منوچهر عبدی : فحاشی ایادی مریم رجوی علیه نجات یافتگان

0
507

فحاشی ایادی مریم رجوی علیه نجات یافتگان

منوچهر عبدی، بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، ششم ژانویه ۲۰۱۸:… زنان فرقه رجوی وقتی ما نجات یافتگان را می بینند که در حال حاضر آزاد و رها هستیم با بی شرمی و وقاحت خاصی که از مسعود رجوی رهبر جنایتکار و خائن و خودفروخته سازمان مجاهدین خلق آموخته اند، شروع به فحاشی کرده و با الفاظ زشت و رکیک و فرهنگ لمپنیزم و دهان دریدگی …

فحاشی ایادی مریم رجوی علیه نجات یافتگان
منوچهر عبدی، تیرانا،
لینک به منبع
با سلام خدمت خوانندگان محترم و خانواده های عزیز
میخواستم در باره برخوردهای زشت و سخیف برخی از زنان فرقه رجوی هنگامی که در سطح شهر تیرانا یا در معابر و امکان عمومی وقتی با ما نجات یافتگان از این فرقه روبرو می شوند نکاتی را برایتان بازگو کنم.
برخی از زنان فرقه رجوی وقتی ما نجات یافتگان را می بینند که در حال حاضر آزاد و رها هستیم با بی شرمی و وقاحت خاصی که از مسعود رجوی رهبر جنایتکار و خائن و خودفروخته سازمان مجاهدین خلق آموخته اند، شروع به فحاشی کرده و با الفاظ زشت و رکیک و فرهنگ لمپنیزم و دهان دریدگی خاص فرقه رجوی که مختص رهبری این فرقه می باشد برخورد می نمایند که انسان احساس شرم می کند که زمانی در این فرقه عضویت داشته و همه عمر و هستی خود را به پای آن ریخته است.
افرادی که سالیان متمادی آنها را به بند کشیده بودند و عمر و جوانی آنها را برای قدرت طلبی شخص رجوی تباه کردند حالا باید به این صورت آماج فحاشی های مشتی سلیطه و عفریته همانند خود مریم رجوی گردند. هزاران نفر از همین نجات یافتگان فعلی در آلبانی می توانستند نیروی کاری و فکری کشورشان بوده و در هر جای دیگر مایه افتخار ایران باشند. سرمایه و انرژی این افراد را با افکار پوسیده و قرون وسطایی مسعود رجوی به چاه ویل ریختند.
چه اندازه یک فرقه و رهبری آن می تواند به دور از واقعیت های دنیای متمدن و اینقدر سطح پایین باشد. افراد در داخل فرقه دچار انواع بیماری های اعصاب و روان شده و بسیاری از معلولیت های جسمی رنج می برند. ما را به بهانه آزادی مردم ایران با نیرنگ و فریب به عراق کشاندند و نهایتا سر از خیانت به مردم ایران و به منافع ملی در آوردند. الان هم طلبکار هستند که ما را به محل امن آورده اند. اما نمی گویند که چه شد که ما سر از عراق در آوردیم.
با گذشت سالیان تنها چیزی که از رهبری فرقه به جا مانده کارنامه ای مملو از خیانت، تباهی و فساد است و همان بهتر که صد سوراخ پنهان شود. حال افرادی که آگاه شده و از دست فرقه نجات یافته و دیگر نمی خواهند بازیچه دست رهبری خائن و وطن فروش باشند، بعد از جدایی از فرقه هم دست از سر آنها بر نمی دارند و به هر طریق ممکن، حتی با فحاشی در کوچه و خیابان، تلاش می کنند تا آنان را مورد آزار واذیت قرار دهند.
واقعا بریده و مزدور و خائن کیست؟ چه کسی صد سوراخ پنهان شده و سالهاست که از صحنه مبارزه کاملا غایب است؟ در زمان جنگ ایران و عراق، چه کسی به سود دشمن متجاوز به میهن وارد جنگ شد؟ چه کسی در قبال خیانت به “خلق قهرمان!” دلار و دینار و نفت دریافت کرد؟ چه کسی یک عمر با دروغ و فریب به اسم اسلام و انقلاب با سرنوشت افراد بازی داد و به اعتماد آنان خیانت نمود؟ چه کسی سر منتقدین و مخالفین را زیر آب کرد و صادق ترین و وفادارترین افراد خودش را زندان و شکنجه نمود؟ چه کسی برای مطامع قدرت طلبانه خود پیروانش را در اشرف و لیبرتی به مسلخ فرستاد؟ و الان هم چه کسی سازمان مجاهدین خلق را در باتلاق آلبانی فرو برده و به عمله دست چندم صهیونیسم و سعودی و جنگ طلبان آمریکایی تبدیل کرده است؟
در تشکیلات درهم شکسته و به بن بست رسیده فرقه رجوی کما فی السابق خفقان حکم فرماست ولی دیگر در آلبانی نمی توان افراد معترض را سر به نیست کرد و یا زندانی نمود.
مریم رجوی به زودی و در آخرین روزهای عمر ننگین سیاسی خویش باید به اعضا و هواداران و مردم ایران جواب خیانت هایش را بدهد.
منوچهر عبدی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید