ایران مانند آمریکا مهمان ناخوانده وشروری نیست!

0
377

ایران مانند آمریکا مهمان ناخوانده وشروری نیست!

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، اول نوامبر ۲۰۱۷:…  واما بعد! چرا باند رجوی صلاحیت زدن مهر صحت بر این ادعای مقام آمریکائی مورد اشاره ندارد؟ اولا بعنوان زائده ی ارتش صدام که منحل شد ، باید که منحل میشد که نشد! ثانیا این باند شرور، درایام جاخوش کردن در خاک عراقی ها ، تا آنجا که میتوانست درامور عراق دخالت میکرد ، با برگزاری جلسات شیوخ درکمپ اشرف ، مقدمات پیدایش القاعده درعراق را … 

http://iran-interlink.org

ایران مانند آمریکا مهمان ناخوانده وشروری نیست!

۰۹/۰۸/۱۳۹۶

فرقه ی رجوی هرخبری را که توجیه گر جنایات واشغالگری های آمریکا باشد، با عجله وسعه ی صدر تمام منتشر میکند!

خبر زیر یکی از صدها نمونه ی اخباری است که باند رجوی در بازانتشار آنها دست وپا شکست :

“رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه در ژنو به خبرنگاران گفت:‌ عراق باید در مقابل دخالت رژیم ایران بایستد. وی افزود:‌ چیزی که ما به عراقیها می‌گوییم این است که شما باید ظرفیت ایستادن در مقابل رژیم ایران را داشته باشید .تیلرسون گفت:‌ ایالات متحده کماکان در رابطه با درگیری ایجاد شده بین نیروهای امنیتی عراق و پیشمرگان کردستان بسیار نگران است. ..”.

حضور محدود وکاملا قانونی ایران درعراق ، محصول تجاوز آمریکا باین کشور بوده و این حضور، مقام وموقعیتی در سطح معلول دارد.

آیا این وزیر خارجه ی آمریکا و رجوی دخیل بسته باو، ازاین موضوع اطلاع ندارد ونمیداند که باید بدنبال علت ها گشت  ودانست که با رفع ورجوع علل ، معلول ها هم ازبین می روند!

درعرض چند دهه ای که عراق از امپراطوری عثمانی جدا شده وبه یک کشور مستقل تبدیل شده ، ایران هرگز حضوری نظامی درآنجا نداشته وبرعکس هر وقت دست داده ، به  سود آوری صنعت توریزم این کشور خدمات بی مثالی را هم کرده است!

وانگهی ، نیروهای نظامی ومستشاری ایران بادعوت رسمی دولت عراق دراین کشور حضور دارند و اینطور نیست که مثل آمریکا با ویران کردن زیر ساخت ها وکشتن مردم عراق ، باین کشور تجاوز کرده  ومستقر شود!

دولت عراق باین زودی نمیتواند فراموش کند که ارتش ۲۵ میلیارد دلاری ساخته شده اش بدست آمریکا ، دربرابر داعشی که محصول مشترک آمریکا- اسرائیل بود ، شهر موصل را بدون درگیری تسلیم کرد!

وباز با چشمان خود دیده که این شهر براثر بمباران های بی رویه ی آمریکا مانندزمین سوخته ای تحویل دولت عراق شد وحال آنکه شهر حلب سوریه که این موقعیت وبلکه بدتر از آنرا داشت ، با کمترین تلفات ممکن آزاد گردیده وزندگی درآنجا شروع شد!

بلی دولت عراق بچه که نیست که این تفاوت ها را نبیند ونداند که بدون ورود نیروهای داوطلب غیر نظامی وکمک ایران ، قادر به  تحقق بخشیدن به این پیروزی ها نبود.

مسلم است برای ایرانی که احتیاج شدیدی به صرف تمام نیروی خود برای ارتقای علمی وصنعتی کشور دارد ، بزرگترین شانس این است که این درگیری های منطقه ای پایان یابد تا این منابع مالی وانسانی خود را باین سمت- داخل کشور-  برگرداند.

روابط صلح آمیز وتوام با کمک متقابل با همسایگان ، بهترین گزینه برای ایرانی است که برای ایجاد اشتغال ورفاه مردم، چاره ای جز توسعه ی پایدار ندارد.

واما بعد!

چرا باند رجوی صلاحیت زدن مهر صحت بر این ادعای مقام آمریکائی مورد اشاره ندارد؟

اولا بعنوان زائده ی ارتش صدام که منحل شد ، باید که منحل میشد که نشد!

ثانیا این باند شرور، درایام جاخوش کردن در خاک عراقی ها ، تا آنجا که میتوانست درامور عراق دخالت میکرد ، با برگزاری جلسات شیوخ درکمپ اشرف ، مقدمات پیدایش القاعده درعراق را فراهم میساخت !

تشکلی که به ” عشایر انقلابی= داعش ” تغییر نام یافت!

ثالثا ، درایام اقامت درلیبرتی مدام درخواست میکرد که نیروهای کلاه آبی آمریکائی در دورتا دور لیبرتی ( قسمتی ازخاک عراق ) مستقر شده و اهمیتی به استقلال عراق ندهند!

رابعا ، در زمانی که با تمام قوا برعلیه دولت عراق لجن پراکنی میکرد، با وقاحت تمام درخواست سلاح ومسلح شدن درخاک عراق را میداد!!

رو که نیست …

صابر

——–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید