ایران فانوس: آوای مردگان

0
513

آوای مردگان 

 ایران فانوس، دوم ژانویه ۲۰۱۸:…  رهبری مفقود مجاهدین در این اطلاعیه ها ضمن مفت خوری و مرده خوری، می خواهد شعارهای مردم را به انحراف و مردم را به خشونت و جنگی برادرکشی بکشاند تا خود مثل همیشه از آب گل آلود ماهی بگیرد. او در اطلاعیه اش می گوید، سلاح مال مردم است و مردم می بایست از سلاح استفاده کنند. در حالی که در اصل سلاح … 

لینک به منبع

آوای مردگان

سال ۲۰۱۸ فرا رسید. در ابتدا، این سال پیش رو را به همه مردم جهان و ایران شادباش می گوییم و سپس به اصل مطلب می پردازیم. نزدیک به یک هفته است در شهرهای ایران جنبشی اعتراضی و خیابانی شروع شده است. با تجربه ای که ما از انقلاب ۱۳۵۷ داریم، چنین جنبشهایی فواید و خطرات خود را دارد. ما قبل از همه ضمن تایید اعتراضات و مطالبات برحق و مشروع مردم، خواستیم به عنوان گروهی از جداشدگان از مجاهدین خلق، مردم ایران و معترضین را به چند نکته توجه دهیم.

پس از این که جنبش اعتراضی و به دنبال مطالبات مشروع، در ایران آغاز شد، فرقه رجوی مدتی سکوت اختیار کرد و پس از چهار روز از گذشت ماجرا، سناریویی را که احتمالاً با هماهنگی اربابانش بوده است را بر روی آنتن ها قرار داد و متنی را منتسب به رهبری فرقه مسعود رجوی، در راستای انحراف جنبش مردمی تبلیغ و ظن خود را آشکار کرد. لازم به ذکر است، مسعود رجوی رهبری فرقه، مدتهاست از حیث سیاسی مرده و آثاری از زنده بودنش وجود ندارد ولی حال بازماندگانش با صدور اطلاعیه به نام وی، مترصد این هستند تا ضمن روحیه دادن به نیروهای صاحب مرده و روحیه باخته همچنین تبعات وحشیگری و خشونت را که همواره در جهان با مذمت و شماتت روبرو بوده را متوجه شخصی مرده بکنند.

لینک به مطلب در سایت سازمان مجاهدین خلق ایران 
http://www.iran-efshagari.com/پیام-مسعود-رجوی-به-جوانان-دلیر،-زنان-قه/

رهبری مفقود مجاهدین در این اطلاعیه ها ضمن مفت خوری و مرده خوری، می خواهد شعارهای مردم را به انحراف و مردم را به خشونت و جنگی برادرکشی بکشاند تا خود مثل همیشه از آب گل آلود ماهی بگیرد. او در اطلاعیه اش می گوید، سلاح مال مردم است و مردم می بایست از سلاح استفاده کنند. در حالی که در اصل سلاح از آن نیروهایی است که وظیفه دفاع از مردم و خاک ایران را به عهده دارند و نه سلاح از آن کسانی است که طی سی سال اخیر همیشه و همه جا سلاح را در مقابل مردم و به نفع دشمنان مردم در دست داشته اند.

رهبری مفقود در این و اطلاعیه های دیگر جز از خون و جنون و برادرکشی و خشونت حرف دیگری به میان نیاورده است. البته فرقه رجوی همراه با رسانه ها و حربه های دیگری چون دروغ و فرافکنی و بزرگنمایی به دنبال فریب و مردم فریبی، مترصد نفوذ و به انحراف کشاندن و تصرف جنبش مردمی به نفع خود و اربابانش است. او در خاتمه اطلاعیه تحریک آمیزش از مردم ایران می خواهد تا به جای آزادی و استقلال، مریم قجر را که یک تروریست مزدور و شناخته شده جهانی است را به عنوان رهبر خود برگزینند.

گفتنی است، همین مریم قجر سه هفته قبل یعنی ششم دسامبر ۲۰۱۷ زمانی که در پارلمان اروپا در بروکسل با گرفتن مقادیر هنگفتی از عربستان سعودی در جمع جیره خواران و اوباشان تحریم و جنگ، به دنبال متقاعد کردن اروپاییان به پیوستن به تحریم و جنگ علیه مردم ایران بود، در همین حین فرمان قتل دو تن از اعضای ایران فانوس را که اتفاقاً آنان نیز در سمیناری در باب پناهندگان در پارلمان اروپا حضور داشتند را صادر کرد که با پادرمیانی مردم و پلیس، ترور و تلاش مریم قجر و اربابانش با شکست مواجه شد.

 ما در انتها ضمن حمایت از جنبش اعتراضی و مطالبات برحق و مشروع مردم، نفوذ و انحراف در صفوف این جنبش مردمی توسط فرقه صاحب مرده را که به سهولت می تواند به ضد خود بدل شود را هشدار داده و هر گونه تلاش تخریبی و به نفع دشمن را از پیش محکوم می کنیم. شاد و پیروز باشید.

کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید