عبداکریم ابراهیمی: شکست حامیان اغتشاش و تجزیه طلبى، خصوصاً مریم رجوى

0
350

شکست حامیان اغتشاش و تجزیه طلبى، خصوصاً مریم رجوى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، هشتم ژانویه ۲۰۱۸:… طبق اطلاعاتى از درون تشکیلات به دوستان جدا شده در البانى رسیده است، مریم رجوى و زهرا مریخى، تمام وقت خودشان را به نشست و توجیه دروغین  تظاهرات و اغتشاشات داخل ایران  و سرگرم کردن افراد به اسم سرنگونى و وعده و وعید دروغین به اسم نشستهاى ایدولوژیکى فاز سرنگونى قریب الوقوع … 

لینک به منبع

شکست حامیان اغتشاش و تجزیه طلبى، خصوصاً مریم رجوى

شامگاه جمعه به وقت اروپا درخواست دولت ترامپ براى بررسى اعتراضات اجتماعى مردم ایران به وضعیت اقتصادى موجودشان در شوراى امنیت برگذار شد. آنچه ماحصل این جلسه بود، یک شکست و افتضاح براى دولت ترامپ  بود که با  دسیسه و نیرنگ میخواست مردم ایران را به جان هم انداخته و در نهایت اهداف پشت پرده خود را پیش ببرد و ایران را هم مانند لیبى، سوریه، عراق و افغانستان به آشوب بکشاند  و طرح تجزیه طلبى را در ایران پیاده نماید و مردم با تمدن و فرهنگ ایران را دستخوش تلاطم و جنگ داخلى کند و راه خود و اسرائیل را براى جولان بیشتر در خاورمیانه باز نماید، اما به این خواسته حیله گرانه اش نرسید و در انظار و افکار عمومى هم چهره دولت آمریکا و هم چهره مغرضانه و تبلیغاتى تشویق به اغتشاش بعضى از دول دیگر به خصوص چهره مزورانه تجزیه طلبان و شخص مریم رجوى و در کلیت سازمان تروریستى و عرب پرست مجاهدین خلق، عیان شد و یک بتمرگ پس نشستن دیگرى از ملت ایران و همزمان با  آن  در شوراى امنیت، دریافت کردند.

اعتراضات به حق مردم ایران به وضعیت بیکارى و نابسامان اقتصادى که میرفت اصلاحات واقعى را در ایران  رقم بزند و حق مردم به آنها بازگردانده شود و به لحاظ اقتصادى خانواده ایرانى سر و سامانى بگیرد، باز دست خباثت سازمان مجاهدین و شخص رهبرى آن مسعود و مریم رجوى، طبق معمول عصاى زیر بغل حکام کنونى بر مسند قدرت شد و بطور هیستریک با تبلیغات آشوبگرى و غارت و کشتار که با حمایت مالى وهابیت عربستان پیش میرفت به یکباره باعث توقف این اعتراضات مردمى شد و وقتى مردم دیدند نقش عربستان و سازمان مجاهدین و اطلاعیه هاى مریم و مسعود رجوى، در حمایت از اغتشاشات خیابانى پر رنگ است، به خود آمده و حتى به خاطر مصالح ملى مردم ایران که همانا همبستگى و یکپارچگى کشور است، دست از خواسته به حق خود کشیدند و به غارتگران و فرصت طلبان عرب پرست و تجزیه طلب، یک „نه“ محکم گفتند و پوزه آنها را همچون گذشته به خاک مالیدند. ملت با فرهنگ و یکپارچه ایران از هر قوم و ملیتى با صداى رسا به این عجوزه مکر و فریب یعنى مریم رجوى، خاطر نشان کردند که اگر قرار باشد کشور ایران با حمایت تو و شوهر در سوراخ موش خزیده ات و با کمک عربستان وهابى، نیتى براى سوریزه کردن ایران را در مخ پوسیده و ارتجایى خود دارید، ما هزار بار این وضعیت نابسامان اقتصادى و با همین حاکمان ظالم ترجیح خواهیم داد و مهر سکوت بر لب گذاشته اما تن به ذلت و تجزیه طلبى و نقشه هاى شوم دشمنان ملت و فرهنگ ایران را نخواهیم داد.

مریم رجوى با تبلیغات دروغین در رسانه شیطان سازى خود موسوم به سیماى آزادى، چنان دروغ هایى را جعل مینماید و طورى به مخاطب إلقاء مینماید که الان است  رجوى به خواسته اش رسیده است و مردم در میدان آزادى در انتظار قدوم نامبارکشان هستند و این هم فقط خورد درون تشکیلاتى دارد و براى مغزشویى و در اسارت نگه داشتن افرادى است که تا الان موفق به ترک تشکیلات نشده اند. طبق اطلاعاتى از درون تشکیلات به دوستان جدا شده در البانى رسیده است، مریم رجوى و زهرا مریخى، تمام وقت خودشان را به نشست و توجیه دروغین  تظاهرات و اغتشاشات داخل ایران  و سرگرم کردن افراد به اسم سرنگونى و وعده و وعید دروغین به اسم نشستهاى ایدولوژیکى فاز سرنگونى قریب الوقوع در دستور کار دارند و نفرات را سرگرم این موضوع کرده اند و همانند سى سال گذشته سرنگونى را در سه ماه آینده به خورد افراد می دهند اما کمتر کسى است که مثل گذشته در عراق کمپ اشرف، به یاوه هاى دروغین و ریاکارانه مریم رجوى و دیگر مسئولین آن وقعى بگذارند و با این پیام به تمام عزیزان و دوستانم که در درون تشکیلات هستند، یادآورى میشوم که مطلقاً به ترفندهاى سران تشکیلات گوش ندهند. در داخل ایران،  تمام مردم از اسم مجاهد بیزار هستند و جنایاتشان را فراموش نکرده اند. هر چى به خورد شما میدهند، تبلیغات پوچى بیش نیست. اگر دسترسى به دنیاى مجازى دارید، پیام مریم  رجوى  در فیس بوک از سیماى آزادى را سرچ کنید، باور کنید صد و هفده تا لایک خورده است، این هم به احتمال زیاد لایک سران تشکیلات هستند و مطلق یاوه هاى این زوج منفور، خریدارى ندارد و مورد تنفر هر ایران و ایرانى میباشند. به یاوه گویى هاى مریم رجوى و زهرا مریخى، وقعى نگذارید و تن به کارهاى سنگین و طاقت فرسا ندهید و سعى کنید از این تشکیلات نحس بیرون بیائید، فقط اراده نیاز است. اصلا به بالا رفتن سن فکر نکنید و مآیوسانه و پاسیو در این رابطه با خودتان تنظیم نکنید. تمام حصارهاى ذهنى را میتوان با اراده پشت سر گذاشت و همانند دیگر دوستان که الان در بیرون زندگى شرافتنمدانه به دور از اجبار و بیگارى دارند، خود را از بند تشکیلات فرقه نجات بدهید.

„پایان“

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید