محمد رزاقی: دخیل بستن مریم قجر داعشی به افراد معلوم الحال!

0
834

دخیل بستن مریم قجر داعشی به افراد معلوم الحال! 

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، هجدهم دسامبر ۲۰۱۷:… برای اطلاع هموطنان عزیز برسانم که این روزها وضع مریم قجر داعشی اصلآ خوب نیست ! با پوزش از همه هموطنان و خواننده گان باید اشاره مختصری به گذشته بکنم تا اوضاع خراب مریم قجر داعشی بیشتر مشخص شود . سال ۷۴ رجوی داعشی با برگزاری نستهای موسوم به حوض می گفت : تعریف هوادار … 

 

لینک به منبع

دخیل بستن مریم قجر داعشی به افراد معلوم الحال! (۱ )

برای اطلاع هموطنان عزیز برسانم که این روزها وضع مریم قجر داعشی اصلآ خوب نیست !

با پوزش از همه هموطنان و خواننده گان باید اشاره مختصری به گذشته بکنم تا اوضاع خراب مریم قجر داعشی بیشتر مشخص شود .

سال ۷۴ رجوی داعشی با برگزاری نستهای موسوم به حوض می گفت :

تعریف هوادار از زبان رجوی : کسانی که در خارجه و حتا در داخل ایران ادعای هواداری دارند مثل بختک هستند که با دیدن این افراد کسان دیگر که انگیزه مبارزای دارند به سازما ن نمی پیوندند چون در ذهن خود می گویند اگر سازمان خوب هست پس چرا این هواداران و حتا زندانیان سابق نمی پیوندند بس مثل بختک می باشند !

هواداران خارج کشوری هم بختک هستند هم زالو هم قورمساق چون اینها از خون و رنج مجاهدین پناهندگی گرفته اند در انجمنها می خورند و می نوشند حتا بعضی ها حقوق ماهانه هم می گیرند  !

از خبرهای درونی تا واکنشهای سایتهای فرقه رجوی  و برگزاری نشستهای مختلف توسط شخص مریم قجر برای اعضاء نگون بخت در البانی باید بگویم حال و هوای تشکیلات به گل نشسته رجوی داعشی آنقدر بهم ریخته ؛ آشفته هست که مریم قجرداعشی با فریب و شارلاتان بازی و با وعده های سر خرمن اعضاء نگون بخت به اسارتگاه جدید در آلبانی روانه کرده و به عده ای که نخواسته اند به اسارتگاه جدید بروند به بعضی از ان افراد بر اساس سابقه و مقدار اطلاعاتی که از جنایات و عملیتهای تروریستی و … دارند باج می دهد و یک عده دیگر را هم با گروگان گرفتن و سوء استفاده از نبود امکانات مالی و استقراری؛ حقوقی و …  در البانی بر اساس نیاز موضوع و زمان مشخص مثل عنتر به بازی بگیرد  .

در هفته گذشته بعد ازانتشار اولین نوشته و نوار ویدئوئی اقای سیامک نادری و افشاء جنایات شخص رجوی و …. سران فرقه شتابان و برسرکوبان در سایت افشاگرخود که معروف به سایت فحاشگرو دروغ پرداز هست اقدام به درج اطلاعیه ۲ عنصر معلوم الحالی کرده که من شخصآ سالها با این ۲ عنصر معلوم الحال در یک قرارگاه بودم و از نزدیک شناخت کافی از شخصیت؛ ماهیت و عملکردشان در داخل مناسبات فرقه را دارم .

مریم قجر داعشی از ترس افشاگری جدا شده ها این روزها به شیوه  مافیائی و در اوج سر درگمی و پریشانی با یک لگد به گور رجوی روح پلید  از جدا شده هائی که هنوزعنتر وار به خاطر دریافت  چند صد دلاربرای رجوی پشتک وارونه می زنند تحت نام هواردار نامه درج می کند . خخ

اما در مورد این ۲ شخص که گفتم بطور کامل شناخت دارم :

در هفته گذشته سایت فرقه رجوی داعشی  از احمد تاجگردان و فرامرز حبیبی برعلیه اقای سیامک نادری نوشته شده بود که نوشته هر۲ نفر به قول معروف کپی برابر اصل بوده ( هوادار مجاهدین ) !

اما این افراد چه کسانی هستند و برای چه بر علیه اقای سیامک نادری اقدام به نوشتن در سایتهای فرقه رجوی اقدام کرده اند ؟

البته نا گفته نماند اینجا من از طرف اقای سیامک نادری جواب مریم قجر داعشی یا مفلوک هایی که به اسم هوادار خودر را قالب می کنند  جواب نمی دهم بلکه قصدم نشان دادن درماندگی و به گل نشستن تشکیلات فرقه گرایانه مریم قجر و به قول و تعریف شخص رجوی از هوادار مجاهدین  معرفی چند بختک ؛ زالو ؛ قورمساق و … می باشد .

ــ احمد تاجگردان :

احمد تاجگردان یکی از فرمانده هان تیمهای عملیاتی و تروریستی فرقه رجوی می باشد که تمامی اموزشهای تروریستی ؛ بمب سازی ؛ ادم کشی بدون سلاح و … را در نزد فدائیان و گارد جمهوری صدا م ملعون گذرانده و یکی از همدوره و هم یگانی  تروریست و ادمکشی بنام مهران کاکاوند می باشد که در گذشته همین شخص ( مهران کاکاوند ) یک عمل نا موفق تروریستی در مرکز پاریس روی اقای منصور نظری داشتند که پرونده این عمل تروریستی در نزد پلیس پاریس باز می باشد .

از انجا که این شخص اموزش ساختن انواع بمب و کار گذاری انها را نزد فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون گذرانده به عنوان مربی هم در اردوگاه اهدائی صدام ملعون به رجوی داعشی ( اردوگاه جلولا به اسم انزلی ) مشغول بود .

همچنین احمد تاجگردان یکی از افراد مورد اعتماد رجوی روح پلید بود که در سرکوب و حذف اعضاء ناراضی نقش مستقیم داشت و از اعضاء تیم مخفی ( تیم حذف ) قرارگاه ۲ به فرماندهی مژگان پارسائی بود .

احمد تاجگردان علاوه بر شرکت در عملیاتهای تروریستی و کشتن مردم بی گناه و مرز بانان و چوپانان مرزی در حذف اعضاء ناراضی و رها کردن انها در میدانهای مین بین ایران و عراق هم شرکت مستقیم داشته است .

از جمله اعضائی ناراضی  که در میدانهای مین عراق از قرارگاه ۲ برده شدند محمد رضا پیر نظر؛ عبدالله نیک بخت تبریزی بودند که توسط تیم حذفی قرارگاه ۲ ( بهمن برومند با نام مستعار ناجی ؛ علی اکبر انباز با نام مستعار یوسف ؛ طاهر سعیدی بعنوان تیم حفاظت مریم قجر در اور سوراواز اردوگاه رجوی داعشی مستقر می باشد ؛ احمد تاجگردان ) به مرز ایران و عراق برده شدند .

محمد رضا پیر نظر در میدان مین بین ایران و عراق در مرز خسروی رها شد . اما عبدالله نیک بخت تبریزی وقتی متوجه توطئه حذف خود می شود از رفتن به میدان مین خود داری می کند .

 از انجا که احمد تاجگردان دارای اسرار فرقه می باشد و خود نیز در خیلی از جنایات رجوی داعشی در عراق دست داشته به همین خاطر به دستور شخص مریم قجر و مهدی ابریشمچی زن فروش درتیرانا برای وی یک خانه مستقل گرفته می شود و پول خرید تمامی امکانات و…. از طرف فرقه رجوی پرداخت می شود و حقوق ماهیانه وی بیشتر از افراد دیگر از طرف فرقه رجوی پرداخت می شود .

 نامه دیگری که در سایت فرقه رجوی بعنوان جدا شده اما هوادار سازمان مجاهیدن درج شده فرامرز حبیبی می باشد .

این شخص در شارلاتان بازی ؛ دروغگوئی؛ حقه بازی پفیوزی به واقع هم ردیف شخص رجوی داعشی می باشد من چند سال با این شخص در یک قرارگاه و حتا چند سال هم در یگان (ترابری ) یکجا بودیم .

 فرامرز حبیبی صدها بار نزد من به شخص رجوی و مریم قجر و حتا به زنان فرقه فحشهای ناموسی می داد و بارها در مورد وضعیت بد اخلاقی زنانی که یک زمانی فرمانده وی در یگان زرهی بودند می گفت وادعا داشت دهها بار شخصا شاهد رفتارهای غیر اخلاقی و سوء استفاده جنسی علی اکبر انباز ( یوسف ) از اعضاء  کم سن که ان زمان میلشیا گفته می شد بوده ؛ حتا در مورد خفت گیری پسر یکی از سران فرقه توسط رضا آ ــ در بالای کیوسک نگهبانی پشت بام مرده شورخانه را برای اولین بار این شخص برای من تعریف کرد که بعد ها خبر ان در بین اعضاء در اردوگاه جلولا پخش شد .

وقتی خبر دستگیری مریم قجر در اردوگاه بد نام اشرف به اعضاء گفته شد و روز بعد هم خبرها از تلویزیون  مدار بسته  برای اعضاء پخش می شد دقیقا یادم هست وقتی در بیرون از سالن داشتم سیگار می کیدم  همین شخص نزدیک شد و  می گفت این بی ناموسها ما را وسط بیابانها زیر بمباران و … ول کرده اند خودشان به کسی نگفته قبل از بمباران به اروپا فرار کرده اند و با فحشهای انچنانی به رجوی و مریم قجرو مهدی ابریشمچی و …. در بیرون سالن مشغول قدم زدن شد از انجا که شخصا ادم فروشی و گزارش نویسی بر علیه اعضاء هیچ وقت در مرام و مسلک ام نبوده هیچ وقت حرفها و یا فحشها و … این فرد به مسئولین سازمان گزارش نکردم و یقین می گویم اگر هر یک از فحشها و یا مسائلی که در مورد شخص رجوی و مریم قجر و یا سران فرقه را حتا بصورت شفاهی به سران فرقه می گفتم تکه بزرگش گوشش بود ولی من هیچ وقت این کار نکردم اما وقتی در زندان تیف ساخته رجوی و جنایتکاران جنگی امریکائی بودم نفراتی که بعد از فرار ما به تیف امدند می گفتند بعد از فرار شما بارها نست گذاشتند و هر بار هم این مردک در خواست کرده بود بیاد تیف و من  به خاطر فرار از چنگال رجوی داعشی ترور کند !

واقعیت اینکه ان روزها  در زندان تیف خیلی منتظر بودم این فرد برای کشتن من . ولی این مردک مایه  و خ…. ای نداشت . همیشه با دورغ و دغل بازی عننتر گونه  و گزارشهای دروغ در مورد دیگران ( دیگران را نردبان ترقی خود می کرد ) روزگار خود را در تکشیلات فرقه رجوی سپری می کرد .

حرفم با این افراد که در ظاهر از رجوی جد اشده اند ولی با چنگ انداختن به جد اشده هائی که جنایات و فحشا ؛ رجوی را افشا می کنند بخواهند از قربانیان فرقه رجوی داعشی برای خود نردبان ترقی و یا نوشتن مزخرفات و دروغ و دغل امرار معاش بکنند این یکی را اشتباه کرده اید . اینجا نه تششکیلات فرقه رجوی و نه نشستهای چاله میدانی که رجوی برای سر کوب اعضاء بر پا می کرد و سوژه های نشست مجبور بودند در مقابل فحشها و یا مشت هایی که بر سرشان کوبیده می شد سکوت کنند نه عزیز دل برادر دنیای ازاد با درون تشکیلات فرقه گرایانه رجوی اشتباه گرفته اید  . افرادی مثل این مردک یا علی بخش افریننده ( رضا گوران نفوذی ) که به دروغ و یاوه گوئی خودش را سیاسی و حتا ضد امپریالیست جا زده  و یا اسیر جنگی بد نام مثل عابدین جانباز که در اردوگاههای اسیر جنگی عراق مشغول خدمات رسانی به برادران قزوینی و حتا سربازان قزوینی عراقی  بوده و یا مثل رضا خفت گیر بچه باز  و … بخواهید برای دریافت چند صد دلار و یا حتا چند هزار دلار عنتر بازی در بیاورید بدانید پته همه تان را روی اب خواهم ریخت . بدون تعارف و در ادامه این مطلب خواهید دید .

به مریم قجر داعشی هم می گویم از دخیل بستن به افراد معلوم الحال مشخص که وضعت خیلی خرابتر از ان هست که من و ما فکر می کنیم .

وقتی لگد زدن شخص مریم قجر به گور رجوی می بینم و اینکه در سایتهایش از افراد معلوم الحال بعنوان هوادار نامه درج می کند به قول معروف معلوم می شود وضع خراب سیدی … البته این را در اردوگاه بد نام اشرف زمانی که هنوز رجوی داعشی در سوراخ موش  زنده بود و از سوراخ موش پیام می داد بعد از خواندن پیام یا برگزاری نشست توسط سران فرقه برای مسخره کردن به گونه ای که اسم رجوی بیان نشود می گفتم : وضع خراب سیدی .

حالا برای مریم قجر باید بگویم : وضع خراب سیده …..

به قدری خراب که مریم قجر دست به دامن یک مشت نفوذی ؛ اسیر جنگی اردوگاههای صدام ملعون  و کسانی که در جنایات رجوی شریک بودند مجبور شده  باج بدهد . مطمئنم وقتی مریم قجر برای این افراد معلوم الحال پول میدهد و یا خانه امکانات تهیه می کند به زودی مجبور خواهد شد برای حق السکوت دادن به اعضائی که جد امی شوند حتا دامن پائین بکشد و یا سران فرقه شلوار خود را پائین بکشد . دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد ….

ادامه دارد ….

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید