سبحانی: “مرحوم” مسعود رجوی! آیا باور نمی کنی مرده ای؟ ترامپ، نتانیاهو و سعودی ها…

0
1578

 اما دراین شرایط یک فرقه خشونت طلب جدا افتاده از مردم و غلطیده در بغل بیگانگان،  ترور و خشونت را تجویز می کند. مسعود رجوی، مرده ای که ترکی فیصل رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی و رابط فعلی اسرائیل و عربستان  او را “مرحوم” شده اعلام کرده بود  و سال هاست که پاسخگوی اعضای منتقد ناراضی خود نیست، و هیچ صدا و تصویر و فیلمی از وی در این سالها منتشر نمی شود،   سر از قبر درآورده و برای مردم ایران بکارگیری سلاح و عملیات تروریستی و خشونت طلبانه را تجویز می کند. این مرده ” مرحوم” شده به این مردم مالباخته و  ستم دیده رهنمود می دهد که سلاح و خشونت  بکار گیرند. چرا؟ برای اینکه نمی خواهد مردم ایران دمکراسی و خواست های مسالمت آمیز را تجربه کنند. برای انکه می خواهد پای بیگانگان را به ایران باز کند. برای اینکه این مرده مفت خور می خواهد سنگ انداری کند. مگر مسعود رجوی و فرقه مجاهدین با ترور و خشونت در سال 1360 همه سرمایه های اجتماعی و  اقتصادی و سیاسی یک ملت و انقلاب جوانش را به یغما نبرد؟ و… مسعود رجوی باید بداند و باور کند مرده است. جنبیدن او در قبر و پارازیت فرستادن در حرکت های اعتراضی مردم ایران دردی از این فرقه خشونت طلب دوا نخواهد کرد. بهتر است این مرده ” مرحوم” شده درب زندان اشرف 3 در آلبانی را باز کند تا قربانیان درون  آن در سن بازنشستگی و پیری هوای آزاد استشمام کنند. بهتر است شما مرده از قبر بیرون آمده بگویید در زندان ابوغریب در همکاری با صدام حسین چه بر سر اعضای منتقد و ناراضی خود آوردی. حال تو دلت برای مردم ایران می سوزد!! تو و فرقه مجاهدین اگر جای جمهوری اسلامی بودید ، صد ها برابر سرکوبگر تر بودید و صد بار حتی بدتر از استالین مردم را به سلاخ خانه می بردید.  آقای “مرحوم ” رجوی مردم ایران به نانجیبی مثل تو و رهنمودهای خشونت طلبانه و تروریستی نیاز ندارند.

” مرحوم” مسعود رجوی !! آیا باور نمی کنی مرده ای؟

ترامپ ، نتانیاهو و سعودی ها و رضا پهلوی ها و فرقه رجوی ساکت باشند و فرافکنی نکنند و …

محمد حسین سبحانی ـ 02.01.2018

بهتر است ترامپ ، نتانیاهو و سعودی ها و رضا پهلوی ها و فرقه رجوی ساکت باشند و  غلط زیادی نکنند و  فرافکنی نکنند و … چند روزی است که بخشی از مردم ایران در شهرهای مختلف حقوق اقتصادی ، سیاس و اجتماعی خود را از جمهوری اسلامی طلب می کند، حقوقی که در سال های گذشته از مردم ایران دریغ شده است. اما حرکت های اعتراضی مردم ایران در شهرهای مختلف می تواند هم یک شانس و فرصت بزرگ برای حکومت باشد و هم یک تمرین و تجربه مسالمت آمیز برای مردم ایران که می تواند برای هر دو طرف پایان برد ـ برد را به همراه داشته باشد. پایان برد ـ برد  به این معنی که هم  حکومت با این تلنگر متوجه شود که باید حقوق معوقه مردم را به طریق قانونی و مدنی بیش از گذشته به رسمیت بشناسد و به آن احترام بگذارد و با مبارزه ریشه ای و عمیق با فساد گسترده ، مردم را از شرایط بد اقتصادی رهایی دهند و از سوی دیگر مردم نیز یک طلب و خواست مدنی را مسالمت آمیز تجربه کنند.  در این شرایط  مردم با شکیبایی و مسالمت آمیز حقوق خود را دنبال می کنند و حکومت نیز تا کنون با بردباری و مدارا و تجربه از گذشته با تظاهرات مخالفان برخورد می کند، که اگر غیر از بردباری و مدارا بود برای سیستم امنیتی و انتظامی ایران سرکوب این حرکت های اعتراضی نه چندان گسترده مردم دور از  تصور نبوده و نیست.

اما دراین شرایط یک فرقه خشونت طلب جدا افتاده از مردم و غلطیده در بغل بیگانگان،  ترور و خشونت را تجویز می کند. مسعود رجوی، مرده ای که ترکی فیصل رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی  و رابط فعلی اسرائیل و عربستان او را “مرحوم” شده اعلام کرده بود  و سال هاست که پاسخگوی اعضای منتقد ناراضی خود نیست، و هیچ صدا و تصویر و فیلمی از وی در این سالها منتشر نمی شود،   سر از قبر درآورده و برای مردم ایران بکارگیری سلاح و عملیات تروریستی و خشونت طلبانه را تجویز می کند. این مرده ” مرحوم” شده به این مردم مالباخته و  ستم دیده رهنمود می دهد که سلاح و خشونت  بکار گیرند. چرا؟ برای اینکه نمی خواهد مردم ایران دمکراسی و خواست های مسالمت آمیز را تجربه کنند. برای انکه می خواهد پای بیگانگان را به ایران باز کند. برای اینکه این مرده مفت خور می خواهد سنگ انداری کند. هنوز مردم ایران رد پای خیانت ها و مزدوری تو را برای صدام حسین فراموش نکرده اند. فیلم های این خیانت های به صورت مستند در همه رسانه ها قابل دسترسی هست. مگر مسعود رجوی و فرقه مجاهدین با ترور و خشونت در سال 1360 همه سرمایه های اجتماعی و  اقتصادی و سیاسی یک ملت و انقلاب جوانش را به یغما نبرد؟  هنوز هم آثار  و نتایج منفی و خیانت بار آغاز مبارزه مسلحانه و تروریستی مجاهدین خلق در سال 1360 در همه عرصه ها هویدا می باشد. مسعود رجوی، این مفت خور ناجوانمرد که فرقه مجاهدین پیام هایی را منسوب به وی منتشر می کند، باید بداند و باور کند مرده است. جنبیدن او در قبر و پارازیت فرستادن در حرکت های اعتراضی مردم ایران دردی از این فرقه خشونت طلب دوا نخواهد کرد. بهتر است این مرده ” مرحوم” شده درب زندان اشرف 3 در آلبانی را باز کند تا قربانیان درون  آن در سن بازنشستگی و پیری هوای آزاد استشمام کنند. بهتر است شما مرده از قبر بیرون آمده بگویید در زندان ابوغریب در همکاری با صدام حسین چه بر سر اعضای منتقد و ناراضی خود آوردی. حال تو دلت برای مردم ایران می سوزد!! تو و فرقه مجاهدین اگر جای جمهوری اسلامی بودید ، صد ها برابر سرکوبگر تر بودید و صد بار حتی بدتر از استالین مردم را به سلاخ خانه می بردید.  آقای “مرحوم ” رجوی مردم ایران به نانجیبی مثل تو و رهنمودهای خشونت طلبانه و تروریستی نیاز ندارند .

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید