جواد فیروزمند: ظهور مسعود رجوی و فرصت طلبی مجاهدین از مطالبات مردم

0
408

حافظه تاریخی مردم ایران، خانواده های داغدار، نقض حقوق بشراعضای جداشده و قربانیان فرقه رجوی پاک شدنی نیست. سخن دراین باره بسیار ودردناک است. با اینحال جناب رجوی، اگر بقول ترکی الفیصل مرده اید و به کار آخرت مشغولید، به اموراهل دنیا کارتان نباشد. اما اگر زنده اید و از دنیا کام می گیرید، بهتر است هیچ غلطی نکنید. یعنی مزاحمتی برای مردم ایران فراهم نسازید. عاملی برای فشار مضاعف و سرکوب همین مردم نباشید. همان به که درغیبت به رتق و فتق امور زنان حرمسرایتان بپردازید، تا برای یک بارهم که شده، مردم دردمند و زحمتکش ایران فارغ از هیاهو و تبلیغات مسموم به حقوق وخواسته های عدالت طلبانه خود برسند!

ظهور مسعود رجوی و فرصت طلبی مجاهدین از مطالبات مردم

 جواد فیروزمند، آریا ایران، دوم ژانویه ۲۰۱۸

لینک به منبع

ظهور مسعود رجوی و فرصت طلبی مجاهدین از مطالبات مردم

اعتراضات و تظاهرات عدالت جویانه مردمی در شهرهای ایران، از هفتم دی ماه ۱۳۹۶ برابر با ۲۸ دسامبر ۲۰۱۷ از مشهد آغاز شد. و پس از آن به برخی دیگر از شهرها گسترش پیدا کرد. هدف اولیه و اصلی معترضین؛ گرانی افسار گسیخته، مشکلات معیشتی، بیکاری و فساد در جامعه بوده است.

چیزی که برخلاف وعده های انتخاباتی دولت حسن روحانی، در چند سال گذشته تحقق نیافته، مسائل حاد اقتصادی و فرهنگی جامعه حل و فصل نگردیده و درد و رنج قشر زحمتکش مردم ایران فروکش نکرده است.

اکثریت قریب به اتفاق معترضین را مردم زحمتکشی تشکیل می دادند که برای تحقق عدالت در جامعه بپا خواسته بودند. در این میان روز یکشنبه ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷، دانشجویان بسیجی نیز در دانشگاه تهران به تظاهرات پرداخته و علیه دولت روحانی شعار دادند.

تصویری از تجمع دانشجویان و اعضای پایگاه های بسیج در دانشگاه تهران علیه دولت حسن روحانی

تصویری از تجمع دانشجویان و اعضای پایگاه های بسیج در دانشگاه تهران علیه دولت حسن روحانی

 با اینحال، نزدیک به دو روز پس از شروع اعتراضات خیابانی که اساسا وابسته به هیچ حزب، گروه و سازمانی در داخل و خارج ایران نیستند، سروکله مسعود رجوی رهبر فراری مجاهدین با چند اطلاعیه بدون امضاء در وب سایت رسمی سازمان پیدا شد.

کسی که خبر مرگش را ترکی الفیصل (رئیس سابق سازمان اطلاعات وامنیت عربستان سعودی) در تجمع ۹ جولای ۲۰۱۶  ویلپنت به مریم رجوی و مجاهدین اعلام نموده بود، اکنون گویا سراز قبر برون آورده و برای تظاهر کنندگان در داخل ایران دل می سوزاند و رهنمود می دهد که چه بکنند یا چکار نکنند.

مریم رجوی به شاهزاده ترکی الفیصل در نمایش ویلپنت سال ۲۰۱۶ خوشامد می گوید.

حال که امام زمان فرقه مجاهدین شتابزده  و سرزده از غیبت صغری بیرون کشیده شده، این سئوالات پیش می آید که؛

– جناب مسعود رجوی در کدام قبرستان بوده و چرا با گذشت این همه مدت پس از اعلام مرگ و بطور خاص دو روز پس از اعتراضات مردمی، اختیار از کف داده و به وسط معرکه پریده است؟ آیا این عقب ماندگی و دنباله روی از تجمعات مردمی برای فرصت طلبی و سوار شدن بر خواسته های برحق آنان نیست؟

– بالاخره این جناب سریع الظهور، به روایت ترکی الفیصل در ممات است و پیام هایش از آخرالزمان وصول می گردد یا در حیات و در دهکده ای نزدیک اورسوراواز فرانسه!؟

– چه چیزی مرگ، خواب یا غیبت صغرای جناب رجوی را آشفته نموده و مشامش را به بوی کباب آلوده است؟

– کسی که از ترس و توهم بیم جان، توان اظهار وجود ندارد، حتی اگر برخلاف رجوی جنایتکار نباشد، شایسته مردم نیست. چه رسد به اینکه کارنامه ای مملو از ترور، بمب گذاری، جنگ، خیانت و جاسوسی علیه مردم خود داشته باشد.

– آیا مردم عدالت جوی ایران که پیش از پیام سیاسی این باند بپاخواسته بودند، منتظر پیام رهبر فراری فرقه مجاهدین بوده اند تا راه را از چاه تشخیص دهند؟

جناب رجوی قبل از مداخله در اموری که به او مربوط نیست، خود بایستی پاسخگوی درد و رنج همین مردم باشد. همین مردمی که قربانی اعضای باند مسلح و آدمکش رجوی بودند! همین هایی که مسعود رجوی و دیگر سردمداران و اعضای باند تبهکارش، درگوشه و کنار میهنمان به رگبار گلوله بستند و ازکشته ها پشته ساختند.

اینها بخشی از همان خانواده هایی هستند که مسعود رجوی آنها را سگ های زنجیری خواند و اجازه نداد فرزندان و خانواده اعضای مجاهدین باهم ملاقات کنند. بسیاری از این افراد نزدیک به ۳۰ سال اعضای خانواده خود را ندیده اند.

مسعود و مریم رجوی در حمله نظامی صدام حسین به ایران و جنگ ۸ ساله، معتقد بودند که اگرمردم در بمباران ها و موشک باران شهرها کشته شوند، برنارضایتی ها افزوده شده و همین مسئله باعث اعتراضات، شکستن طلسم اختناق و در نهایت منجر به انقلابی دیگر خواهد شد. از اینرو از سال ۱۳۶۰ به بعد اطلاعات اقتصادی، فرهنگی و نظامی شهرها و روستاهای ایران را جمع آوری نموده و تحت عنوان مراکز تجمع بسیج، سپاه یا ارتش به سازمان اطلاعات و امنیت صدام حسین می فروخت و مابه ازای آن پول کلانی دریافت می نمود. ارتش صدام حسین نیز بر اساس اطلاعاتی که از مجاهدین خلق دریافت نموده بودند، شهرها و اماکن اقتصادی، فرهنگی و نظامی ایران را بمباران می کردند.

ویدیوی مخفی مجاهدین و سازمان اطلاعات و امنیت صدام حسین – فروش اطلاعات و دریافت نقدی ملیون ها دلار

بنابراین مردمی را می گویم که اطلاعاتشان را دزدیدید و به صدام حسین فروختید تا شهرها و خانه هایشان موشک باران گردد. کسانی را میگویم که در جمع همین معترضین هستند، اما فرزندانشان، پدران یا اهل خانواده شان را شما واعضای سازمانتان درعملیات های ظاهرا قهرمانانه اما تروریستی، ترور و داغدار کردید. اینها همان مردم و خلق قهرمان ایران هستند که از جنایت های شما داغدار و ازمجاهدین متنفر می باشند! آیا شما پیام آنها را می شنوید؟

جناب رجوی بجای مداخله و تشویق خشونت در اعتراضات حق طلبانه مردم، تقسیم اسلحه وتشویق به جنگ مسلحانه در ایران، بهتر است از خود و سازمانش شروع کند و به جنایت های درون سازمانی، زندان و شکنجه گاه های درون تشکیلات مجاهدین بپردازد. از زندان جدید مجاهدین در آلبانی سخن بگوید، از برده های درون تشکیلاتی و از آنهایی بگوید که حق زندگی آزاد، تشکیل خانواده و استفاده از ابزار و امکانات رفاهی برخوردار نیستند!

از جداشدگان، خانواده ها و آزادگانی که بطور مستمر حقوق شان را پایمال نموده و در اروپا همه روزه بدنبال توطئه چینی، ضرب و شتم و حذف فیزیکی شان هستند سخن بگوید!

حافظه تاریخی مردم ایران، خانواده های داغدار، نقض حقوق بشراعضای جداشده و قربانیان فرقه رجوی پاک شدنی نیست. سخن دراین باره بسیار ودردناک است.

با اینحال جناب رجوی، اگر بقول ترکی الفیصل مرده اید و به کار آخرت مشغولید، به اموراهل دنیا کارتان نباشد. اما اگر زنده اید و از دنیا کام می گیرید، بهتر است هیچ غلطی نکنید. یعنی مزاحمتی برای مردم ایران فراهم نسازید. عاملی برای فشار مضاعف و سرکوب همین مردم نباشید. همان به که درغیبت به رتق و فتق امور زنان حرمسرایتان بپردازید، تا برای یک بارهم که شده، مردم دردمند و زحمتکش ایران فارغ از هیاهو و تبلیغات مسموم به حقوق وخواسته های عدالت طلبانه خود برسند!

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶برابر با یکم ژانویه ۲۰۱۸

جواد فیروزمند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید