یاوه های مریم قجر داعشی در آلبانی

0
1118

یاوه های مریم قجر داعشی در آلبانی 

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، سیزدهم دسامبر ۲۰۱۷:… خبرهای درونی از نشستهای داخلی  مریم قجر داعشی برای متقاعد کردن اعضاء به بیرون درز کرده مریم قجر با شیادی گفته : تمام تلاش من و برادران و خواهرانتان ( سران فرقه ) اینکه حفاظت فیزیکی و ایدئولوژیک شما را تعمین کنیم !!! در ثانی هر کس نخواهد با ما به اردوگاه اشرف ۳ بیاید فکر نکند ما به او حقوق می دهیم و یا اجازه می دهیم راحت در البانی اقامت بگیرد ! … 

مقر تروریستی جدید مجاهدین خلق فرقه رجوی در آلبانیبیست کیلومتر تا تیرانا

تیرانا آلبانی مجاهدین خلق فرقه رجوی تروریسم فساد قاچاقAlbania’s Modern Slavery Problem Alienates Europe

لینک به منبع

یاوه های مریم قجر داعشی در آلبانی !

در چند هفته گذشته مریم قجر داعشی با حضور خود در آلبانی به همراه شوهر سابق خود ( مهدی ابریشمچی ) که در میان ایرانیان به مهدی زن فروش معروف به همراه دیگر سران فرقه بکار گرفتند تا اعضاء نگون بخت برای انتقال به زندان و اسارتگاه جدید در آلبانی قانع کنند .

مریم قجر داعشی علاوه بر تنظیم یک قانون ۱۰ ماده ای وامضاء گرفتن از اعضاء نگون بخت که گویا این اعضاء به خواست خودشان خواهان رفتن به اسارتگاه ساخته مریم قجر داعشی در خارج از شهر تیرانا هستند با برگزاری نشستهای مختلف برای ترساندن اعضاء نگون بخت یاوه های سرائی هایی کرده که طبق معمول همه این نیرنگ و فریبکاریها برای بردن اعضاء به اسارتگاه بوده .

خبرهای درونی از نشستهای داخلی  مریم قجر داعشی برای متقاعد کردن اعضاء به بیرون درز کرده مریم قجر با شیادی گفته :

تمام تلاش من و برادران و خواهرانتان ( سران فرقه ) اینکه حفاظت فیزیکی و ایدئولوژیک شما را تعمین کنیم !!!

در ثانی هر کس نخواهد با ما به اردوگاه اشرف ۳ بیاید فکر نکند ما به او حقوق می دهیم و یا اجازه می دهیم راحت در البانی اقامت بگیرد !

همچین مریم قجر داعشی شخصآ با گروه ؛ گروه اعضاء نگون بخت نسشت خصوصی بر گزار کرده وبا بیان یک مشت مزخرفات ؛ تهدید و …. از اعضائی که از دنیای بیرون قطع هستند خواسته به اردوگاه اشرف ۳ بروند !

ــ  باید از مریم قجر داعشی پرسید اگر ماندن در اسارتگاههای اهدائی صدام ملعون به رجوی  به معنای حفاظت فیزیکی و ایدئولوژیک بوده و هست  چرا شما به همراه ۲۰۰ تن از سران فرقه در عراق ترقه ای در نشده این همه جانفشانی کرده به پاریس فرار کردید ؟ !

ایا بهتر نبود در همان اردوگاههای عراق می ماندید و حفاظت فیزیکی و ایدولوژیک خود را تعمین می کردید خودتان را اینهمه به در کنار رود اوور سوراواز پاریس به خطر نمی انداختید !

ــ چرا رجوی روح پلید مفقود القبر از اردوگاههای اهدائی صدام ملعون فرار کرد و در سوراخ موش ریق رحمت سرکشید؟

 ایا بهتر نبود برای حفاظت فیزیکی و ایدئولوژیک در همان اردوگاهها اهدائی اربابش صدام ملعون می ماند !

ــ به گروگان گرفتن اعضاء به بهانه پرداخت حقوق پناهندگی در قانون کدام کشور و یا قانون کدام سازمان پناهندگی نوشته شده ؟

ساختن اسارتگاه برای اعضاء نگون بخت در خارج از شهر تیرانا پروژه ای هست که تمامآ توسط شخص مریم قجر پیش برده می شود و گرفتن محل از دولت البانی با پرداخت رشوه ؛همکاری یک مشت سناتور امریکائی  جنگ طلب  ضد ایران و ایرانی و شیوخ مرتجع عرب مثل ترکی الفیصل و … صورت می گیرد .

یاد اوری یک نکته مهم : فریب دادن مقامات امنیتی  و قضائی فرانسه توسط مریم قجر داعشی   .

در سال ۲۰۰۳ وقتی مریم قجر داعشی به همراه سران فرقه در اردوگاه اور سوراواز دستگیر شد نقشه قتل مخالفان و همچنین نزدیک به ۱۰ ملیون دلار پول نقد از اتاق خواب مریم پیدا شد وهمان روز مریم قجر توسط پلیس فرانسه دستگیر شد .  مریم قجر در اولین اظهار خود بلافاصله ادعا کرد که هیچ ربطی به مجاهدین ندارد و از سال ۷۲ از تمام مسئولیتهایش در سازمان مجاهدین کنار کشیده و فقط بعنوان رئیس جمهور شورای مقاومت مقام دارند !

(البته ریئس جمهور  باسمه ای  و حسرت به دل )

البته تمامی ان ادعاهای مریم قجر داعشی در زمان دستگیری برای فریب و گمراه کردن مقامات قضائی و امنیتی فرانسه بود و گرنه مریم قجر داعشی از اردوگاه اور سوراواز خط و خطوط به دیگر سران فرقه دراردوگاه بد نام اشرف و سپس کمپ لیبرتی در عراق می داد و بعد از اینکه همه اعضاء فرقه از عراق بصورت فله ای به آلبانی اخراج شدند مریم قجر داعشی با جانفشانی و پذیرش خطر ! به برگزاری نشستها وبرگزاری  مراسم ؛ شوهای مختلف برای اعضاء اسیر در چنگال خود اقدام می کند ثابت می کند که در زمان دستگیری برای فریب مقامات فرانوسی به دروغ ادعا کرده در سازمان مجاهدین خلق هیچ سمتی ندارد .

مریم قجر داعشی رهبرفرقه مافیائی و تروریستی بوده و هست و تمامی راههای کنترل و به اسارت نگه داشتن اعضاء نگون بخت بطور مستقیم با فرامین و دستورات مریم قجر و دیگر سران فرقه  صورت  می گیرد .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید