سید حجت سید اسماعیلی: جنگ و دعوای مجاهدین و سلطنت طلبان

0
421

جنگ و دعوای مجاهدین و سلطنت طلبان 

سید حجت سید اسماعیلی، ایران دیدبان، چهاردهم ژانویه ۲۰۱۸:… طی روزهای اخیر برخی از شهرهای کشور شاهد برگزاری تجمعاتی از سوی قشرهای مختلف مردم  در اعتراض به گرانی برخی کالاها و اوضاع معیشتی و نیز برخی از مال باختگان موسسات مالی بود. ولی این تجمعات، در ادامه بستری برای سوءاستفاده بیگانگان و ایادی وابسته به آنان یعنی سازمان مجاهدین … 

لینک به منبع

جنگ و دعوای مجاهدین و سلطنت طلبان

طی روزهای اخیر برخی از شهرهای کشور شاهد برگزاری تجمعاتی از سوی قشرهای مختلف مردم  در اعتراض به گرانی برخی کالاها و اوضاع معیشتی و نیز برخی از مال باختگان موسسات مالی بود. ولی این تجمعات، در ادامه بستری برای سوءاستفاده بیگانگان و ایادی وابسته به آنان یعنی سازمان مجاهدین و سلطنت طلبان فراهم کرد.

رهبران سازمان مجاهدین و رضا پهلوی که هر کدام در تکاپوی بهره برداری هرچه بیشتر از شرایط بوجود آمده به نفع خود بوده اند، خیلی زود به جان هم افتادند و فضای مجازی بویژه کانال های تلگرامی عرصه تاخت و تاز این دو گروه ضد انقلاب گردید.

سازمان مجاهدین، در کانال های وابسته به این گروه، رضا پهلوی و جمعی دیگر از سلطنت طلبان را  به دلیل درخواست از مردم برای عدم تخریب اموال عمومی «دزد و فاسد» خطاب کرد و خط رضا پهلوی را بر ضد اهداف تعیین شدۀ مجاهدین و آنچه که از نظر این گروه «مجازات عوامل رژیم  و جمهوری اسلامی» خوانده می شد، نامید.

مجاهدین تلاش کردند با صدور فراخوان های جعلی از سوی مردم، آنان را به تجمع در زمان و مکان مشخص در شهرها بکشانند. سلطنت طلبان هم در واکنش به این عملِ دروغ مجاهدین، از مردم خواستند  خودشان در هر کجا و در هر زمانی که خواستند تجمع کنند.

گفتنی است در این رابطه مجاهدین از تمامی شیوه های مضحک و خنده دار برای تحریک احساسات مردم استفاده کردند.

گذاشتن آن قسمت از فیلم ویلیام والاس، مبارز و میهن پرست اسکاتلندی که مردم را برای پیوستن به مبارزه دعوت می کرد و یا درج تصاویر و سخنانی از  چگوارا، مارتین لوتر و… در کانال های متعدد مجاهدین، و تکرار خسته‌ کننده آنها، بنظر میرسید این شیوه کار نتیجه بهتری از پخش پیام های تبلیغاتی رهبران پر مدعای این گروه بر مخاطبان آنان داشته و اهداف مجاهدین را  بهتر محقق میکرد.

البته دعوای این دو گروه به همین جا ختم نشد. در مقابل زیاده روی های مجاهدین ستاد رضا پهلوی  اطلاعیه ای تحت عنوان «دستورالعمل ویژه کمپین بازگشت شاهزاده» صادر و اعلام نمود که «براندازی نرم و با نافرمانیهای مدنی گسترده…» یکی از اصلی ترین هدف های وی بشمار می رود. در مقابل ولی رجوی هم با دادن پیام هایی مردم را به آشوب فرا خواند تا با حدت و شدت بیشتری و با هزینه کردن از جیب مردم در مقابل آنان بایستد. به همین دلیل هم در تمامی کانال های تلگرامی مجاهدین بر روی تخریب امکان دولتی، حمله به مراکز نظامی، صدا و سیما و… تاکید و از سویی به آموزش ساخت کوکتل مولوتف و دیگر ابزارهای خشونت آمیز در این کانال ها پرداخته میشد.

البته جنگ بین این دو گروه ضد انقلاب در پهنه های دیگر  نیز  همچنان ادامه دارد و هر دو گروه تلاش می کنند خود را با وطن فروشی های هرچه بیشتر به دولت مردان آمریکایی پیش از گذشته  نزدیکتر کنند.

رجوی از دیدارهای رضا پهلوی با برخی مقامات آمریکایی نیز به تنگ آمده است. چراکه اخیراً رضا پهلوی با نمایندگان مردم امریکا، از جمله: کانگرسمن پیتر راسکام، نماینده ایالت ایلینوی در مجلس نمایندگان، و سناتور جف فلیک از ایالت اریزونا در روز چهارشنبه ۲۲آذر (۱۳ دسامبر) ملاقات هایی داشته است.

مجاهدین که برای جلب توجه دولتمردان آمریکایی سالهاست میلیونی هزینه می کنند وقتی می بینند همان کارها را رضا پهلوی با کمترین هزینه انجام می دهد، به این فکر می کنند چرا باید علیرغم تحمل این همه هزینه مالی و این همه وطن فروشی و فعالیت جاسوسی به نفع آمریکا و اسرائیل و پادوی آنها عربستان سعودی، هنوز مقبول دولت آمریکا نشده و باید پشت سر رضا پهلوی حرکت کنند.

زوج روباه و گرگ مجاهدین که اوضاع کشور را بهم ریخته می دیدند با ادا و اطوار های انقلابی گری و اپوزیسیون نمایی و با هیاهوی تبلیغاتی تلاش کردند ذهن مردم ایران را از سالها وطن فروشی و سوابق ننگین این گروه منحرف کنند. این نشان میدهد که این مردک اگر زنده هم باشد تا کجا در غار خودساخته اش محبوس بوده و از تحولات سیاسی‌اجتماعی ایران به دور است.

بی توجهی مردم به پیام های تبلیغاتی مسعود رجوی آن روی سکه مرزبندی مردم با گروههای تروریستی و وطن فروشی مثل مجاهدین است و وی مجبور شد از دادن پیام با صدا و تصویر خودش خودداری کند.

شاید نیاز است بار دیگر به رهبران مجاهدین یادآوری شود که اتفاقا سوژه از نظر مردم ایران خود آنان  هستند که باید روزی پاسخگوی اعمال ننگین و جنایکارانه خود هم در حق مردم ایران و هم در حق اعضای خود باشند. البته رجوی سعی می کند همان شیوه هیتلر را در پاسخگویی به مردم پیش ببرد.

وقتی از هیتلر پرسیدند شما با این همه جنایاتی که کردید و آدم هایی که کشتید فردا در مقابل مردم کشورتان چه پاسخی داری بدهی؟ گفت: اگر کشته شوم دیگر نیستم که پاسخ مردم را بدهم و اگر پیروز شدم، از فرد پیروز کسی سوال نخواهد کرد.

بدین ترتیب باید گفت مجاهدینی که بیش از ۵ دهه تروریسم را برای رسیدن به قدرت سیاسی در ایران ابزار دست خویش ساخته و بیش از ۱۷۰۰۰ نفر از مردم بیگناه این کشور را به خاک و خون کشیده و سالها در خدمت کشورهای بیگانه بوده و به انواع و اقسام وطن فروشی و جاسوسی دست زده اند، حال فکر می کنند با گذشت زمان مردم دچار فراموشی شده و زیر پای آنان  فرش قرمز پهن کرده و از مشتی تروریست استقبال خواهند کرد.

مردم هرگز اجازه نخواهند داد تا کشورشان به کامبوجی دیگر توسط مجاهدین تبدیل و قلعه ای به بزرگی ایران و به سبک و سیاق اشرف ساخته  شود. مردم ایران همچنین اجازه نمی دهند تحت آموزه های «انقلاب ایدئولوژیک» رجوی و با اصل طلاق، بنیان خانواده ها از هم پاشیده شده و مردان و زنان و کودکان در اردوگاههای کار به سبک و سیاق پل پت (برادر شمار یک) توسط رهبران مجاهدین به کار گرفته شوند.

سیدحجت سیداسماعیلی

عضو پیشین شورای مرکزی مجاهدین و کارشناس علوم سیاسی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید