زنان جداشده از فرقه رجوی در آلبانی

0
612

زنان جداشده از فرقه رجوی در آلبانی

+

پرواز تاریخ ساز مسعود رجوی

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، ششم نوامبر ۲۰۱۷:…  توی این روزها وقتی خبرهای زنان جدا شده را میشنوم، فقط به یک حرف میرسم که چرا سرکرده فرقه از آنها در همه جا سوء استفاده کرده است؟ من فکر میکردم که وقتی مریم رجوی از زنان می گفت به خودم میگفتم پس یک موضوع سر این زنان درست پیش میرود آن هم حتما رسیدگی کافی به این نفرات جدا شده میشود. ولی با شنیدن یک سری موضوعات این علامت … 

هشتم مارس روز جهانی زن یادواره ی تمام زنان مظلوم دنیاست

پرواز تاریخ ساز مسعود رجوی

حکاک (مستعار)
لینک به منبع

قبل از شروع حمله نیروهای آمریکایی به عراق در سال ۲۰۰۳، تمامی نفرات فرقه در بیابانهای منطقه دیالی پراکنده بودیم. با شروع حمله آمریکا ابتدا قرارگاه جلولا و سپس قرارگاه علوی بمباران شد. ظاهرا هدف نیروهای آمریکایی متمرکز کردن تمامی نیروهای رجوی در قرارگاه اشرف و تحت کنترل در آوردن آنها بود.

با فرمان رهبر فرقه در حالیکه پرچم های سفید را در دست داشتیم به بداخل قرارگاه اشرف کوچانده شدیم. طی مدت کوتاهی تعدادی از مقرها بصورت دایره وار بمباران شده بود. در روز پرواز تاریخ ساز (توضیح خواهم داد) کلیه ترددات در قرارگاه اشرف ممنوع بود.

من برای انجام کاری ضروری از مقر خارج و از خیابان ششصد بسمت ستاد مرکزی روبروی زمین صبحگاه در تردد بودم. بمحض رسیدن به محدوده ستاد متوجه شدم سربازان آمریکایی اطراف خاکریزهای ستاد موضع گرفته اند. در همین حال چند هواپیمای بزرگ، احتمالا ب ۵۲، در آسمان اشرف در پرواز بود. با رسیدن به روبروی درب ستاد دو هلکوپتر روبروی ستاد روی زمین نشست و تعدادی سرباز آمریکایی در حال صحبت با دستگاه مخابرات بودند.

بعد از مدت کوتاهی شنیدم آنروز فرمانده نیروهای آمریکایی درعراق برای امضای سند تسلیم در آنجا بوده و گفته شده بود در صورت عدم امضا بمحض خروج نیروهای آمریکایی بمباران اشرف شروع میشود. سند تسلیم توسط شخص مسعود رجوی امضا شده بود.

گفته شد که مژگان پارسایی سمپات سابق چریکهای فدایی خلق و از دانشجویان ایرانی در آمریکا و جانشین رهبر فرقه امضا کننده سند تسلیم بوده ولی این یک دروغ محض برای بدر بردن چهره نکبت بار رجوی بوده است.

سند تسلیم را قانونا باید عالی ترین فرمانده یک ارتش یا نیروی نظامی امضاء نماید و همینطور هم بود. تردید ندارم که در همان روز رجوی سند تسلیم را امضاء کرد و بعد به کمک آمریکایی ها آخرین پرواز تاریخساز خودش را با همان هلیکوپترهای آمریکایی انجام داد و تا روز مرگ ذلت بارش در زندان آمریکایی ها بود.

مسعود رجوی تمامی شروط آمریکایی ها را پذیرفت و ارتش خود را تسلیم کرد و خلع سلاح شد و دست از تمامی دعاوی خود کشید. او پذیرفت تا کناره گیری کرده و به تبعید برود به شرطی که سازمان مجاهدین خلق تحت رهبری همسرش به کارش ادامه دهد. او سپس به جایی که آمریکایی ها مشخص کرده بودند رفت و تا زمان مرگ دم بر نیاورد.

حکاک – نجات یافته از فرقه رجوی در اروپا
۶ نوامبر ۲۰۱۷

زنان جداشده از فرقه رجوی در آلبانی

مجید آتش افروز (مستعار)
لینک به منبع

توی این روزها وقتی خبرهای زنان جدا شده را میشنوم، فقط به یک حرف میرسم که چرا سرکرده فرقه از آنها در همه جا سوء استفاده کرده است؟ من فکر میکردم که وقتی مریم رجوی از زنان می گفت به خودم میگفتم پس یک موضوع سر این زنان درست پیش میرود آن هم حتما رسیدگی کافی به این نفرات جدا شده میشود. ولی با شنیدن یک سری موضوعات این علامت سوال ایجاد شد که تمام آن اشک تمساح ریختن ها برای زنان ایران و به جلو انداختن سونا سمسامی هم دروغی بیش نیست. چون در هرکجا نگاه بکنیم این سران فرقه دست در خونی حتی زنان دارند.

اینجا به خاطره هایی می پردازم که در سالهای ۱۳۷۳ در زندان اشرف به گوش خودم شنیدم که به زنان گفته میشد که سر بازجوی آنها سمیرا نامی است که از سر کردگان فرقه است. او به دختران و زنان میگفت اگر حرف نزنی و نگی وزارت اطلاعات تو را فرستاده میدم چنین و چنانت بکنند که هیچ وقت این حرفها و زجرهایی که از دختران در حال آزار و اذیت می شنیدم از یادم نرفته است.

ولی حالا در آلبانی چه می گذرد؟ درست ۱۸۰ درجه عکس حرفای مریم رجوی که در آن به اصطلاح ۱۰ ماده ای که گفته است. زنان جدا شده در فرقه چندین برابر بیشتر از مردان تحت فشار و آزار و اذیت فرقه قرار می گیرند.

خواننده عزیز باور کنید هیچ کدام از آن ده ماده ای راست نیست، چون داریم در آلبانی هم که نفرات بخصوص زنان آزاد هستند می بینیم که حتی برای نجات یافتگان بهانه میاورند که چرا توی خیابان ها چنین لباسی می پوشیدید و چرا با مردهای جدا شده حرف زدید که این هم برای ترساندن دختران در بند است.

این است کار کرد مریم رجوی با آن ۱۰ ماده ای فریبکارانه که واقعیت را باید از نزدیک دید که این زنان هم از دست مریم خلاصی ندارند که به خیال باطل خودش قیم و ولی همه زنان جهان هست که این توهم او را در این روزها به زمین خواهد زد.

آلبانی – نجات یافته از فرقه رجوی
مجید آتش افروز

***

سرود تروریستی”سر کوچه کمینه” سازمان مجاهدین خلق
(سروده شده بعد از انقلاب، بیاد بود ترور افسران امریکایی)

The MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

مرگ مسعود رجوی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید