شوکت و جلال دروغین

0
816

شوکت و جلال دروغین

+ دنیای سراسر دروغ رجوی

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، دهم نوامبر ۲۰۱۷:… مسعود رجوی میخواست با قمپز و دغل دوباره جای خود را بین افراد باز کند و البته در این زمینه هم یشه از نفرات چاپلوسی مثل شریف و احمد واقف و رحمان زیاد استفاده میکرد. او گفت: “یک روزی من را ملک عبدالله دعوت کرد رفتم به عربستان (ملک عبدالله پادشاه سابق سعودی بود که آن زمان که از مسعود رجوی دعوت کرد امیر عبدالله و ولیعهد سعودی بود) … 

عادل اعظمی بهمن اعظمی سعدالله سیفی نجات یافتگان از فرقه رجوی مجاهدین خلقActivities of three MEK survivors in Albania Initial report (aka Mojahedin Khalq, Rajvi cult)

Al Jazeera tregon historine e terrorit te muxhahedineve iranianeNe dokumentarin me poshte al Jazeera tregon historine e terrorit te muxhahedineve iraniane. Menyrat e manipulimit dhe rekrutimit qe ata i kane bere qytetareve iraniane, masakrat kunder kurdeve dhe abuzimin me anetaret e tyre. Kjo eshte organizata qe Shqiperia strehon qe prej vitit 2013. Emisioni Kulti i Kameleonit eshte prodhuar ne vitin 2007.

شوکت و جلال دروغین

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

یادم هست در یکی از نشست ها که مسعود رجوی میدید در چشم نفرات مثل قبل نیست و دارد افت می کند شروع کرد به دروغ بافتن که حقا استاد ریسندگی و بافندگی در این زمینه بود. میخواست با قمپز و دغل دوباره جای خود را بین افراد باز کند و البته در این زمینه هم یشه از نفرات چاپلوسی مثل شریف و احمد واقف و رحمان زیاد استفاده میکرد. او گفت:

“یک روزی من را ملک عبدالله دعوت کرد رفتم به عربستان (ملک عبدالله پادشاه سابق سعودی بود که آن زمان که از مسعود رجوی دعوت کرد امیر عبدالله و ولیعهد سعودی بود). فقط رفتم خانه خدا و پیش ملک عبدالله نرفتم (امیر عبدالله به اصرار صدام حسین دعوت کرد اما با رجوی ملاقات نکرد). ملک حسین (پادشاه سابق اردن) هم مرا هر چند وقت یکبار دعوت میکرد و یکبار پیشش رفته بودم که عکس خوب در نیامده بود و دوباره فقط برای عکس گرفتن مرا خواست و پیش او رفتم. یا همین سید الرئیس (صدام حسین رئیس جمهور معدوم عراق) بعضی مواقع مرا صدا میکرد ولی معذرت میخواستم و رحمان (عباس داوری) را میفرستادم یا معاونینش در خواست ملاقات داشتند و من نفرات دیگر را میفرستادم. پیش هر کسی هم میرفتم اول میگفتم ما استقلال خودمان را داریم و از الان به شما بگویم که نمیتوانید سر استقلال ما صحبتی کنید.”

هر بار که از این موضوعات میگفت همه دست میزدند و با خودشان میگفتند که رجوی عجب هیبتی دارد که پیش شاه کشورهای دیگر به راحتی نمی رود. من هم کمی باور کرده بودم و در ذهن تعجب می کردم. این شده بود چند روزی ورد زبان مسئولین ما که می گفتند دیدید عظمت رهبری را، فقط به فکر مردم خودش است نه رفتن پیش این و آن و تبلیغ برای خودش.

گذشت و من بعد از چندین سال از فرقه بیرون آمدم و شروع کردم به مراجعه به سایت ها و مطالعه و دیدن مطالبی در خصوص فرقه رجوی که دیدم که مسعود رجوی دغل و حقه باز پیش رئیس استخبارات (دستگاه امنیت و اطلاعات) عراق مثل موش نشسته و التماس می کند که به سید الرئیس بگویید زمانی برای ما باز کند تا ملاقات کنیم و خواهش و تمنا می کرد. بعد یاد آن حرف ها افتادم و خنده ام گرفت که میگفت ما فلان و بهمان هستیم و با هر کسی ملاقات نمیکنیم و گفتم که چقدر از سادگی ما سوء استفاده میکرد ودروغ می بافت. سر عدم وابستگی هم راست میگفت، به یک جا وابسته نبود. هر روز در اجاره یک نفر بود و الان هم کار فرقه اش همین هست.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی . زینال شهیدی

دنیای سراسر دروغ رجوی

محمد علی قدرتی (مستعار)
لینک به منبع

همیشه برای خودم سوال است که چرا در فرقه رجوی اینقدر دروغ به خورد ما می دادند. الان که شکر خدا در دنیای آزاد زندگی می کنم متوجه شدم دنیای رجوی سراسر دروغ بود.

یک هفته قبل از روزی که قرار بود من از اردوگاه لبیرتی در عراق به کشور آلبانی بیایم، اکیپ ما را از نفرات دیگر جدا کردند و در این مدت چندبار سر وسایلی که می توانم با خودمان ببریم توجیه نمودند و هر بار هم می گفتند ما خودمان مشکلی نداریم ولی نیروهای عراقی نمی گذارند. این هم باز یک دروغ بود که از خودشان در آورده بودند.

ما در عمل دیدیم که هیچ بازرسی در کار نبود که بابت آن ما را چندبار توجیه کردند. از این دروغ ها در طول این سال ها خیلی به خورد ما می دادند که این فقط یک نمونه کوچک آن بود. در عمل هم در طول این سالها برای ما مشخص بود که سر تا پای حرف های آنها دروغ هست. نمونه دیگر آن هم هنگام رسیدن به آلبانی بود.

به هر نفر صد دلار پول توجیبی برای راه داده بودند. برای همین صد دلار از هر فرد امضاء گرفته بودند. به محض اینکه به تیرانا رسیدیم با این ترفند که این جا نمی شود از دلار استفاده کرد آنرا پس گرفتند. از این دروغ ها که سال ها به خورد ما دادند زیاد هست.

با دنیای نیرنگ و دروغ در این سال ها، جوان های مردم را فریب دادند و عمرشان را بیهوده تلف کردند و دست آخر هم با انواع بیماری در کشور غریب بی کس و تنها و بدون کمترین امکانات رها کردند. این چهره واقعی فرقه رجوی است.

به امید روزی که سران فرقه رجوی در مقابل محکمه عدالت قرار بگیرند.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی
محمد علی قدرتی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید