سعدالله سیفی: محدود سازی برای کنترل نیرو در فرقه رجوی

0
874

محدود سازی برای کنترل نیرو در فرقه رجوی 

 سعدالله سیفی، بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، هفدهم دسامبر ۲۰۱۷:… سوال همه از مریم رجوی این بود که اگر پول نداری هفته ای دوبار هواپیمای اختصاصی تو را چه کسی میدهد که از فرانسه پا میشوی برای هیچ به اینجا میایی و بر میگردی ولی یک نفر که برای قرار پزشکی میرود  یک یورو پول اتوبوس او را نداری بدهی که بنده خدا با هزار درد با پای پیاده به قرار میرود. یا اینکه فقط … 

لینک به منبع

محدود سازی برای کنترل نیرو در فرقه رجوی

سعدالله سیفی

یادم هست وقتی که ما وارد آلبانی شدیم یک تعدادی زودتر از ما به آلبانی آمده بودند که به ما گفتند که میشود هر روز به کوه رفت ولی سر ساعت ۸ صبح باید برای شروع کار برگشت. بعد از یکی دو مرتبه رفتن به کوه مانع این کارشدند و گفتند دیگر نمیشود هر روز رفت. گفتند که ضابطه شده که از این به بعد دو روز در هفته می شود به کوه رفت. بعد متوجه شدیم که این دو روز هم با انواع و اقسام ضوابط و کنترل وغیره میشود رفت. بعد از دو هفته تحمل این را هم نداشتند کردند یک روز، و بعد از این که کلا رفتن به کوه یک روز شد به نفرات گفتند میشود از همین یک روز در هفته هم به یک شکل خوبی استفاده کرد بطوری که جای هر روز را بگیرد و به بچه ها گفتند بهتر است به اماکن تفریحی مقل تله کابین و قلعه و فروشگاه بروند. ولی متاسفانه پول اتوبوس نداشتیم بدهیم. سازمان قبول کرد که ۱۲ یورو ماهیانه به هر نفر برای اتوبوس و مقداری خوراکی بدهد.

دو هفته این مبلغ را دادند ولی بعد از دو هفته گفتند سازمان بودجه ندارد و چند میلیون بدهی دارد و غیره. چون دیدند که اوضاع از دستشان در میرود و کنترل نیرو مقداری سخت میشود. این بهانه را آوردند که بودجه ندارند و یک مورد هم ضابطه این بود که هر گروهی که میرود باید یک دست نشانده که آنها تعیین میکردند با آن گروه باشد که نفرات اعتراض کردند و گفتند که ما میخواهیم با هر کسی که راحتیم بیرون برویم نه با نفرات تعیین شده و افراد بایکوت کردند و نرفتند.

چندین و چند بار زهره اخیانی از مسئولین بالای فرقه برای ما نشست گذاشت که سر این مسائل را باز کند و از زیر زبان آدمها بیرون بکشد که این کاری را که ما میکردیم اشتباه بوده و می خواستند بدانند که از کجا آب می خورد و این را اهرم فشاری برای نفرات کرده بودند.

تعداد بسیار زیادی میگفتند که ما در مقرهای خودمان که فرقه فروشگاه تاسیس کرده است تمام اجناس آن بونجول است و بدرد ما نمیخورد و شما که برای این اجناس پول میدهید پول آن را به خود نفرات بدهیدکه خودشان بروند از فروشگاه بیرون تهیه کنند و فرقه به دروغ میگفت ما نقد ندادیم بلکه اجناس را نسیه میگیریم و بعد پول آنها را میدهیم. تازه بعد هم اگر قبول میکردند باید چند نفر میشدیم و با یک مسئول بالا همه با هم فقط به فروشگاه های خاص برویم. افراد همه اعتراض میکردند که مگر ما بچه هستیم که یک آقا بالا سر برای ما میگذارید و نمی رفتند. این هدف خود فرقه بود که با اعمال محدودیت ها افراد را از خریدن جنس از بیرون و به گردش رفتن منصرف کنند چون فرقه اگر زورش به نفرات نمیرسید با حربه های خاصی افراد را مجبود به منصرف کردن میکردند.

فرقه همیشه برای مسائل مختلف به نفراتش دروغ میگفت و همه چیز را تحت نداشتن پول سر پوش میگذاشت. این درحالی بود که فرقه میلیونها دلار هزینه و خرج برای مهمانی ها در آلبانی می کرد. یک نمونه هم برای بردن افراد به نشست نزدیک به صد اتوبوس هر هفته کرایه میکردند. بعضی مواقع هم دو بار در هفته که این اتوبوسها برای بردن نفرات به نشستهای مغزشویی بود. حرف نفرات این بود که اگر پول ندارید این خرجهای الکی چه است و چرا شما به مقرات ما نمیایید تا نشست بگذارید و ما باید بیاییم و این همه پول هزینه اتوبوس شود؟ اما این همه اش کار فرقه بود و به حرف کسی مگر گوش میداد.

سوال همه از مریم رجوی این بود که اگر پول نداری هفته ای دوبار هواپیمای اختصاصی تو را چه کسی میدهد که از فرانسه پا میشوی برای هیچ به اینجا میایی و بر میگردی ولی یک نفر که برای قرار پزشکی میرود  یک یورو پول اتوبوس او را نداری بدهی که بنده خدا با هزار درد با پای پیاده به قرار میرود. یا اینکه فقط برای ما نفرات که الان در هر کجای دنیا که بودیم برای خودمان کسی بودیم ماهیانه ۸ دلار اختصاص میدهی که پول ۴ عدد پفک است. چطور برای اکثر دم و دنبالچه های خود از قبیل مژگان پارسایی و زهره اخیانی و صدیقه حسینی و غیره ماشین اختصاصی میخری؟

یک نمونه اش هم که نزدیک به ۱۰۰ خودرو خریدی که معلوم نیست این پولها از کجا میاید؟ شاید ماشین هم نسیه میدهند که ما نمیدانیم. تازه بعضی مواقع هم که در نشستهای خودتان برخی از قبیل جواد خراسان می گویند که سازمان مشکل مالی ندارد و اگر بخواهد میتواند آلبانی را با پول بخرد. آیا این را درست میگوید؟ شاید اشتباهی از دهنش در رفته یا مقصودی دارد. ولی این را ما عینا دیده ایم که فرقه خیلی ها را در آلبانی با پول خریده است. حرف ما این بود و هست که چرا نفرات را بعد از سالیان زندان و زجر و شکنجه از طرف خودتان حالا محتاج ۱۰ یورو پول کرده اید و حسرت به دلی دو سیخ کباب را میکشند.

ای تف بر تو رجوی که روی یزید را سفید کرده ای. ای ریا کار فکر کرده ای تاریخ در برابر تو به قضاوت نخواهد نشست؟ منتظر باش که روزی پاسخ همه این رنج و درد و کشتن انسانهای بیگناه را در برابر مردم بدهی.

ای لعنت بر مسعود رجوی ملعون و مریم رجوی عفریته

آزاد شده از فرقه رجوی در آلبانی . سعدالله سیفی

/////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید