خیانت رجوی به جداشدگان از مجاهدین خلق

0
411

خیانت رجوی به جداشدگان از مجاهدین خلق 

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، دوم ژانویه ۲۰۱۸:… وقاحت و دجالیت و خونخواری رجوی جنایتکار تا کجا پیش رفته است؟ بعد از این واقعه با تعداد زیادی از دوستان که حاضر نیستند این برگه را امضاء کنند در حال شکل دادن کارزاری با اتحاد قوی هستیم و هم اکنون در حال نوشتن طومار و ارسال آن به دفتر کمیساریا در ژنو می باشیم و در آلبانی هم در حال نوشتن … 

لینک به منبع

خیانت رجوی به جداشدگان از مجاهدین خلق

محمد هاشمی (مستعار)

وقتی برای دریافت مستمری پناهندگی ماهانه به دفتر سازمان مجاهدین خلق در تیرانا مراجعه کردیم، مسئول پرداخت مستمری در دفتر مالی یک برگه سراسر توهین و تحقیر را جلوی ما گذاشت و گفت: “اگر این برگه امضاء نشود هیچ پولی پرداخت نخواهد شد”. بعد هم گفت: “تازه اگر برگه را امضا کنید صرفا به میزان سی هزار لک داده میشود و این هم صرفا برای دو ماه است و بعد از دو ماه دیگر هیچ پولی پرداخت نمیشود”.

دجالگری و خوردن حق جداشدگان و فشار و اذیت و آزار آنان تا چه حد؟ معلوم شد که حضور جداشده ها در تیرانا چون خاری در چشم رجوی میباشد و این اذیت و آزار تنها جایگاه ما و برتری ما را نشان میدهد. طرح رجوی جنایتکار این است که ما را مجبور کند تا به صورت غیرقانونی از آلبانی خارج و گرفتار شویم، یا در دام قاچاقچیان بیفتیم یا راهی زندان گردیم، و از دست ما در تیرانا خلاص شود.

واضح است که ما جداشدگان با دوستان اسیرمان در تشکیلات فرقه رجوی ارتباط برقرار میکنیم و راه را برای جدا شدن دوستانمان که از دنیای آزاد خبر چندانی ندارند باز می نماییم. به همین دلیل رجوی به هر دری میزند تا مانع ارتباط ما گردد. این البته ترفند جدیدی نیست. قطع پول کمترین جنایتی است که رجوی جانی دست به آن زده است. این کار جنایتکارانه به مثابه زجرکش کردن افراد و مرگ تدریجی میباشد که این کار یک نوع جنایت جمعی محسوب میشود. حال به محتوای برگه رجوی که جلوی ما گذاشت تا امضاء نماییم توجه کنید:

در این برگه نوشته شده که ما از مبارزه بریده و کسانی هستیم که به تعهدات خود پشت کرده ایم و پا روی خون شهدا گذاشته ایم و تا به حال از خون شهدای مجاهد خلق مکیده ایم و با خون شهدای مجاهد خلق توسط سازمان به کشور امن رسانده شده ایم و این پول که به سی هزار لک در ماه تنزل یافته تا دو ماه دیگر داده میشود و بعد از دو ماه تمام پولهای دریافتی تاکنون را باید به صندوق رجوی بازگردانیم.

وقاحت و دجالیت و خونخواری رجوی جنایتکار تا کجا پیش رفته است؟ بعد از این واقعه با تعداد زیادی از دوستان که حاضر نیستند این برگه را امضاء کنند در حال شکل دادن کارزاری با اتحاد قوی هستیم و هم اکنون در حال نوشتن طومار و ارسال آن به دفتر کمیساریا در ژنو می باشیم و در آلبانی هم در حال نوشتن و امضای طومار علیه جنایات رجوی در داخل تشکیلات و فرستادن آن به وزارت کشور و دفتر کمیساریا در آلبانی هستیم.

البته در بین مردم آلبانی هم این خبر دهان به دهان گشته و به گوش مسئولین دولتی هم رسیده و موجبات نگرانی آنان را هم فراهم کرده است. این اقدام، ماهیت کثیف و ضد بشری فرقه رجوی را بین مردم آلبانی بیشتر روشن کرده و به لحاظ اجتماعی نیز تیر خلاصی بر تبلیغات فرقه رجوی زده است. همین اقدام رجوی باعث استحکام ما جداشدگان و اتحاد ما شده و ما هم از حق قانونی و تعهداتی که رجوی در ژنو امضاء کرده کوتاه نمی آییم. ما خواهان این هستیم که کمیساریا و دولت آلبانی حقوق ما را که از صندوق کمیساریا برای ما مشخص شده بدست بگیرد. آنوقت رجوی دجال خواهد دید که زبانمان باز خواهد شد و ماهیت کثیف او را در افکار عمومی و مطبوعات آلبانی با عکس و اسامی حقیقی بر ملا خواهیم نمود.

پس به رجوی ملعون میگوییم بجنگ تا بجنگیم. منتظر عواقب این اعمال کثیف و ضد انسانی خودت باش. ما هم جمله مریم رجوی را تکرار می کنیم که اینجا عراق نیست.

محمد هاشمی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید