در حسرت از دست دادن یک اشرف و در آرزوی بچگانه ی ۱۰۰۰اشرف

0
402

در حسرت از دست دادن یک اشرف و در آرزوی بچگانه ی ۱۰۰۰اشرف

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، سی و یکم دسامبر ۲۰۱۷:… پراکندگی جمعیت شعارهای متضاد و کم تعداد بودن افراد شرکت کننده در تظاهرات اخیر بعضی از شهرهای، نگذاشت که این عطر مورد اشاره ی مریم به مشام انسان های دورنگر و واقع بین برسد و بنظر میرسد عطری را که مریم دریافت کرده ، از کثرت استعمال ادکلن های ناب فرانسوی بوده است! … 

لینک به منبع

در حسرت از دست دادن یک اشرف و در آرزوی بچگانه ی ۱۰۰۰اشرف!

۱۰/۱۰/۱۳۹۶

با خواندن پیام مریم رجوی ، چاره ای جز این نداشتم که بیاد این ضرب المثل معروف ایرانی بیافتم که میگوید : ” کسی را به ده راه نمیدادند ، سراغ خانه ی کدخدا را می گرفت “!

این تداعی شدن ازبهر چه بود؟

برای اینکه مسعود ومریم با هزاران ترفند سعی کردند که کمپ اشرف را به هرقیمتی برای خود حفظ کنند  که موفق نشدند.

سیاستمداران راستگر ا وسلطه گر ازسراسر عالم مانند ابر وباد ومه وتوفان وفلک بیاری شان آمدند ، بازهم افاقه نکرد!

از زبان خود مریم خانم بشنویم :

” زنان و مردان شجاعی که در روزهای هفتم و هشتم دی با خیزش خود، عطر آزادی را در شهرهای ایران پراکندید، سلام بر شما و سلام بر شهرهای عزیز ما که تحت اشغال آخوندها برای آزادی به‌جنب و جوش درآمده‌اند و علیه فقر و گرسنگی و بیکاری برخاسته‌اند “.

ترکیب وپراکندگی جمعیت وشعارهای متضاد آنها وکم تعداد بودن افراد شرکت کننده در تظاهرات اخیر بعضی از شهرهای ایران ، نگذاشت که این عطر مورد اشاره ی مریم به مشام انسان های دورنگر و واقع بین برسد و بنظر میرسد عطری را که مریم دریافت کرده ، ازکثرت استعمال ادکلن های ناب فرانسوی بوده است!

مسلما که افرادی دربین ۸۰ میلیون ایرانی پیدا میشوند که  غم نان شب داشته  وبه این جمع ناهمگون پیوسته باشند اما انسان گرسنه که آرزوی برقراری نظام ماهیتا مستبد وضد مردمی شاهنشاهی را طلب نمیکند وبه روح برباد دهنده ی اصلی انقلاب مشروطه وکسی که  گفت من درب مجلس را مثل درب طویله ای میبندم ، دعا نمیکردند!

یک فرد منطقی ومجهز به دانش اجتماعی زمان ، هرگز بخود جرات نمیدهد که  نتایج این نوع تظاهرات متلون را ، درراستای مصالح ملی ببیند والبته مریم رجوی هم انصافا درپی این نتایج نیست!

ونیز :

” شما نقطه عطفی در جنبش اعتراضی مردم ایران خلق کردید که دوران پایانی این رژیم را اثبات می‌کند… شما نشان دادید که مردم ایران از جنگ‌افروزی و دخالت جنایت‌کارانه آخوندها در سوریه و عراق و لبنان و فلسطین بیزارند و نشان دادید پایان دادن به گرانی و چپاول و آزادی‌کشی و انواع تبهکاری‌های رژیم ولایت فقیه، تنها یک راه دارد و آن به‌زیر کشیدن استبداد مذهبی است “.

اولا ، درجاهای دیگری به سراغ نقطه ی عطف بروید واین تحرکات که ماهیتی چند گانه داشته وبشدت متفرق است ، تولید نقطه ی عطف نمیکند!

حوادثی که یک جریان طرفدار منافع ملی نتواند آنرا تایید کند ودر برخورد با آن محتاط بوده ویا ساکت باشد، ابدا قابل اتکای یک وطن دوست نباشد وبوی توطئه گری های ضد مردم فقیر به مشامشان برسد ، ازچنین خصوصیاتی برخوردار نیست!

ثانیا ایران در یک جبهه ی متحد با دیگر کشورها وسران کشورهای مورد تجاوز تروریزم ساخته وپرداخته ی غرب – که قسمتی از آن ” عشایر انقلابی شماست- با تروریزم میجنگد وهیچ انسان باوجدان وشرافتمندی نام آنرا جنگ افروزی وتجاوز نمیگذارد و عکس قضیه را درستتر میداند!

همچنین :

“حالا زمان گسترش و جهش کانون‌های شورشی و برپایی هزار اشرف برای آزادی است. همه هموطنان در سراسر ایران را به‌برخاستن و پیوستن به‌این خیزش فرا می‌خوانم “.

اشرف و سرنوشت آن که مورد توجه قاطبه ی اهالی ایران نبود وآنهم بدون توجه واطلاع کافی مردم درهم ریخت وبنابراین طرح ۱۰۰۰ اشرف درمقابل مردمی اینچنین بی تفاوت به اشرف بهمراه تعدادی ازمردم- خانواده های اسرای بیچاره ی شما-  مخالف حوادث ننگینی که دراین مرکز فساد وتوطئه برعلیه آنها رخ داد – پرکاهی را هم ازجا تکان نمیدهد!

راستی تا یادم نرفته بشما بگویم که زیادی عجله کرده و مسعود رجوی مرده از نظر سیاسی را بیجهت ازگور خود بیرون کردید!

واقعا وقت این کار نبود!

صابر

———————————-

—————

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید