بعد از شناخت ” عشایر انقلابی ” رجوی، نیروهای دموکرات سوریه را هم بشناسید!

0
467

باند رجوی دراوان کار، زیادی وبصورت نسنجیده ای بر روی ” عشایر انقلابی- داعش ) سرمایه گذاری کرد و زمانی که دید این گروه جنایتکار ودست پرورده ی آمریکا، اسرائیل ، ترکیه وتعدادی از سران مرتجع عرب ، بیش ازحد افشا شده و دفاع از آن پرهزینه وناممکن است ، به نیروهای دموکرات ؟؟!! سوریه متوسل شد وهنوز هم که هنوز است ، سنگ این نیروهای مشکوک را – که  با خواندن گزارش زیرحالا دیگر مشکوک نیست – برسینه میزند! در تبعیت ازاین اصل که برای شناخت دقیق یک جریان ، باید که دوستان خارجی آنرا شناخت ، اینک به افشای یک سند که روابط گرم وتنگاتگ داعش، آمریکا ودموکرات های ؟؟!! سوریه (گروه محبوب رجوی ماهیت آن- وبطریق اولی  ماهیت خود باند رجوی را- نشان میدهد ، می پردازم : ” اسناد ارتباط امریکا با داعش در سوریه! – سند ارتباط » نیروهای دموکرات سوریه» و » داعش» لو رفت. کارشناسان  امور خاورمیانه  اسناد به بیرون نشت یافته را معتبر می دانند  و به دستور امریکا در پس این  معامله اشاره می کنند : با  تداوم موجودیت داعش امریکا دلیلی برای ماندن در سوریه دارد”.این آتش بس در 28 نوامبر آغاز می شود و تا 28 دسامبر ادامه خواهد یافت. شرائط مندرج در قرارداد به تروریست های داعش  امکان می دهد که 

بعد از شناخت ” عشایر انقلابی ” رجوی، نیروهای دموکرات سوریه را هم بشناسید!

30.11.2017 ـ ارسال شده از طرف اقای نوید ـ با تشکر از ایشان

باند رجوی دراوان کار، زیادی وبصورت نسنجیده ای بر روی ” عشایر انقلابی- داعش ) سرمایه گذاری کرد و زمانی که دید این گروه جنایتکار ودست پرورده ی آمریکا، اسرائیل ، ترکیه وتعدادی از سران مرتجع عرب ، بیش ازحد افشا شده و دفاع از آن پرهزینه وناممکن است ، به نیروهای دموکرات ؟؟!! سوریه متوسل شد وهنوز هم که هنوز است ، سنگ این نیروهای مشکوک را – که  با خواندن گزارش زیرحالا دیگر مشکوک نیست – برسینه میزند!

در تبعیت ازاین اصل که برای شناخت دقیق یک جریان ، باید که دوستان خارجی آنرا شناخت ، اینک به افشای یک سند که روابط گرم وتنگاتگ داعش، آمریکا ودموکرات های ؟؟!! سوریه (گروه محبوب رجوی ماهیت آن- وبطریق اولی  ماهیت خود باند رجوی را- نشان میدهد ، می پردازم :

” اسناد ارتباط امریکا با داعش در سوریه! – سند ارتباط » نیروهای دموکرات سوریه» و » داعش» لو رفت. کارشناسان  امور خاورمیانه  اسناد به بیرون نشت یافته را معتبر می دانند  و به دستور امریکا در پس این  معامله اشاره می کنند : با  تداوم موجودیت داعش امریکا دلیلی برای ماندن در سوریه دارد”.این آتش بس در 28 نوامبر آغاز می شود و تا 28 دسامبر ادامه خواهد یافت. شرائط مندرج در قرارداد به تروریست های داعش  امکان می دهد که در قلمرو باصطلاح نیروهای دموکرات سوریه (SDF) تحرک داشته باشند. بنا به گزارش خبرگزاری Qasioun  از سوریه که به معارضان دولت نزدیک است و همچنین  پورتال اینترنتی Portal «Special Monitoring Mission to Syria»(  SMMS) امکاناتی که در اختیار داعش قرار می گیرد از جمله عبارتند از مراجعه به مراکز پزشکی برای معالجه و همچنین دست زدن به عملیات نظامی علیه نیروهائی که  مشمول مواد قرار داد نیستند. «حسن حسن» مفسر معروف رویدادهای خاورمیانه از موسسه تحریر در واشنگتن در تویتر نوشت که سند لو رفته «کاملا معتبر بنظر می رسد» و به تایید «واسیم نصر»کارشناس  تلویزیون خارجی فرانسه 24 اشاره می کند. تفسیر حسن حسن این است که طبق این قرار داد عملیات خصمانه میان نیروهای دموکرات سوریه و داعش متوقف می شوند، از جمله اقدامات امنیتی در «هاساکا» ولی بر اساس سند لو رفته داعش می تواند علیه نیروهائی که قرار داد شامل آنها نمی شود دست به حمله بزند (یعنی نیروهای دولتی سوریه را مورد حمله قرار دهد). درست به معنی «دشمن دشمن من دوست من است» این امر برای ارتش سوریه  به  این معناست که نیروهای امریکا که در سوریه هستند تروریست های داعش را بعنوان عنصر مفید در برابر نیروهای سوریه در شرق سوریه قرار می دهند. گرچه داعش از کلیه شهرهای منطقه دیرالزور رانده شده اما میدان های نفتی عدیده ای در غرب و بویژه شرق فرات را در اختیار دارد.

خط تلفن ویژه

ایمن جواد التمیمی پژوهشگر جهادگرائی در فوروم خاورمیانه در تویتر توضیح داد که این توافقنامه یک توافق جامع با داعش است:

یکی از شرائط آتش بس این است که : منابع نفتی که هنوز هم تحت کنترل داعش هستند، تحت کنترل داعش می مانند، افراد داعش می توانند برای معالجه بروند، هیچ مانعی برای ورود و خروج کالا در قلمرو هر دو طرف وجود ندارد.  یک خط تلفن هماهنگی آتش بس برای به حداقل رساندن خطر خطا نیز  بر قرار شده است.

ابو عماد النیرابی ، یک فعال رسانه ای هوادار داعش، تایید کرد که واقعا، توافقی برای یک آتش بس یک ماهه وجود دارد. التمیمی در وبلاگ خود نوشت یکی دیگر از روستائیان ساکن الاسحارا واقع در استان دیرالزور نیزتایید کرد که یک توافق آتش بس وجود دارد.

همچنین یک منبع داخلی از اطرافیان جبهه ثوار الرقه، در برابر نماینده راشا تودی تایید کرد که قرار دادی برای آتش بس وجود دارد. این منبع اشاره کرد که این سند احتمالا از صفوف نیروهای دموکرات سوریه به بیرون نشت کرده است.

امکان تمدید

راشا تودی با «نوار اولیور» تحلیگر نظامی سوریه از مرکز نور ثورن نیز گفتگو کرد . این کارشناس گفت در حال حاضر میان رهبران کرد در مورد آینده ” نیروهای دموکرات سوریه ” تنش های جدی وجود دارد. امریکا و نیروهای دموکرات سوریه نیز چند حرکت هوشمندانه و موذیانه کردند. آنها بجای آن که تا پایان با داعش مبارزه کنند به آنها امنیت عبور و مرور دادند و موجب شدند که منطقه  تا مدتی دراز  بی ثبات بماند “.

نوید

 

/////////////////////////////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید