سخنان محمد رضا روحانی درباره پیام های پس از مرگ مسعود رجوی

0
590

سخنان محمد رضا روحانی درباره پیام های پس از مرگ مسعود رجوی

Mohammad Reza Rohaniآریا ایران به نقل از تلویزیون میهن (سعید بهبهانی)، یازدهم ژانویه ۲۰۱۸:…  آقای محمد رضا روحانی، عضو برجسته و سابق شورای ملی مقاومت رجوی که چند سال پیش همراه با دکتر کریم قصیم با اعلام استعفا از شورای رجوی جدا شدند، در گفتگوی طولانی با سعید بهبهانی مدیر تلویزیون میهن، به سئوالات او درباره پیام های جدید مسعود رجوی که پس از اعلام مرگ … 

لینک به منبع (آریا ایران)
کانال یوتیوب تلویزیون میهن (سعید بهبهانی)

سخنان محمد رضا روحانی درباره پیام های پس از مرگ مسعود رجوی

آقای محمد رضا روحانی، عضو برجسته و سابق شورای ملی مقاومت رجوی که چند سال پیش همراه با دکتر کریم قصیم با اعلام استعفا از شورای رجوی جدا شدند، در گفتگوی طولانی با سعید بهبهانی مدیر تلویزیون میهن، به سئوالات او درباره پیام های جدید مسعود رجوی که پس از اعلام مرگ او توسط سرویس امنیتی عربستان سعودی در وب سایت مجاهدین خلق انتشار یافته پاسخ می دهد.

آقای روحانی ضمن اشاره به استعفانامه خود و دکتر کریم قصیم، به دستگاه ترور شخصیت و توتالیتریزم مسعود رجوی می پردازد تا آنجا که می گوید؛« این حرف هایی که مسعود رجوی می زند عاقلانه نیست و در دستگاه مجاهدین کسی جرات نمی کند این مسئله را با او در میان بگذارد. چرا که بلافاصله مورد هجوم واقع شده و مارک همراهی و همکاری با سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی را خواهد خورد…»

دکتر محمد رضا روحانی در بخش دیگری از سخنانش از مسئولین جداشده شورا، مجاهدین و خانواده ها می گوید. از مسئولین شورا در کشورهای مختلف اعم از سوئیس، سوئد، انگلستان، کانادا،… که در خفا گذاشتند و رفتند. اما مجاهدین و رهبر عقیدتی آنان حتی جرات نداشته اند اسامی آنان را منتشر نموده و علل جدایی این افراد را ذکر نمایند.

آقای روحانی در همین بخش از مجاهدین می پرسد که: آیا می توانید بگویید که چه تعداد و چه کسانی تا کنون از شورا جداشده و رفتند؟…

ویدیوی زیر بخش اختصاصی از ویدیو طولانی گفتگوی آقای سعید بهبهانی با دکتر محمد رضا روحانی حول پیام های اخیر مسعود رجوی و دستگاه ترور اخلاقی مجاهدین می باشد:

—————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید