بهمن اعظمی: ازکرامات شیخ فرقه رجوی این است

0
966

ازکرامات شیخ فرقه رجوی این است 

 بهمن_اعظمیبهمن اعظمی، فریاد آزادی، تیرانا، آلبانی، چهاردهم دسامبر ۲۰۱۷:… آقای سبزی خباز مثال همان فردیست که روزه بود وروزه خود را شکست ،از او سئوال کردند که به چه دلیل روزه خود را شکستی ؟گفت گرسنگی بر من فائق امد.حالا بنگرید که اقای سبزی خباز میگویند که به دلیل شخصی جدا شده ام البته باید از ایشان قبول کرد وانشالله که قبول درگاه رجوی نیز باشد،اما این وسط … 

ازکرامات شیخ فرقه رجوی این است،شیره را خورد گفت شیرین است 

بهمن اعظمی، تیرانا
لینک به منبع

با تبریک به اقای سبزی خباز از رهایی ایشان از قید یوغ فرقه رجوی،گرچه ایشان نیامده داد از ازادی وازادگی خلق سرداده اند وبه اصطلاح خودشان درهمان ابتدا گربه رادم حجله میخواهندبکشند اما در هر صورتی باید به ایشان هرچندکه  دیر اقدام به اینکار کردند تبریک گفت.

ازادی هر نفر از این فرقه به منزله رهایی انسانی از قید وبند میباشد بگذریم که این افراد خود نمیدانند چه میگویند وکجا هستند.

حال اقای سبزی خباز مثال همان فردیست که روزه بود وروزه خود را شکست ،از او سئوال کردند که به چه دلیل روزه خود را شکستی ؟گفت گرسنگی بر من فائق امد.

حالا بنگرید که اقای سبزی خباز میگویند که به دلیل شخصی جدا شده ام البته باید از ایشان قبول کرد وانشالله که قبول درگاه رجوی نیز باشد،اما این وسط نکاتی وجود دارد که نمیشود بی تفاوت از کنار انها گذاشت وبنظر میرسد که اقای سبزی خباز نیز خوانندگان را ……..فرض میکند واینطورحرف میزند باید گفت در عصر ارتباطات زندگی میکنیم وکسی نیست که خبر از اکناف واطراف دنیا نداشته باشد وبخصوص با توجه به کثافتکاریهای این فرقه همه به لطف دنیای ارتباطات در جریان هستند.

باید گفت اقای سبزی خباز شما که عزیز دردانه ونورچشمی بودید ودر بسیاری جاها نقش داشتید وکسی بودید که روی سرتان قسم میخوردند وشماجزئی از ان صد نفری بودید که در اشرف باقیمانده بودید وجز طمعه هایی بودید که اقای رجوی شما را برای رسیدن به اهداف خود در معرض کشتار قرار داده بود،حالا چه شد که یکباره مسائل شخصی پیش امد وانهم در جایی که چیزی به نام شخصی وجود نداشت وشما حتی مجبور بودید که خوابتان را برایشان تعریف کنید وناگفته های درونی خود را بازگو کنید واجازه فکر کردن به مادر وپدر خودرانیز نداشتید چگونه به یکباره این وسط مسائل شخصی پیش امد.

البته هرکس دلیل خودرا دارد ولی پیشنهاد ما به شما این است که برای قویتر شدن دلایل شخصی خود نظری به این لینک بیاندازید تا این دلایل هر چه قویتر شود وپی ببرید تا چه اندازه بر شما ودیگران مسلط بودند وهمه شما را به یوغ وبندگی کشیده بودند والان نیز با دردست گرفتن پول دارند همین بازی را با شما میکنند وهنوز نیز در کمای براندازی هستید وفکرمیکنید که واقعا ۹۵ درصد مردم ایران خواهان این فرقه هستند درحالیکه اگر به واقعیت بنگرید بطور واقعی تنها کسی که در ایران اصلا جایی ندارد همین فرقه وسران ان است.

برای اطلاع شما این لینک ضمیمه میشود تا شما برای اگاهی وزیاد کردن اطلاعات خود وقوی شدن دلایل شخصی خود هر چه بیشتر وبهتراماده شوید.

https://youtu.be/ThX9j6-FRMY

در این فیلم میتوانید ببینی که چگونه برشما وبردیگران دروغ گفته اند وخیانت به همه مردم ایران کرده اند امیدوارم که به واقعیت هر چه بیشتر بتوانی پی ببری

جداشده از فرقه رجوی تیرانا البانی . بهمن اعظمی ۱۳/۱۲/۲۰۱۷

//////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید