فدای چه وفروتنی درمقابل کی؟

0
718

فدای چه وفروتنی درمقابل کی؟

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، دوم دسامبر ۲۰۱۷:… سرکار خانم همت آبادی! جریانی به این افشاگری ها دست زده که درتاریخ معاصر ایران ، دیکتاتور تر وبی وطن تر از آن وجود نداشته وبنابراین ماهیت باند رجوی که این افشاگری ها را انجام داده ، صحت وسقم آنها را با شدت لازم زیر سئوال میبرد وچه بسا که این تبلیغات برضد خود تبدیل شود! مردم درمواجهه با این … 

http://iran-interlink.org

فدای چه وفروتنی درمقابل کی؟!

۱۱/۰۹/۱۳۹۶

ناهید همت آبادی که یک مرید سربرهنه ی رجوی بوده وفرزندانش را به نوکری او گماشته است ، علاقه ی وافری به انشاء نویسی نوجوان گونه دارد .

عجیب اینکه خود ومرادش هم باورشان میشود که این انشاء نویسی ها وبازی با الفاظ ، جای یک تحلیل سیاسی را میگیرد  وچه بهتر که درانتشار این نوشته ها ، اقدامات عاجل بعمل بیآید وعملا هم این طور است!

درنوشته ی  با امضای ناهید خانم ومنتشر شده دراغلب وبسایت ها وبلاگ های رجویست، آورده شده است :

” تلاش بی وقفه ی طاقت فرسا و نبرد سیاسی غول آسای مجاهدان طی سالیان و البته با پرداخت بهای سنگین مال و جان، جز در راستای روشنگری و افشای جنایات ملایان در قبال مردم ایران و صدور بنیادگرایی، تروریسم، جنگ و توسعه طلبی آنان در منطقه یا هرجای دیگر جهان که دستشان برسد، نبود بخصوص با تأکید بر خطر دستیابی فاشیسم دینی به تسلیحات و بمب اتمی. سهم من و امثال من نیز در گستره ی این میدان گسترده ی رنج و فدا، بی فروتنی، لاک پشت وار اما جز در کنار و پا به پای مجاهدان و یارانشان نبود” .

سرکار خانم همت آبادی!

جریانی به این افشاگری ها دست زده که درتاریخ معاصر ایران ، دیکتاتور تر وبی وطن تر از آن وجود نداشته وبنابراین ماهیت باند رجوی که این افشاگری ها را انجام داده ، صحت وسقم آنها را با شدت لازم زیر سئوال میبرد وچه بسا که این تبلیغات برضد خود تبدیل شود!

مردم درمواجهه با این تبلیغات ، خواهند گفت که مخالفان رجوی با دروغگویی هایی که دارید ووطن فروشی هایی که میکنید ، برحق تر باید باشند وگرنه رجوی از خصلت های انسانی ودموکراتیک و احساسات وطن دوستی بی بهره است!

تاثیر سهم امثال شما هم دراین گستره ی دروغگویی همان خواهد بود که رجوی را هست!

دیگر اینکه ازفدا وفروتنی صحبتی نکنید!

فداهای مورد مشاهده ی شما ، نتیجه ی حماقت هایی است که این حماقت ها هم بنوبه ی خود ماحصل دهه ها فعالیت دستگاه جهنمی شستشوی مغزی رجوی است و پرواضح که تماما بنفع  شخص او انجام شده و مردم خواسته ای بنام فدا شدن برای رجوی نداشته و درعوض ،هر چاپلوسی دربرابر اورا عین بت پرستی تلقی میکنند!

وایضا :

” به این ترتیب حالا هم که رییس جمهور امریکا و دولت ایشان به صلاح کشور و مردمشان، برخلاف سنت چهل ساله ی اسلاف، نه فقط کیک، کلت و انجیل محض باج دهی و دلجویی برای ملایان ارسال نکرده بلکه با اشاره به همه موارد ذکر شده ی پیشین توسط مجاهدین، تصویب قطعنامه ها و اعمال تحریمهای جدیدی را بر علیه جلادان تصویب قرار داده است، نه دست مجاهدین در کار بوده و نه ما، امثال من، جز اینکه خواست همیشگی مردم ایران بر پایه ی کارزار و مبارزات خودشان در داخل، اتکا به رزم سیاسی مجاهدین و یارانشان در خارج و بویژه انگیزه و امیدشان به مقاومت خونبار دلاوران آلبانی در اشرف و لیبرتی بوده و در این هیچ جای تردید نه بوده و نه هست “.

قبول دارم که ترامپ یک شووینیست افراطی ( فاشیست قرن بیستمی ) است وعلیرغم قول های انتخاباتی که گویا فقط رئیس جمهور آمریکاخواهد بود وبا جنگ و لشکر کشی به خاک دیگران بیگانه است !

اما این شووینیزم، اورا وامیدارد که آرزو کند جهانی بهم بخورد وسرمایه ها دریابند که غیر از آمریکا جای امنی برای خود ندارند ولاجرم بدانجا سر ریز شوند واقتدار وعظمت ازدست رفته ی آمریکا را دوباره برگردانند؟!

اما او بعنوان یک کاسبکار نزدیک بین ، فکر میکند که بدون پرداخت هزینه وبحساب دیگران این کار را عملی کند که غیر ممکن است!

علاوه بر آن ، او سیاست رسمی امپریالیزم ( جهانی سازی- گلوبالیزم ) را برسمیت نمی شناسد واین امر سبب تعویض هرماهه ی کارکنان ارشدش درکاخ سفید میشود واز همین روست که دولت اش بعد ازگذشت یک سال ، قوامی ندارد!

شما رجویست های تنگ نظر ، هنوز به تضادهای موجود بین هیئت حاکمه ی آمریکا ( گلوبالیست های نماینده ی فاشیزم قرن بیست ویکمی انگلو ساکسنی- صهیونیستی )  وترامپ شووینیست – شووینیستی که درتضاد با جهانی سازی قرار دارد- توجهی نداشته وبرایتان قابل پیش بینی نیست که ترامپ  دولت مستعجلی خواهد داشت یانه؟!

بدین ترتیب ، روی اسب چلاق شرط بندی کرده و مثل همیشه  تمام تخم مرغ هایتان را دریک سبد قرار میدهید!

بقیه ی قضایا که مردم باشند و متکی به وطن فروشی های رجوی ، برای خودتان هم کشک است وتعارفی که  بصورت غیر جدی با مردم میکنید!

دیگر اینکه آلبانی نشین ها اگر زیاد هنر بکنند ، تنها میتوانند خود را اززندان رجوی آزاد کنند وانجام کار شاق کمک به مردم ، ازآنها ساقط است!

آنها برای ما که اعضای سیه روز خانواده های آنها باشیم ، اهمیت دارند ومردم غرق درمسائل زندگی خود ، کسی بنام اسرای رجوی درآلبانی را نمی شناسند و برای آنها بود ونبود این اسرا ، اهمیتی ندارد!

صابر

———————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید