چه ربطی دارد؟

0
409

چه ربطی دارد؟ 

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۷:… متنی با امضای حسین پویا در رسانه های باند رجوی منتشر شده که نمیتواند تعجب یک انسان نرمال را برنیانگیزد واگر میبینید که این حالت دربین هیئت تحریریه ی این رسانه ی رجوی مورد قبول واقع شده واجازه ی نشر یافته ،  نتیجه بگیرید که دراین جریان فرقوی … 

http://iran-interlink.org

چه ربطی دارد؟!

۲۹/۰۸/۱۳۹۶

متنی با امضای حسین پویا در رسانه های باند رجوی منتشر شده که نمیتواند تعجب یک انسان نرمال را برنیانگیزد واگر میبینید که این حالت دربین هیئت تحریریه ی این رسانه ی رجوی مورد قبول واقع شده واجازه ی نشر یافته ،  نتیجه بگیرید که دراین جریان فرقوی ، صحبتی از ” نرمالیزم ” درمیان نیست!

درنوشته ی عجیب وغریب مورد بحث آمده است :

“یکی از وظایف وزارت اطلاعات آخوندها در همه این سالها، تعیین و جا انداختن سیاستهای جنگ تبلیغاتی علیه دشمن شماره یک … یعنی مجاهدین و شورای ملی مقاومت بوده است. .. هدف وزارت اطلاعات … جا انداختن این موارد است:با توجه به اینکه انقلاب ضد سلطنتی اشتباه بود و باعث شد که نظام بسیار بدتری جای رژیم بد شاه را بگیرد، پس انقلاب و براندازی رژیم آخوندی بدون شک به ضرر مردم خواهد بود و حکومتی که بر سر کار خواهد آمد حتما از حکومت فعلی بد تر خواهد بود. پس ای مردم ایران اشتباه گذشته را تکرار نکنید و هرگز از کسانی که برای براندازی این نظام مبارزه می کنند حمایت نکنید “.

پس شما شناختی از ” دوران ” که خود همیشه از آن دم میزنید ، ندارید!

دوران پهلوی دوم ، مصادف با پیاده کردن نظریات ” کینز- اقتصاد دان انگلیسی ” بود وطبق نظریه ی این اقتصاد دان ، درسراسر جهانی که تحت سلطه ی آمریکا وغرب بود ، دولت های رفاه بوجود آمد وجهان سرمایه داری برای مدتی توانست به مردم برسد که سرانجام ازاواسط دهه ی ۱۹۷۰این برنامه بهم خورد ونتیجه اش را که عدم افزایش حقوق کارگران درکشورهای متروپل و جهانی سازی متعاقب آن بود ، مشاهده نمودیم!

درآن دوران ، ۶۵درصد مردم ایران درروستاها زندگی میکردند واز این دولت رفاه بهره ای نداشتند و میشود گفت که از ۳۵درصد مردم ایران که شهر نشین بودند ، تعداد قابل توجهی به رفاه دست یافتند!

اوج رفاه این شهرنشینان درزمانی بود که ایران ۵میلیون بشکه نفت صادر میکرد وجمعیت اش حدود ۳۵میلیون نفر بود!

اگر قرار باشد که رفاه آن قسمت ازمردم شهر نشین  ایران درسطح رفاه آن دوران باشد ، باید ۱۱ میلیون نفت صادر شود که حالا اینطور نیست!!

چرا که حالا شهرنشینان هستند که ۶۵ درصد مردم ایران را تشکیل میدهند!

ازسال ۱۳۵۵، بحران اقتصادی جهانی برروی اقتصاد صد درصد وابسته ی ایران هم تاثیر گذاشت وقیمت ها بصورت نجومی بالا رفت وشاه که نتوانست علت امر را تشخیص دهد، دست به تشکیل دادگاه هایی بنام مبارزه با گرانفروشی کرد و مبالغ هنگفتی از مردم دریافت نمود که هم چاره ساز نبود وهم اینکه به نارضایتی های حاصل ازگرانی دامن زد و جرقه های انقلاب ازآن دوران زده شد!

بنابراین حرف های عوامفریبانه- ازطرف هرکس که باشد- دردی را دوا نمیکند واین تحلیل رجوی ها ازاوضاع شاه وجمهوری اسلامی ره بجایی نمی برد وبنظر می رسد که فرقه ی رجوی درتبعیت ازتئوری احمقانه ی مسعودرجوی که معتقد بود باید به هروسیله ای- حتی بدنامی- که شده ، خود را مطرح نمود.

بنابراین نام بردن ازوزارت اطلاعات درکنار باند رجوی، بمعنای مطرح کردن فرقه ی رجوی است، بشرحی که رفت!

درادامه :

” با توجه به اینکه پسر شاه سابق، شانسی و توانی و اراده ای و خطری برای براندازی حکومت آخوندی ندارد، پس باید اینگونه تبلیغ کرد که حکومت شاه حکومت خوبی بود و امتحانش را داده است. باید گفت که شاه داشت کشور را به ژاپن دوم تبدیل میکرد که مجاهدین و مبارزین نگذاشتند و شاه را سرنگون و خمینی را آوردند. اما اصولا نظام سلطنتی برای ایران بهترین است. پس اگر کسی قصد مبارزه با رژیم و تغییر رژیم را دارد بهترین کار اینست که از پسر شاه حمایت کند “.

باتوجه به توضیح کوتاهی که درمورد دوران شاه دادم ، با گفتن اینکه حکومت شاه خوب بود، تنها انسان های بسیار عوام را به همراه دیگرانی که ازاقتصاد سیاسی وتاریخ چیزی نمیدانند، فریفت!

البته با ادامه ی دوران شاه، ایران هرگز ژاپن نمیشد وچرا؟

ژاپن با موافقت آمریکا تا توانست بازارهای داخلی خود را ازهجوم کالاهای خارجی حفظ کرد وبه کمک آمریکا – که منظور ازاین بخشندگی آمریکا قوی کردن ژاپن برای درتنگنا قرار دادن شوروی وچین بود- صنایع بومی خود را تقویت نمود وژاپن شد !

آیا دردوران شاه بما هم چنین امکاناتی را دادند؟!

دردوران قاجار هم با فراهانی و امیر کبیر که میخواستند ایران را به جلو ببرند ، چه رفتاری شد؟!

دربرابر نگاه کنید به اظهارات امیرعباس هویدا- که دراوج قدرت مالی کشور نخست وزیر بود- و در جواب سئوال خبرنگار که چرا با وارد  کردن مرکبات مرغوب لبنان مانع فروش مرکبات خود ایران میشوید ، گفت که ” پول داریم ومرغوب اش را میخوریم “!

آیا ایران با  طرز تفکر این چنینی و با  مدیریت این افراد ” شیکاگو بویی ”  میتوانست ژاپن بشود؟!

جواب مسلما که منفی است!

خلاصه اینکه خیلی یاوه بافته اید عزیز!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید