سازندگان جامعه ی بی طبقه ی توحیدی یا یک منبع آمریکائی؟!

0
699

سازندگان جامعه ی بی طبقه ی توحیدی یا یک منبع آمریکائی؟! 

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، پانزدهم اکتبر ۲۰۱۷:…  جریانی که زمانی خود را بعنوان دشمن سرسخت امپریالیزم جهانی به سرکردگی آمریکا معرفی میکرد وصفحات زیادی را درتوصیف این خصلت خود سیاه کرده وسرودهایی خلق کرده بود ، چگونه میتواند قبول کند که اجازه داده است که این مقام امریکائی معتقد به تحریم گسترده تر ایران ، با او ” کار” کند؟ دلیلش غیر ازاین است که دیگر سازمان مجاهدین اولیه نبوده واین … 

Alireza Jafarzadeh sitting with Americans instead of Maryam Rajaviآریو برزن پیروزنیا: برخی ذاتا خودفروش و برخی سواری دهنده و خودفروش نفهم. (بوقلمون مسخره شده)ا

جعل رجوی اتمی مزدور مجاهدین خلقرجوی عکس صندوق نسوز را بجای تاسیسات اتمی به امریکایی ها قالب کرد

http://iran-interlink.org

سازندگان جامعه ی بی طبقه ی توحیدی یا یک منبع آمریکائی؟!

۲۴/۰۷/۱۳۹۶

خبر زیر که در چند پاراگراف نقد وبررسی میشود ، ازرسانه های باند رجوی برگرفته شده است :

” نیوت گینگریچ رئیس پیشین کنگره آمریکا در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره انتشار کتاب و گزارشهای جدید مقاومت ایران درباره فعالیت‌های اتمی رژیم آخوندی، گفت: «(مقاومت ایران) بهترین منبع افشاگریهای اتمی از داخل ایران است “.

اینکه یک دشمن سرسخت ایران گواهی میدهد که سازمانی که درابتدا قرار بود درخدمت استقلال وآزادی کشور باشد واینک به یک ” منبع ” برای آنها تبدیل شده ، احتیاجی به بحث وتوضیح دیگر ندارد وتنها ازاین بابت به باند رجوی که سالها تلاش کرد این سازمان را استحاله کرده وبه ” منبع ” تبدیل کند ، قابل تامل است والبته میتوان این تغییر وجهش بزرگ را به رجویست ها تبریک گفت!!

ودر پاراگراف زیر :

” گینگریچ در پاسخ به این سؤال که گزارش جدید شورای ملی مقاومت که شما برای آن احترام قائلید و به خوبی آن‌را می‌شناسید، چه تأثیری بر تحولات مربوط به ضرب‌الاجل ۱۵اکتبر و تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا خواهد داشت، گفت: این گروهی است که من با آن در گذشته کار کرده‌ام، از همان زمان که سخنگوی (کنگره) بودم. آنها به اشتباه تمام توسط حکومت ایران و وزارت‌خارجه ما متهم بودند که یک گروه تروریستی هستند. و وجدان بوروکراتیک در دوران کلینتون، تصمیم گرفته بود به حکومت ایران گوش کند. واقعیت این است که آنها بهترین منبع از داخل ایران بوده‌اند. آنها شبکه‌های عظیمی از پرسنل و خانواده بزرگی دارند. پس احتمالاً درست می‌گویند. نمی‌دانم چه‌طور می‌شود تصور کرد که رئیس‌جمهور، با توجه به آنچه در ملل‌متحد و علناً گفته است، توافقی را تأیید کند که آن‌را بدترین توافق صورت‌گرفته می‌نامد…”.

جریانی که زمانی خود را بعنوان دشمن سرسخت امپریالیزم جهانی به سرکردگی آمریکا معرفی میکرد وصفحات زیادی را درتوصیف این خصلت خود سیاه کرده وسرودهایی خلق کرده بود ، چگونه میتواند قبول کند که اجازه داده است که این مقام امریکائی معتقد به تحریم گسترده تر ایران ، با او ” کار” کند؟

دلیلش غیر ازاین است که دیگر سازمان مجاهدین اولیه نبوده واین نماینده ی حافظ منافع یک درصدی های متنعم امریکا هم دیوانه نبوده که بخواهد با یک سازمان انقلابی ” کار ” کند ؟!

این کهنه کار آمریکائی تبدیل شدن سازمان مجاهدین خلق به باند رجوی را بخوبی دریافته ومصالح یک درصدی ها را درکار با این باند وطن فروش دانسته است !

ازنظر این کنگرس من ارشد آمریکائی ، باند رجوی منبعی بهتر از مثلا سلطنت طلب ها بوده واین امر میرساند که مسعود ومریم ، سازمان را به حضیض ذلت برده ودیگر نمیتوانند از استقلال وجامعه ی بی طبقه ی توحیدی سخن بگوید!

زندگی برای کسانی که براشتباهات وطمع ورزی های بزرگ خود پای می فشارند ، اینگونه واکنش نشان میدهد!

اما اینکه این باند ازپرسنل وخانواده ی بزرگی برخوردار باشند ، دروغ محض است!

چرا که رجوی دشمنان خود را دربین همین خانواده ها جستجو کرده واز انجام هر آزار واذیتی برعلیه آنها فروگذاری نمیکند!

زمانی که سرسخت ترین وخونریزترین دشمنان ایران و بشریت آزادند که در کمپ نیروهای رجوی به سخنرانی بپردازند ، خانواده های این کمپ نشینان ، قادر به تبادل نامه وبرقراری ارتباطات تلفنی واینترنتی و انجام یک ملاقات یک ساعته با عزیزان گرفتارخود نیستند ، این کنگرس من لابد که خانواده هایی را درنظر میگیرد که وجود زمینی ندارند ودر فضا زندگی میکنند!

درمقابل این حرف های رجوی شادکن ، دیگرانی هم ازهیئت حاکمه ی آمریکا وجود دارند که اتفاقا با دولت اصلی وپنهان آمریکا روابط نزدیکتری دارند و چیز دیگری میگویند:

” هیلاری کلینتون:سخنان ترامپ باعث تحقیر آمریکا شد –  به گزارش اسپوتنیک به نقل از «سی ان ان»، هیلاری کلینتون در گفتگویی با شبکه خبری سی ان ان اظهار داشت:« بی اعتمادی دونالد ترامپ به توافق هسته ای ایران مخرب و پایان اعتماد و اعتبار آمریکا در نزد جهانیان است. به نظر من کارهای ترامپ خطرناک است و بی اعتمادی به توافق هسته ای با وجود سفارش و نصیحت افراد به وی به دلایل مختلف اشتباه است. سخنان رئیس جمهوری آمریکا در باره این مساله نه تنها خطاست بلکه این پیام را به جهان می رساند که سخنان آمریکا مورد اعتماد نیست. ما روسای جمهورمختلفی داشتیم ولی معتقدم که این رئیس جمهور (دونالد ترامپ) اعتماد و اعتبار آمریکا را با سخنانش در رابطه با مهمترین مذاکراتی که باید آن را حفظ می کرد، به پایان رساند.  این امر موجب اهمیت دادن به ایران می شود و اگر ایران به توافق هسته ای پایبند باشد که همه نشانه ها حاکی از این مساله (پایبندی)است، در این صورت ما به جای این که ایران را منزوی کنیم این کشور را در معرض دید قرار خواهیم داد و در نتیجه ما کوچک و احمقانه به نظر می آییم و این همان چیزی است که به نفع ایران تمام می شود “.

بدین ترتیب است که باند رجوی فعلا نباید قولی به معده ی شریف خود بدهد !

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید