی رهبر شدن  و حکومت کردن در ایران را نه تنها به گور برد بلکه آنقدر ذلیل و خوار شد که مراسم که هیچ حتی اعلام مرحومیتش را هم فرقه اش نتوانست اعلام کند و معلوم نشد در کدام سوراخ موشی پوسید و کرم انداخت.

 در ضمن چند روز پیش یکی از افراد در نشست زهره مریخی به درستی پرسیده که چگونه و با چه ابزاری رژیم را سرنگون می کنیم ما که در تمام سالیان با توپ و تانک و در جوار خاک میهن و آنموقع که بیست سالمان بود و با کمک صدام نتوانستیم الآن لطفا بگوید چگونه؟  خواهر مریم شما جواب بدهید چرا که خانم مریخی که نتوانست جواب دهد و نشست به آشوب کشیده شد و فرار کرد.

برادران و خواهران عزیزم؛

همه ما سالیان هر آنچه را که داشتیم نثار کردیم و از هیچ چیزی دریغ نکردیم ولی ای عزیزان در کجای ذهن ما بود که روزی به این نقطه برسیم؟  نه تنها برای ملت ایران آزادی نیاوردیم بلکه خاک وطن و خاک ملت ایران را هم به فروش گذاشتیم برای بقدرت رساندن رجوی! که معلوم نیست مرحوم شده یا نه؟ و حتی کسی در این فرقه حاضر نیست جواب شمایان را بدهد. آیا این بود حرفهای رجوی و آیا براستی شمایان برای رجوی گوهران بی بدیل محسوب میشوید؟

همانطوریکه قبلا هم گفتم با اتکا به سوگند خود به مسئول اول واقعی سازمان یعنی حنیف کبیر و خونهای فرماندهان راستینمان اصغر و محسن و موسی از این فرقۀ ضد ایرانی و همدست وهابیون بچه کش جدا شوید که ماندن با این ظالمان وطن فروش خیانت به تمامی مبانی راستین سازمانی است که روزی همه ما برای اهداف بزرگ آن یعنی آزادی و عدالت به آن پیوستیم.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید