علی جهانی: بازی هایی تحت عنوان هفته سیمرغ رهایی در فرقه رجوی

0
457

بازی هایی تحت عنوان هفته سیمرغ رهایی در فرقه رجوی

 علی جهانی، وبلاگ آیینه، بیست و دوم اکتبر ۲۰۱۷:… این بازی ها که در سال ۶۴ با طلاق و ازدواج مریم عضدانلو و اعلام همردیف مسئول اول ایشان تحت عنوان انقلاب کذایی مریم توسط رجوی استارت خورد در سال ۶۸ با راه اندازی طلاق های اجباری و اعلام مسئول اولی مریم عضدانلو به اوج رسید و بعدش هم با انتصاب ایشان به عنوان رئیس جمهور مادام العمر و اعلام بند ” ر ” به رسمیت شناخته شد. و به همین خاطر همه ساله … 

https://www.youtube.com/watch?v=_t5KH17qqbo&t=1118s

لینک به منبع

بازی هایی تحت عنوان هفته سیمرغ رهایی در فرقه رجوی

در اواخر مهر ماه هستیم گفتم نگاهی گذرا بیندازیم به بازی های سیمرغ به اصطلاح رهایی در فرقه تروریستی رجوی که همه ساله در تشکیلات وارفته و روحیه باخته و مسئله دار این فرقه برگزار می‌شود.

این بازی ها که در سال ۶۴ با طلاق و ازدواج مریم عضدانلو و اعلام همردیف مسئول اول ایشان تحت عنوان انقلاب کذایی مریم توسط رجوی استارت خورد در سال ۶۸ با راه اندازی طلاق های اجباری و اعلام مسئول اولی مریم عضدانلو  به اوج رسید و بعدش هم با انتصاب ایشان به عنوان رئیس جمهور مادام العمر و اعلام بند ” ر ” به رسمیت شناخته شد. و به همین خاطر همه ساله به دستور شخص رجوی آخرین هفته مهر ماه بعنوان هفته سیمرغ در تشکیلات سازمان ابلاغ شده و به همین مناسبت یک  سری بازی ها و جشن های اجباری برگزار می‌شود. و از طرف  مسعود و مریم هدایایی به نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار داده می‌شود تا سرگرم شده و فکر جدایی از سر شان بپرد من یادم هست که همه نیروهای سازمان موظف بودند که در این بازی ها و جشن های اجباری شرکت کنند و اگر کسی شرکت نمی کرد با برخورد تشکیلاتی می کردند. همچنین این خانم عضدانلو توسط رجوی دارای القابی نظیر: سیمرغ رهایی؛  مهر تابان؛  مریم پاک رهایی؛  سیمرغ رهایی ایران زمین و رئیس جمهور بر گزیده مقاومت می باشد.

ایشان بعد از انتصابش تحت عنوان رئیس جمهور مادام العمر مقاومت از عراق تحت عنوان موشک استراتژیکی بند ” ر” بسوی خارج کشور پرانده شد ولی بعد از مدتی عفب گرد کرده و به عراق برگشت و بعدش که صدام حسین سرنگون شد این به اصطلاح سیمرغ رهایی؛  نیروهای نگون بخت سازمان را زیر مهیب ترین بمباران ها در طول تاریخ جنگ ها  رها کرده و تنها گذاشت و با حدود ۴۰۰ تن از مرغ های سوگلی اش بسوی فرانسه پرواز کرد . حال این سیمرغ به اصطلاح رهایی بدون ارتش مسلح و بدون حضور مسعود رجوی در باتلاق کمپ تیرانا گیر کرده است و سعی می کند با بازی هایی نظیر دعوت از سناتورهای آمریکایی و هم صدا با ترامپ و اسرائیل و شیوخ مرتجع عربستان با دمیدن بر طبل جنگ و تحریم و ضدیت با برجام ؛ فرجام بد خودش را ترمیم کند . البته از نظر بنده در شرایط اسف بار کنونی تشکیلات سازمان و نم  کشیدن انقلاب کذایی مریم دیگر اینگونه بازی ها و جشن های اجباری و تکراری نه تنها جواب نمی دهد بلکه برعکس فروپاشی کامل فرقه تروریستی رجوی را تسریع می کند.

————————————————————–

https://www.youtube.com/watch?v=U9Aai8OsJuM&t=172s

äääääääää

https://www.youtube.com/watch?v=U9Aai8OsJuM&index=7&list=PLSqTPjn3ZVBsdUeSJ_JnB4UqSpxoRzlZI

 

https://www.youtube.com/watch?v=jmFN7EkoqLI&index=4&list=PLSqTPjn3ZVBsdUeSJ_JnB4UqSpxoRzlZI

 

 

 

——

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید