محمد کرمی: اولین پیروزی اعضا ء جدا شده در البانی بر فرقه رجوی مبارک باد

0
385

اولین پیروزی اعضا ء جدا شده در البانی بر فرقه رجوی مبارک باد

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، هجدهم ژانویه ۲۰۱۸:… خبر مسترت بخشی که بدستمان رسید از این پس کمیساریا عالی پناهندگی و دفتر ان در البانی یعنی کمیساریای البانی کمک هزینه افراد جدا شده را مستقیم به این عزیزان می پردازد.سرانجام اعتراضات و نامه نگاری ها و ملاقات …تماما سرهم به نتیجه رسید و این اولین قدم از مبارزه به حق اعضا جدا شده در … 

لینک به منبع

اولین پیروزی اعضا ء جدا شده در البانی بر فرقه رجوی مبارک باد

همانطور که هموطنان عزیز در جریان هستند . از زمانی که کل تشکیلات فرقه رجوی به البانی انتقال داده شد . در یک زدو بند سیاسی که مابین سران فرقه رجوی و کمیساریای پناهندگی بر سر پرداختن کمک هزینه یا حقوق پناهندگی انجام شده بود . از ان زمان فرقه رجوی طرف حساب برای پرداخت حقوق پناهندگی وکارهای قانونی افراد بود. سران فرقه این شیوه کثیف را تبدیل به اهرم فشار بر علیه افرادی که می خواستند جدا بشوند یا جدا شده بودند کرده بود .در بیش از سه سال با تلاش خستگی ناپذیر افراد جدا شده در البانی ، افراد جدا شده در اروپا ، نامه نگاری های خانواده ها به مجامع ذیربط و بخصوص کمیساریا عالی پناهندگی انجام شده بود . به عنوان مثال : بیش از ۵۰۰ نامه ، ده ها ملاقات با مسئولین و مقامات سیاسی در اروپا ، ده ها مصاحبه تلویزونی ، صد هامقاله که در این رابطه در این سه سال نوشته شد. بالاخره در این مبارزه به حق در عرض این سه سال انجام شد که بیشترین سختی را هم دوستان جدا شده در البانی تحمل کردند .
خبر مسترت بخشی که بدستمان رسید از این پس کمیساریا عالی پناهندگی و دفتر ان در البانی یعنی کمیساریای البانی کمک هزینه افراد جدا شده را مستقیم به این عزیزان می پردازد.
این تنها اهرم فشار فرقه و مرز سرخ فرقه رجوی برعلیه اعضا جدا شده در البانی بود که پایان پذیرفت. یعنی از این به بعد افراد جدا شده در البانی به صورت مستقل کمک هزینه یا حقوق پناهندگی ماهیانه خود را از کمیساریا دریافت می کنند . بدین ترتیب مهر پایانی بر اهرم فشار و باج گیری فرقه رجوی زده شد . که هر ماه به بهانه ای مقداری از این مستمری را سران فرقه از نفرات می گرفتد . انهم به بهانه های واهی مانند کمک به سازمان برای برنامه ویلپنت و جشن های ۱۷ ژوئن.

سرانجام اعتراضات و نامه نگاری ها و ملاقات …تماما سرهم به نتیجه رسید و این اولین قدم از مبارزه به حق اعضا جدا شده در البانی بود کمساریا پذیرفت کمک هزینه را بپردازد. البته نیاز به یاد اوری است که این اولین قدم است تنها خواسته ما ها این نبوده است . در خواست تمامی حقوقی بوده که به هر فرد پناهنده تعلق می گیرد .به همین سبب مسئولین کمیساریا در البانی قول داده اند که تمامی مشگلات افراد جدا شده راحل کنند ازجمله مدارک قانونی و اجازه کار و ادامه کارهای پناهندگی که وضعیت هر فرد را تا نتیجه نهائی اعلام کنند مسئولیت ان را بر عهده خواهند داشت . کمیساریا همچنین به دنبال راه حلی است که بتواننند افراد با خانواده هایشان ملاقات داشته باشند . در واقع کمیساریا طرف حساب فرد به فرد اعضا جدا شده می باشد .
این پیروزی بزرگ را به تمامی افراد جدا شده در البانی تبریک می گویم که به حقوق حقه خود دست یافتند . همچنین این پیروزی به تمامی خانواده ها ، به تمامی دوستان در اروپا و امریکا که در این مدت از هیچ تلاش و کوششی دریع نکرد تبریک می گویم .

طبعا روسیاهی برای مریم قجر عضدانلو باقی ماند از این پس دیگر این نیرنگ و فریب انها هم از هم پاشیده شد .

باید به مریم قجر عضدانلو گفت از این پس دیگر با چه فریبی می توانی نفرات را به زور در بند فرقه اسیر کنی قبلا اهرم فشار شما کمک هزینه بود که این را هم از دست دادید پس منتظر فروپاشی تشکیلات عنکبوتی خود باشید

////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید