علی جهانی: نامه ای به ساکنان کمپ تیرانا

0
566

نامه ای به ساکنان کمپ تیرانا

علی جهانی، وبلاگ آیینه، هشتم ژانویه ۲۰۱۸:…  دوستان عزیز شما می توانید با سوال از شخص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بخاطر اینکه علیه منافع ملی مردم ایران با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل همسویی کامل دارد که مگر این سازمان با هدف مبارزه با امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا … 

لینک به منبع

نامه ای به ساکنان کمپ تیرانا

سلام دوستان قدیمی بنده علی جهانی که مدت زیادی همانند شما دربند تشکیلات قرون وسطایی سازمان بودم و رهبری سازمان از ما استفاده ابزاری می کرد و ما را در راستای اهداف شوم خود از ما همچون گوشت دم توپ استفاده می کرد و خلاصه اینکه همه ما قربانی این سازمان فرقه گرا هستیم. اکنون که مدتی هست از بند این سازمان فرقه گرا رهایی پیدا کرده ام و در دنیای آزاد نفس می کشم وظیفه انسانی خود می دانم در جهت رهایی تک تک شما دوستان قدیمی تلاش کنم. بطور خاص نی

دوستان عزیز همانطور که همه شما در جریان هستید رهبری سازمان همواره به بهانه تغییر  سازماندهی و گسترش ارتش آزادی بخش مستمر نیروهای سازمان را جابجا می کرد تا از وضعیت همدیگر باخبر نباشند و به دنبال آن از وضعیت اسف بار تشکیلات و  بطور خاص از کسانی که جدا شده اند بی خبر باشند و از طرف دیگر با این ترفند نیروهای سازمان را مشغول ساختن قرارگاههای جدید می کرد تا حسابی سرگرم و سرکار باشند. و اکنون هم سعی می کند با استفاده از همین حرکت و  سوخته شما را از کمپ آپارتمانی تیرانا به یک منطقه دور افتاده تحت عنوان اشرف منتقل کند. لذا شما بایستی جلوی این اقدام سازمان مقاومت کرده و از سران فرقه تروریستی رجوی بپرسید که شما با ساختن اشرف این قلعه استراژیکی و همچنین کمپ لیبرتی در بغداد برای نیروهای سازمان زندان درست کرده بودید راه بجایی نبردید حال می خواهید با راه اندازی زندانی دیگر تحت عنوان اشرف ۳ به کجا برسید؟ مسلما سازمان می خواهد با انتقال شما به یک منطقه دور افتاده تحت عنوان اشرف ۳ جلوی ریزش نیرویی و فروپاشی کامل تشکیلات را بگیرد و شما در این اردوگاه مرگ تدریجی قرار دهد بنابراین بایستی مقاومت کرده و جلوی این عمل ضد انسانی را بگیرید.

دوستان عزیز باز همانطور که همه شما در جریان هستید رهبری سازمان همواره با راه اندازی خیمه شب بازی تحت عنوان انتخاب مسئول اول قبل از این جابجایی و انتقال نیروهای سازمان به زندانی دیگر تحت عنوان اشرف ۳ دست زده و یکی از شکنجه گران و کسی که مدت زیادی تحت عنوان مسئول تبلیغات بیشترین سانسور و اختناق را در تشکیلات قرون وسطایی سازمان حاکم کرده بود بنام زهرا مریخی را تحت عنوان مسئول اول به شما غالب کرده است تا بدنبالش بگویند شما از لحاظ انقلاب به اصطلاح ایدئولوژیک رشد کرده اید و دیگر در ظرف کنونی تشکیلات نمی گنجید .  و لذا باید دیگر سازمان دهی جدید بشوید و اینطور با این ترفند قدیمی و لو رفته شما را به زندانی دیگر منتقل کند. ولی شما می توانید با سوال از شخص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی که مگر این انقلاب کذایی شما برای ضرورت سرنگونی نبود پس چی شد و رجوی کجاست و ارتش آزادی بخش چی شد و اشرف و کشور عراق بقول خودش جوار خاک مهین چی شد و چرا این انقلاب کذایی شما و آن سریالی از مسئول اول فرمایشی شما نتوانست راه بجایی ببرد؟

همچنین دوستان عزیز شما می توانید با سوال از شخص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بخاطر اینکه علیه منافع ملی مردم ایران با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل همسویی کامل دارد که مگر این سازمان با هدف مبارزه با امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا توسط بنیان گزاران تاسیس نشده بود و چرخش صد و هشتاد درجه ای و غلتیدن در دامن آمریکا و متحدانش در منطقه آیا در جهت منافع ملی مردم ایران هست؟

بنابرین دوستان قدیمی مشاهده می کنید که تنها هدف سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی کشاندن شما به زندانی دیگر تحت عنوان اشرف ۳ جلوگیری از ریزش روز افزون نیرویی می باشد تا شما در یک منطقه دور افتاده دور از اطلاعات زندانی کند تا با قرار گرفتن در شرایط مرگ تدریجی تا آخر عمر گرفتار این سازمان فرقه گرا باشید. لذا از شما می خواهم که مقاومت کرده و جلوی این عمل ضد انسانی را بگیرید.  

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید