زهرا میرباقری: داد خواهی برای مارینا سراج از مسعود و مریم رجوی

0
1207

داد خواهی برای مارینا سراج از مسعود و مریم رجوی

 Mirbaqeri_Zahra_2017_1زهرا سادات میرباقری، انجمن نجات، مرکز تهران، هجدهم نوامبر ۲۰۱۷:… وقتی او را بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده توسط رجویِ جلاد و زن ستیز، به پشت میکروفن درسالن مقر ۴۹ واقع در قرارگاه اشرف می آوردند، مارینا تعادل نداشت و یک زن دیگر او را نگه داشته بود. وی بخاطر آمپول ها و کورتن های زیادی که به او زده بودند، در فاصله کوتاه ابروهایش سفید شده بود!! درحالیکه سن زیادی نداشت و … 

لینک به منبع

داد خواهی برای مارینا سراج از مسعود و مریم رجوی

توسط انجمن نجات مرکز تهران در ۲۴ آبان ۱۳۹۶

خانم مریم رجوی باید به این سوآل پاسخ بدهد که: با بانو “مارینا سراج” با نام مستعار “فاضله” چه کرده اند و این بانو هم اکنون کجاست؟!!

مریم رجوی همیشه از افشاگری و روشن شدن افکار عمومی و حتی از کوچکترین انتقاد به دستگاه دیکتاتوری نوین و جنایتکارانه اش وحشت داشته و دارد!.

در دوران اسارت در فرقه، بارها مریم و مسعود رجوی شخصاً برای من پیام فرستادند و کال کنفرانس برگزار کردند تا فریبم بدهند و مرعوبم کنند تا مجبور به تحمل آن مناسبات و ماندن در آن جهنم بشوم، ولی من با خود عهد بسته بودم که اگر خدا مرا زنده نگه دارد و موفق به فرار از آن فرقه بشوم، جنایت های رجوی و فرقه اش را برای جهانیان افشاء کنم.

مریم و مسعود رجوی باید جواب بدهد با مارینا سراج چه کرده اند واکنون این بانوی شکنجه شده کجاست؟

خیلی دلم می خواهد از سرنوشت این زن سخت کوش وهمچنین سایر زنان ناراضی مطلع شوم، چه آنها که مسعود ومریم رجوی برای جلوگیری از فرار و هم سرنوشت شدن با من، به صورت کنترل شده به سایر کشورها منتقل کردند و اکنون زیر چتر اختاپوس رجوی هستند، و چه آنها که همچنان در اسارتگاه های رجوی در آلبانی و سایر کشورها اسیرند!. نامشان را در این نامه نمی گنجانم چون نگرانم تهدید رجوی متوجه آنها باشد.

خانم مارینا سراج بسیار تلاش کرد از جهنم رجوی آزاد شود!!!.

او می خواست با پسرش (که در آمریکا بود) و همسرش (که در تشکیلات بود) از مناسبات جهنمی فرقه رجوی برود، ولی رجوی بیرحم و انسان ستیز با شکنجه های وحشتناک، و با آمپول های قوی که به عضلات و اعصاب او تزریق کردند، این زن قوی و ورزشکار را ناتوان کردند.

درجلسه ای مسعود رجوی درمقر ۴۹ واقع در اشرف ، ویژه زنان لایه دوم شورای رهبری برگزار کرد این جلسه درغیاب فیزیکی وی و ازطریق تلفن بود. مژگان پارسایی جانشین مسعود رجوی از زبان مسعود رجوی درپاسخ به زنان معترض درون تشکیلات بر روی تابلو نوشت : مسله اینست” ناموس یا بی ناموس “رجوی می گفت من شوهرشما همه زنان هستم اعتراض شما یعنی بی ناموسی !!!

مسعود رجوی با شیوه برده داری نوین وبا تهدید به زنان گفت اعتراض درون شما نشانه شیطان درون شما است وحول این موضوع صحبت کرد وی با شیوه های چندگانه از مغزشویی که با تهدید هم همراه بود و با فضای رعب و وحشت نفرات را مجبور می کرد پشت بلندگو حرف های ساختگی ناشی از ترس بزنند به دنبال آن هم نمایش آوازخوانی برخی زنان را به راه انداختند که از رجوی تمجید بگویند .

درهمین جلسه، مسعود رجوی

غمگینانه “مارینا سراج” را به پشت میکروفن صدا کرد تا عبرت زنان ناراضی باشد!

وقتی او را بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده توسط رجویِ جلاد و زن ستیز، به پشت میکروفن درسالن مقر ۴۹ واقع در قرارگاه اشرف می آوردند، مارینا تعادل نداشت و یک زن دیگر او را نگه داشته بود.

وی بخاطر آمپول ها و کورتن های زیادی که به او زده بودند، در فاصله کوتاه ابروهایش سفید شده بود!! درحالیکه سن زیادی نداشت و جوان بود… در چنین وضعیتی در حالیکه فاضله همچنان تحت تأثیر تزریقات ضدانسانی و عامدانه بی تعادل بود و با کمک آن زن به پشت میکرفون آمده بود، مسعود رجوی با قباحت خاص خود از وی پرسید آیا حاضری با من کشتی بگیری!!!؟

مسعود با این نمایش ضدانسانی می خواست به دیگران بفهماند سرنوشت هر زنی که در تشکیلات مافیایی او بخواهد اعتراض کند و سرنوشت خودش را خود تعیین و اداره کند همین خواهد بود، ولو یک زن ورزشکار بوده باشد!

آری این نمونه ای از برابری زنان و مبارزه با زن ستیزی مریم رجوی و فرقه اش بوده وهست .

آری این همان الگویی است که مریم رجوی با نقاب تنها منادی رهایی زنان از همان ابتدا در فرقه مافیایی اش در پادگان اشرف، لیبرتی و آلبانی به اجرا درآورد! و مدعی است که الگویی ایده آل برای زنان ایران و جهان به ارمغان خواهد آورد!

وای برسنگدلی رجوی!
مریم رجوی همیشه می گفت “شما متعلق به رهبری هستید و متعلق به خودتان نیستید”.

وقتی مریم جوی خود را منادی: آرمان برابری ،کانون رهایی،جنبش برابری ،مبارزه با زن ستیزی ،مبارزه با سرکوب زنان، و اکثریت عظیمی از زنان حتی صاحب جسم و جان و عاطفه و اندیشه و سرنوشت خود نیستند و زنان ازاداره سرنوشت خود حذف می شوند

به امید و آرزوی آزادی همه اسیران ذهنی و جسمی تشکیلات جهنمی سازمان مجاهدین (زن و مرد)، از این فرقه منحوس و قرون وسطایی مسعود رجوی…

زهرا سادات میرباقری

////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید