سانسور خبری در درون فرقه رجوی + توسل مریم رجوی به وزارت اطلاعات ایران

0
732

سانسور خبری در درون فرقه رجوی +

توسل مریم رجوی به وزارت اطلاعات ایران

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۷:… بعد از چند روز سکوت مریم رجوی در خصوص افشاگری دو برادرمان در یکی از شبکه های تلویزیونی آلبانی که واقعیتهای داخل مناسبات فرقه رجوی را برملا کردند، باز هم مریم رجوی به ترفند نخ نمای این سالیان یعنی “وزارت اطلاعات” رو آورد و به خوبی نشان داد که کلا حرفی برای گفتن ندارد. ظاهرا مریم رجوی صرفا … 

تیرانا آلبانی مجاهدین خلق فرقه رجوی تروریسم فساد قاچاقAlbania’s Modern Slavery Problem Alienates Europe

سانسور خبری در درون فرقه رجوی

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

طی مدت طولانی که در فرقه تروریستی رجوی بودم، باور کنید در تمامی بریف های مسئولین یا در نشریات داخلی یا در سیمای به اصطلاح آزادی جز دروغ و فریب و قلب وقایع چیز دیگری نشنیدم و نخواندم.

اخبار سیمای آزادی که همیشه آن را موقع شام در سالن غذاخوری پخش می کردند جز پیروزی و موفقیت برای مجاهدین خلق چیز دیگری نبود و هر کس که داخل فرقه بود این طور فکر میکرد که همین فردا است رژیم ایران سرنگون شود و دنیا به کام مجاهدین خلق گردد.

حتی برای وهابیون و تکفیری ها و داعش هم ابراز همدردی می کردند و از موفقیت های آنان در سوریه و عراق می گفتند و رک و پوست کنده از اسرائیل و عربستان حمایت می کردند که حامی تروریست ها بودند. در این چند سال جنگ در سوریه و عراق تمام اخباری که ما میشنیدیم پیشروی تروریست ها و جنایات ایران علیه مردم سوریه و عراق بود و بخدا قسم که هر کس که گوش میداد و یا در نشستها بحثی میشد مسعود رجوی ملعون گور به گور شده همیشه نصف صحبتهایش این بود که دیگر تمام است و بعد از سقوط سوریه و عراق نوبت ایران است.

ما همیشه می پرسیدیم که یعنی واقعا همیشه اینها پیشروی میکنند و از ارتش سوریه و از ارتش عراق کشته میگیرند که جواب میدادند که نیروهای انقلابی و مردمی (یعنی همان تروریست های جنایتکار که سر مردم عادی را می بریدند) همیشه پیروز هستند. در نشستها این خبرهای مسخره از جانب فرماندهان گفته می شد که از مسعود رجوی رهبر فرقه نقل می کردند.

همینطور اخبار یمن که تماما دروغ بود و همان حرفهای آمریکا و اسرائیل و عربستان عینا به خورد ما داده میشد. ما چون به اینترنت و هیچ منبع دیگری دسترسی نداشتیم مجبور بودیم همین حرف ها را باور کنیم. حتی بچه هایی که در سیمای آزادی کار میکردند میگفتند تمام اخبار باید از فیلتر مسئولین بالا بگذرد و آنها گفته اند که سانسور امری عادی است و نباید هر خبری را منتشر کرد.

از روزی که من از اسارت این فرقه در آلبانی رهایی یافتم دیدم که تمام چیزهایی که در این فرقه میگفتند کاملا با اخبار بیرونی فرق میکرد. نه تنها در مسائل جنگ در سوریه و یمن و عراق، بلکه در مسائل مربوط به خود فرقه هم باور کنید که دیدم دنیای بیرون چگونه است و این فرقه به قدری منفور است که مجبور به سانسور اخبار است که نیروهایش را نگه دارد. این سانسورها در حقیقت باید باشد و اگر نباشد و واقعیت گفته شود دیگر سنگ روی سنگ در فرقه بند نمیشود.

نفر جدا شده ازفرقه تیرانا آلبانی زینال شهیدی

باز هم توسل به ترفند نخ نمای “وزارت اطلاعات”

مجید آتش افروز (مستعار)
لینک به منبع

بعد از چند روز سکوت مریم رجوی در خصوص افشاگری دو برادرمان در یکی از شبکه های تلویزیونی آلبانی که واقعیتهای داخل مناسبات فرقه رجوی را برملا کردند، باز هم مریم رجوی به ترفند نخ نمای این سالیان یعنی “وزارت اطلاعات” رو آورد و به خوبی نشان داد که کلا حرفی برای گفتن ندارد.

ظاهرا مریم رجوی صرفا با چسباندن تمامی کائنات به “وزارت اطلاعات” می تواند سر خودش و فرماندهانش را شیره بمالد و نفراتش را سرگرم کند. بد نیست مریم رجوی قدری سرش را از لاک فرقه اش بیرون بیاورد و ببینید که بیرون چه خبر است و مشاهده کند که حتی آنهایی که دارند هر ماه از فرقه مستمری بالاتر برای خبرچینی می گیرند چه ها که در خصوص این فرقه و رهبری اش در میان دیگران نمی گویند.

مریم رجوی هرگز دست روی واقعیت نمیگذارد و از خود نمی پرسد که چرا نفراتی کجا می شوند دست به افشاگری می زنند و دست فرقه را رو میکنند. تا کی فرقه رجوی میخواهد به روش دروغ و جعل اسناد و همه چیز را از چشم وزارت اطلاعات دیدن متوسل شود و مانند کبک سر خود را درون برف بکند و واقعیات را کتمان نماید؟

واقعیت چیست؟ چرا فرقه بعد از چند روز سکوت باز به همان ترفند نخ نمای گذشته رو آورده است؟ تا کی می توان جعلیات ساخت و دروغ سرهم کرد؟ مریم رجوی خوب میداند که باعث و بانی کسانی که به این نقطه میرسند شخص خودش بوده است. مریم رجوی با همدستی با دولتهای آمریکا و آلبانی و همچنین کمیساریا نفرات فرقه اش را فروخته و به گروگان داده است.

مریم رجوی مدام فریبکارانه می گوید که پول ندارد اما مدام خرج های نجومی می کند. پول این هزینه ها از کجا می آید؟ چه چیزی را فروخته تا این پول های بادآورده را بدست آورده است. هزینه های این همه ساختمان سازی و راه سازی و دیوار کشی و تجهیزات در ۲۰ کیلومتری تیرانا از کجا آمده است؟ این همه هزینه صرفا برای به بند کشیدن نفرات که نتوانند فرار کنند چگونه تأمین شده است؟

خانواده های عزیز، واقعیت این فرقه تروریستی این است که فرزندان شما را به گروگان گرفته و معلوم نیست برای چه مصرفی فروخته است. جالب است که این فرقه تروریستی کسانی که عمرشان را به پایش ریخته و دیگر حاضر نیستند عمله دست چندم جنگ طلبان باشند را تروریست می خواند. از نظر مریم رجوی افشای ماهیت سرکوبگر این فرقه یک کار تروریستی است.

فرقه ای که سالیان سال علیه مردم ایران و مردم عراق و حتی اعضای خود شیوه ترور را پیش گرفته است افشاگری را تروریسم می خواند و از دست دو نفری که به خود جرأت داده اند تا افشاگری کنند و البته بدون کمترین امکانی به حال خود رها شدند به دولت آلبانی شکایت می کند.

آنچه روشن است اینست که ماهیت این فرقه تروریستی روز به روز برای مردم آلبانی روشن تر شده و دست مزدورانی که حامی آنان در آلبانی بودند روز به روز بسته تر می شود. صدای اعتراض علیه حضور این فرقه تروریستی در خاک آلبانی روز به روز بلند تر می شود و عرصه بر این فرقه تروریستی تنگ تر می گردد.

مریم رجوی باید منتظر افشاگری های بیشتر و فعالیت های گسترده تر خانواده ها و نجات یافتگان علیه حضور این فرقه تروریستی در آلبانی باشد و بداند که این ترفندها دیگر کسی را نمی ترساند و از میدان بدر نمی کند.

آلبانی – تیرانا
نجات یافته از فرقه رجوی – مجید آتش افروز

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید