این معلم کبیر ؟! منحوس ترین فرد درمیان ما خانواده هاست

0
613

این معلم کبیر ؟! منحوس ترین فرد درمیان ما خانواده هاست

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و ششم دسامبر ۲۰۱۷:…  رابعا این رهبر شایسته؟!، چیزی جز اقدامات متعدد برعلیه منافع ملی انجام نداده، فرزندان ما را که اکثرا عشق میهن داشتند ، منحرف نموده که یکی از نمونه هایش همین آقای قرایی است! خامسا، رجوی هیچ قیمتی نپرداخته وآنچه که بوده زندگی شاهانه ای بود که تجربه کرد وبرای فرونشاندن … 

Remember.Mojahedin Khalq (MKO, MEK, Rajavi cult) was one of the excuses of US attacking Iraq

لینک به منبع

این معلم کبیر ؟! منحوس ترین فرد درمیان  ما خانواده هاست!

۰۵/۱۰/۱۳۹۶

محمد قرایی که درتمجید از رجوی بوالهوس وخائن ، دستی دربین بالا دستی ها دارد ، بدلایل نامعلومی برآن شده که بار دیگر این جنازه ی مفقود الاثر را تطهیر و تمجید وبه روز رسانی نماید!

او در نوشته اش – که این بار منت بر سر خواننده گذاشته وپرنویسی نکرده است ، میگوید :

” آخوندها و حامیان استعماریشان سالیان تلاش کردند با قلع و قمع مجاهدین و متحدینشان، مردم ایران را از یک بدیل مستقل و مردم گرا محروم سازند تا راه برای غارت و چباول تاریخی باز بماند. …مجاهدین به یمن هوشیاری رهبری شایسته و قیمت گذاری فوق طاقت انسان نه تنها ماند گارشدند بلکه قوقنوس وار از خاکستر خویش شعله برکشیده و سر بر آسمان ساییدند”.

اولا اینکه یک طرف این سرکوب وقلع وقمع ، به خود رجوی مربوط میشود که با ترورهایش میخواست ” رژیم را بی آینده کند ” ، شکی درآن نیست !

ثانیا درطول این ۴ دهه ، بی بدیل بودن مجاهدین رجوی ، ازجنبه ی منفی آن قابل پذیرش است وگرنه کسی کار خیری ازآنها- ازقبیل ارتقاء سطح  آگاهی سیاسی و… مردم و دفاع ازمنافع ملی- ندیده است!

ثالثا ، رجوی که تمام هم وغم اش را برای جلب رضایت غارتگران جهانی مصروف نموده ، علی القاعده نمیتواند با غارتگری مخالف باشد!

رابعا این رهبر شایسته؟!، چیزی جز اقدامات متعدد برعلیه منافع ملی انجام نداده، فرزندان ما را که اکثرا عشق میهن داشتند ، منحرف نموده که یکی از نمونه هایش همین آقای قرایی است!

خامسا، رجوی هیچ قیمتی نپرداخته وآنچه که بوده زندگی شاهانه ای بود که تجربه کرد وبرای فرونشاندن عطش حیوانی غیر قابل کنترل خود، سازمان مجاهدین حنیف نژادها را به استحاله برد ، جان افراد زیادی را فدای منافع شخصی ونامشروع خود کرد وتنها موفقیت اش حفظ ۲هزارنفری است که شرایط عضویت در سازمان سیاسی را با شستشوهای مغزی ای که ازآنها شده ، ازدست داده اند وسازمان مجاهدین خلق عملا به یک باند مافیایی وطن فروش با یک سیستم برده داری تبدیل شده است!

دوباره میخوانیم :

“آبراهام لینکلن یک بار گفت: “در میان مردم کسانی که به کشورشان افتخارکنند کم نیستند ولی ما در تلاشیم نسلی را بسازیم که کشورمان به آنها افتخارکنند” و حالا در انظار مردم ایران و جهان، با آموزشهای معلم کبیر مسعود رجوی، نسلی سر بر آورده که قصدش ایستادگی تا آخر است…”.

تشکیلات مخوفی که رجوی ساخته، چیزی جز مایه ی ننگ هرایرانی وهر شخص ترقی خواه وبا وجدان نیست وبنابراین افتخاری برنمی انگیزد والبته دراین نوع گروه ها میتوان به رجوی ” معلم کبیر ” هم گفت!

ضمنا ایستادگی مورد اشاره ی شما صرفا ازبابت بی عملی وحرافی های ضد ملی رسانه های دروغ پرداز آن ، قابل اهمیت است!

همچنین :

” دبیر به اصطلاح شورای عالی امنیت رژیم شمخانی اخیرا گفت: حتی کسانی که با رژیم هم زاویه و موضع دارند دشمن اصلی خودشان را مجاهدین می شناسند “.

ایشان حرف صحیحی را مطرح کرده اند!

چرا که باند رجوی دشمن سر سخت هرگونه رفتاروموضع منطقی ومنطبق با منافع ملی بوده وبخاطر خصلت انحصار طلبانه ی لاعلاجش ، مورد نفرت هر گروه اپوزیسیون میباشد !

یک اپوزیسیون منطقی وملاحظه کننده ی منافع ملی ، نمیتواند دشمن باندرجوی – که لکه ی ننگی بردامان اپوزیسیون است – نباشد!

(پایان)

———————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید