دنیای بسته فرقه مریم رجوی، زندان اشرف ۳، ثبات یا ریزش نیرو در مجاهدین خلق

0
854

دنیای بسته فرقه مریم رجوی، زندان اشرف ۳، ثبات یا ریزش نیرو در مجاهدین خلق 

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و هفتم دسامبر ۲۰۱۷:…  ای ملعون کجایی ببینی که تشکیلاتت در آلبانی از هر طرف سوراخ شده و خدا را شکر که آه خانواده ها تو را گرفت. الان بقدری بنیان تشکیلات فرقه سست است که هر لحظه احتمال فروپاشی آن وجود دارد و اگر هم بزودی فرو نریزد وضع بقدری خراب است که تمام انرژی فرماندهان فرقه فقط برای حفظ نیرو و حفظ … 

Anne Khodabandeh (Singleton) exposing Maryam Rajavi’s MEK activities in Albania

https://youtu.be/yt-rXbs8014

دنیای بسته فرقه رجوی

محمد علی قدرتی (مستعار)
لینک به منبع

ما سال های زیادی در عراق بودیم و در فرقه رجوی دور از ارتباط با دنیای بیرون در یک دنیای بسته و تحت سانسور خبری زندگی می کردیم. به طور مشخص در زمان صدام حسین دست رجوی در عراق بسیار باز بود و ما در حصارهای اشرف محبوس بودیم و فقط برای قرارهای پزشکی، آن هم با ضوابط و مقررات دنیای بسته فرقه رجوی، به خارج از قرارگاه اشرف تردد داشتیم. آن زمان به غیر از اخبار سانسور شده که فرقه در ذهن ما فرو میکرد چیز دیگری نبود و همیشه با خبرهای سر تا پا دروغ و جعلی سر می کردیم.

الان هم که فرقه از عراق خارج شده و به کشور آلبانی آمده است باز همان داستان در فرقه هست و با زندان سازی و انزوا از دنیای بیرون تا می توانند سعی می کنند ارتباط نفرات با دنیای آزاد را قطع کنند تا اعضا پی به دروغ و فریب فرقه نبرند.

به تازگی متوجه شدم که دوباره تمام قرارهای پزشکی بیرونی نفرات را برای این که افراد به بیرون تردد نکنند با آوردن دکتر بیرونی حل می کنند. الان باید از رجوی سوال کرد که اینجا که دیگر عراق نیست. در عراق می گفت امنیت نیست و انواع بهانه های دیگر می آورد. اما آیا در آلبانی هم مشکل امنیت دارید؟

فقط وحشت فرقه از این است که نفرات با دنیای بیرون ارتباط برقرار نمایند و نه چیز دیگری. رجوی باید بداند که دیگر دوران سانسور و نگهداری نفرات در پشت دیوارهای بسته و کنترل پلیسی تمام شده است و به طور واقعی هیچ خبری از سرنگونی و ارتش آزادی بخش که رجوی دم می زده نیست.

واقعیت اینست که در ایران هیچ حمایتی از فرقه رجوی وجود ندارد. چیزی که همیشه در فرقه رجوی به دروغ تبلیغ می شد. الان هم باز با زندان سازی و منزوی کردن افراد از دنیای بیرون می خواهند نفرات را فریب بدهند و مریم رجوی باز می خواهد با فریب و دروغ صبحت کند و افراد را خام نماید چون به شدت از جدا شدن نفرات ترس دارند. قطعا رجوی خودش بهتر از هر کس دیگر فهمیده است که فرقه اش به پایان راه رسیده است و به همین دلیل گورش را گم نموده است.

با آرزوی رهایی دوستان اسیر در فرقه رجوی

نجات یافته از فرقه رجوی
محمد علی قدرتی

ثبات تشکیلاتی با ریزش نیرو؟!

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

همیشه یادم هست که در اشرف که بودیم رهبر ملعون فرقه میگفت که در تاریخ مانند سازمان پر افتخار مجاهدین خلق پیدا نشده که تشکیلاتش به این صورت استحکام داشته باشد. او مدعی بود که اگر نفرات سازمان به هر کجای دنیا که بروند این ثبات تشکیلاتی نه کمتر بلکه استحکامش بیشتر میشود.

بعد از آمدن به آلبانی فهمیدم که رهبر فرقه از یک جهت درست میگفت ولی از جهت دیگر حرف مفت میزد. از یک بابت در قرارگاه اشرف درست است، ثبات تشکیلاتی وجود داشت، ولی ثباتی که با زندانی کردن افراد و ناپدید شدن مخالفین و نشست های مستمر مغزشویی و فضای جاسوسی و پلیسی که این فرقه در محیط بسته اشرف یا لیبرتی به راه انداخته بود بوجود آمده بود.

اما اشتباه رهبر فرقه که الان میفهمم که او کودنی بیش نبوده این است که میگفت هر کجا برویم مستحکم تر میشویم. ای ملعون کجایی ببینی که تشکیلاتت در آلبانی از هر طرف سوراخ شده و خدا را شکر که آه خانواده ها تو را گرفت. الان بقدری بنیان تشکیلات فرقه سست است که هر لحظه احتمال فروپاشی آن وجود دارد و اگر هم بزودی فرو نریزد وضع بقدری خراب است که تمام انرژی فرماندهان فرقه فقط برای حفظ نیرو و حفظ تشکیلات بکار میرود و کار دیگری صورت نمی گیرد.

الان مریم رجوی شاید فهمیده باشد که انقلابش کشک بوده و هیچکس برای آن تره هم خرد نمیکند. در قرارگاه اشرف ناچار بودند تسلیم شوند. بله همه چیز را میشود به زور به همه خوراند ولی نه برای همیشه. روز روزش که برسد همینهایی که پشت میکروفن ها صف می کشیدند به صورتت چنگ می زنند.

در این یک هفته حداقل ۱۵ نفر از فرقه بیرون آمده اند که برخی از آنان از افراد با سابقه و بالا و از فرماندهان این فرقه بوده اند. من به نوبه خود ورود آنان به دنیای آزاد را تبریک گفته و به آنان خوشامد می گویم. اما باید توجه داشت که اینها نفراتی بودند که در اشرف و لیبرتی شاخص تشکیلات بودند و در کارها و نشست ها به صورت خاص فعال بودند و کاملا افراد تشکیلاتی و فرمانپذیر به حساب می آمدند.

اما حالا چه شده که این نفرات از فرقه جدا شده اند؟ نفراتی که مریم رجوی روی تمام آنها حساب باز کرده بود و می گفتند که این نفرات تا آخرین نفس با فرقه هستند. ولی وقتی اینها به دنیای بیرون قدم گذاشتند تازه فهمیدند که رهبران فرقه چه بلایی بر سر آنها آورده بودند.

شاید برخی از نجات یافتگان بخاطر اعمال برخی دیگر در گذشته در داخل فرقه دل پر خونی داشته باشند ولی من معتقدم همین که این فرد از این فرقه جدا شده یعنی از گذشته خود پشیمان است و خط بطلانی بر فرقه و رهبری آن کشیده است. ما نفرات جدا شده باید آنان را با آغوش باز بپذیریم تا اگر هر کمکی خواستند روی ما حساب کنند.

باید به آن ملعون گور به گور شده گفت که اتفاقا انقلاب مریم باعث از هم پاشیدن این تشکیلات شد و تو همیشه میگفتی که انقلاب مریم اعضا را فولاد آبدیده میکند، ولی من میگویم که خیلی روشن است که این انقلاب باعث نابودی فرقه شد و تو شکست خوردی و خواهی دید که نفرات دیگر هم در درون تشکیلات به آگاهی میرسند و از این فرقه شیطانی و جهنمی نجات پیدا میکنند.

درود بر همه نجات یافتگان که شجاعت به خرج دادند و تصمیم گرفتند و به این فرقه مخرب پشت کنند و جدا شوند و نهایتا خود را از قید و بند های فرقه ای رها ساختند.

زینال شهیدی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

زندانسازی نمیتواند جلوی اراده اسیران فرقه رجوی را بگیرد

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

همان طور که در مطالب قبلی نوشته بودم، آلبانی پایان راه فرقه رجوی است. مدتی است که افراد را برای کنترل بیشتر به اردوگاه هایی محاصره شده توسط دیوارهای بلند و سیم خاردار و نگهبانان متعدد انتقال داده اند تا شاید بتوانند از بهم ریختگی و ریزش نیرو جلوگیری کنند، ولی همه چیز در کوتاه ترین زمان تغییر کرده است، همه چیز به ضد خودش تبدیل گشته است، تا جایی که مریم رجوی مجبور به عقب نشینی دیگری شده است.

بنا بر خبر موثقی که از درون تشکیلات فرقه رجوی بدستم رسیده است، با توجه به شرایط سخت و کنترلی و زندانسازی در تشکیلات، تعداد چهل و اندی از اعضای گرفتار در فرقه علنا به مسئولینشان اعلام کرده اند که دیگر تحمل ماندن در این محل دور افتاده و محصور را ندارند و حاضر نیستند در آنجا بمانند.

مسئولین فرقه فکر میکردند با دور کردن افراد و ایزوله نمودن آنان میتوانند جلوی اراده افراد برای رهایی را بگیرند، ولی در حال حاضر افراد آنچنان صدای اعتراضی خود را بلند کرده اند که مسئولین به دست و پای افراد افتاده اند و قول و قرارهایی برای گردش روزانه به هر نقطه ای از تیرانا و حتی محلهای معروف آلبانی داده اند.

در هفته گذشته شاهد بیرون آمدن افراد و رفتن به خیابانها و سرازیر شدن آنها در سطح تیرانا بوده ایم. البته نه به خواست مریم رجوی بلکه به خواست خود افراد و فشاری که بر مسئولین گذاشته بودند که آنان را وادار به تسلیم نمودند. این نفرات سختی فشارها و تهمتهای این فرقه را به جان می خرند و بدون کمترین توجه به تهدیدات مسئولین به گردش و بیرون آمدن از اردوگاه میکنند.

باید در نظر داشت که بیرون آمدنهای یک یا دو نفره ممنوع است و حداقل باید سه نفره تردد نمایند، ولی افراد به جان آمده بدون توجه به ضوابط مربوطه، توبیخ را به جان میخرند و خود به بیرون از اردوگاه می روند. این کار باعث شده که مسئولین فرقه به وحشت بیفتند و از ترس جدا شدن و ریزش نیرو حاضر شده اند خصوصا در قبال کسانی که درخواست جدایی کرده اند و خواهان ماندن در اشرف سه نیستند مسامحه به خرج داده و مانع رفت و آمد آنان نشده اند.

خبرها حاکی از این است که بعد از جدایی افراد سطح بالا در یک ماه و نیم گذشته، ضربه سنگینی به تشکیلات فرقه رجوی وارد آمده که مریم رجوی و دیگر سران فرقه را هم در سردرگمی عمیق فرو برده است.

ظاهرا مریم رجوی هم هیچ چاره ای برای جلوگیری از ریزش نیرو ندارد به غیر از اینکه قدری از به سیخ کشیدن و به بند کشیدن افراد با دروغ و دو رویی کوتاه بیاید و عقب نشینی نماید.

باید منتظر موج ریزشهای بعدی بود و باید دید که تشکیلات فرقه رجوی چگونه می خواهد جلوی اضمحلال روز افزون خود را بگیرد.

محمد هاشمی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

(پایان)

*** 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=32769

زورگویی مریم رجوی با استفاده از مستمری ماهیانه (+ رجوی چه شد و به کجا رفت؟)ا 

مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی ابریشمچی الا آخربنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و چهارم دسامبر ۲۰۱۷:…  در این مقاله می خواهم کمی از آن ملعون نامرد بگویم که چگونه جوانی ما را تباه کرد و خانواده های ما را اسیر و عبید نمود و چه شیادی ها کرد تا دل نفرات را به دست بیاورد. هر چند که خوش کلام بود و با شامورتی بازی تمام همه را براحتی فریب می داد، اما نکاتی هست که باید به مریم رجوی گفت تا بداند … 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید