محمد رزاقی: مریم قجر داعشی قارا کنیزی ؛ ضد ایران ؛ ایرانی بودنش را ثابت کرد

0
519

مریم قجر داعشی قارا کنیزی ؛ ضد ایران ؛ ایرانی بودنش را ثابت کرد

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی پاریس، شانزدهم اکتبر ۲۰۱۷:… سخنرانی ابلهانه و احمقانه ترامپ زنباز روانی تمام نشده ۳ جنایتکار( نتانیاهو ؛ ملک سلمان و مریم قجر داعشی ) بوزینه وار از مواضع ضد ایران وایرانی ترامپ بالا و پاتین پریدند واظهار خوشحال کردند . مریم قجر داعشی سالها قبل هم به دستور اربابانش خواهان تحریم و حتا بمباران ایران و تبدیل ایران به سوریه دوم بود که به ارزویش نرسید . اما موضع گیری این ۳ خبیث … 


(Rajavi from Saddam to AIPAC)

لینک به منبع

مریم قجر داعشی قارا کنیزی ؛ ضد ایران ؛ ایرانی بودنش را ثابت کرد.

سخنرانی ابلهانه و احمقانه ترامپ زنباز روانی تمام نشده ۳ جنایتکار( نتانیاهو ؛ ملک سلمان و مریم قجر داعشی ) بوزینه وار از مواضع ضد ایران وایرانی ترامپ بالا و پاتین پریدند واظهار خوشحال کردند .

مریم قجر داعشی سالها قبل هم به دستور اربابانش خواهان تحریم و حتا بمباران ایران و تبدیل ایران به سوریه دوم بود که به ارزویش نرسید .

اما موضع گیری این ۳ خبیث بلافاصله بعد از سخنرانی ترامپ از هماهنگی قبلی مریم قجر قارا کنیز با اربابانش را بطور کامل اشکار کرد .

خوشحالی مریم قجر داعشی بعد از سخنان ترامپ مخص می کند که این دارو دسته جنایتکار به چه اندازه در منجلاب خود فروشی ؛ وطن فروشی ؛ پول پرستی ؛ خیانت و …. غرق شده اند  .

 شخصآ فکر همسوء شدن فرقه رجوی داعشی با جنگ طلبان امریکائی ؛ اسرائیل ؛ عربستان بدون حکمت نیست !

شاید روزها می نشستیم صحبت می کردیم ؛ مصاحبه می کردیم ؛ می نوشتیم به این روشنی نمی توانستیم ماهیت ضد ایران و ایرانی بودن ؛ وطن فروش بودن سران این فرقه را به این شفافی نشان بدهیم . اما همسوئی مریم قجر داعشی با دشمنان ایران و ایرانی کاملا گویای همه چیز می باشد به قول معروف به دهی که دیده می شود راهنما نیاز نیست .

ببینید استراتژیستهای مخ پوسیده مریم قجر داعشی چه سخنرانی نوشته و دست مریم قجر داده اند !

مریم قجر داعشی همزمان با عرعرستان و اسرائیل ۲ دشمن قسم خورده ایران و ایرانی چه گفته !

مریم رجوی از سیاست جدید ایالات متحده علیه تمامیت رژیم آخوندی بخاطر جنایاتش علیه مردم ایران و منطقه و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران استقبال کرد و گفت :

سیاست دولتهای گذشته آمریکا مبتنی بر چشم پوشی بر نقض وحشتناک حقوق بشر در ایران و اشغالگری های مرگبار ملایان و سپاه پاسداران در منطقه و دادن امتیازات کلان به آنها در برجام، فاجعه بار بوده و مردم ایران و منطقه، بهای سنگینی برای آن پرداخته اند. مخرب ترین وجه این سیاست معامله بر سر مقاومت عادلانه مردم ایران و لیست گذاری تروریستی سازمان مجاهدین خلق ایران و ارتش آزادیبخش ملی و شورای ملی مقاومت به مدت ۱۵ سال همراه با بمباران قرارگاههای مقاومت در نزدیکی مرزهای ایران در خاک عراق و همچنین نقض تعهدات در مقابل مجاهدان اشرف و لیبرتی ، بی عملی در برابر کشتار آنها و ضبط ۶۰۰ میلیون دلار دارایی ها واموال آنها توسط حکومت عراق بوده است که کماکان ادامه دارد !

مریم قجر داعشی اظهار کرده دولتهای قبلی با رژیم مماشات کرده اند !

مگر دولتهای قبلی امریکا و خیلی از دولتهای اروپائی به خاطر نقض حقوق بشرهمه ساله ایران محکوم نکرده اند ؟

ایا ناظر بر حقوق بشر برداشته بودند ؟

ایا ان همه تحریم قطعنامه علیه ایران توسط دولت امریکا و خیلی از کشورهای اروپائی صورت نگرفت ؟

پس مماشات حرف مفت به زبان گویا حرفتان این هست که ما و اسرائیل و عرعرستان و… تقاضای جنگ و بمباران ایران داشتیم که نشد .

اما اینکه اظهار کرده اید بمدت ۱۵ سال در لیست تروریستی بودید و قرارگاهایتان بمباران شده و … و بیشتر از همه شما بها داده اید این طلبکاری از ارباب جدید پر روئی ! چرا؟

شما به خاطر ترور امریکائیها ؛ ترور مردم بی گناه ایران ؛ همراهی با صدام در کشتار کردها و شیعیان عراق در سال ۹۱ و شکنجه وزندانی کردن کشتن اعضاء و…. در لیست تروریستی امریکا و اتحادیه اروپا قرار داشتید که در نهایت با یک زد و بند سیاسی با همان دولتهای قبلی امریکا و اروپا از لیست خارج شدید وگرنه اگر ان بده بستان سر خروج از اردوگاه بد نام اشرف نبود همچنان در لیست سیاه تشریف داشتید .

اگر امروز نفسی می کشید و در کنار رود اور سواواز و یا در البانی به حیات خفیف و خائنانه خودتان ادامه می دهید مدیون دولتهای قبلی امریکا هستید .

چون همکاری و غلطیدن از نوکری صدام به قارا کنیزی امریکا و اسرائیل و عرعرستان باعث شد تا دولتهای بی مایه و بی رگ در عراق شما را به میز مجاکمه نکشند وگرنه باید تک به تک سران فرقه به خاطر جنایتها و کشتاری که از مردم ایران ؛ عراق ؛ اعضاء خود کرده بود در مقابل یک دادگاه عادلانه جوابگو می شدید و همین دولتهای سابق امریکا بودند که این اجازه را به دست نشانده هایشان ندادند . اما ان مثل معروف هست که می گوید یک بار جستی ملخی ؛ دو بار جستی ملخی یک روز گیر می افتید و باید جواب جنایتها ؛ ترورها ؛ وطن فروشی ها ؛ خیانتهایتان را بدهید .

اما بحث شیرین ۶۰۰ ملیون دلار !

اولا سخنرانی ترامپ انهم بصورت ابلهانه و احمقانه  مشخص کردن سیاست امریکا در مقابل ایران بود نه عراق !

اربابتان تاریخ تحریف می کند و خلیج فارس را خلیج عربی بلغور می فرماید . شما هم جغرافیا را بلد نیستید بحث سر ایران بود شما یکدفعه پاچه عراق می گیرید !

این از همان شاهکارهای مخ پوسیده هائی هست که مریم قجر دور خودش بعنوان استراتژیست جمع کرده که فرق ایران با عراق نمی تانند تشخیص بدهد و تند یک متن می نویسند می دهند دست مریم قجر داعشی تا بیاد رو خوانی کند .

اما یک پیشنهاند به مریم قجر داعشی برای رسیدن هر چه سریع به ۶۰۰ ملیون دلار دارم !

شما که می توانید قبل از اینکه در عراق ترفه ای در شود از عراق خارج شده و در کنار رود اور سوراواز لنگر به اندازید و یا به نروژ بلژیک یا المان ؛ البانی سفر کنید یکبار هم شده ساکتان را بردارید برید عراق بگوید امده ام ۶۰۰ ملیون دلار طلبم را می خواهم اینقدر شکوه ناله نیاز ندارد مگر سند ندارید پس چرا به عراق نمی روید ؟؟؟

بقیه درخواستها هم در همین پشتک وارونه زدنهای بوزینه وار میماند مثل ان زمانی که بند کرده بودید کرسی سازمان ملل بدهند به مریم قجر باش تا صبح دولتت بدمد همین .

اینکه فلان خبرگزاری نوشته  :مریم رجوی گفته ترامپ مشروعیت رژیم ایران را گرفت !

این را هرآدم عاقل و حتا مردم عادی جامعه با سیاست کاری نداشته باشند می دانند که یک دولت در به دولت دیگر مشروعیت بدهد یا مشروعیت ان را بگیرد این حرف هم از همان حرفهای احمقانه و ابلهانه می باشد که در کرده اید .

مشروعیت یک دولت ملت ان مشخص می کند با رای اعتماد و یا عدم اعتماد و یا در مجلس ان کشور و کلا بر اساس قانون اساسی هرکشور مشروعیت دولتها مشخص می شود نه با حرف یک احمق و ابله .

بس از این هم قواره هم برای مریم قجر تومبونی در نمیاد .

فعلا خود مردم امریکا و سیاست مداران و حتا دکترهای روانشناس در مورد سلامت عقلی و ذهنی ترامپ مشاجره و مشاوره می کنند ببینند این بابا مشروعیت ماندن درپست ریاست جمهوری را دارد یا نه !

حرف اخر و اصل اینکه موضع گیری  وهمسوئی مریم قجر داعشی  با عربستان و اسرائیل  بلافاصله بعد از سخنرانی ترامپ  بی شرافتی ؛ وطن فروشی ضد ایران و ایرانی بودن فرقه رجوی داعشی و از نوکری صدام ملعون تنزل به قارا کنیزی  شخص مریم قجر و سران این فرقه ثبت شد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید