قطع شریان نفتى ،پیشنهاد جنایتکارانه ای که مورد استقبال فرقه ی رجوی قرار گرفته

0
753

قطع شریان نفتى ،پیشنهاد جنایتکارانه ای که مورد استقبال فرقه ی رجوی قرار گرفته

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۸:…  حتما مانند وزیر وقت امورخارجه ی آمریکا خواهید گفت که حمله به عراق با وجود تلفات انسانی زیاد وهزینه های هنگفت ودروغ هایی که گفتیم ، جواب خواهید داد که ” ارزش آنرا دارد ” ! بلی! ازنظر این اندیشکده که دراصل برای نابودی انسانها ، اندیشه میورزد ، زنده به گور کردن صد ها هزار و … 

American servicemen killed by Mojahedin Khalq MEK MKO Rajavi Cult in IranThe MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

Remember.Mojahedin Khalq (MKO, MEK, Rajavi cult) was one of the excuses of US attacking Iraq

http://iran-interlink.org

قطع شریان نفتى ،پیشنهاد جنایتکارانه ای که مورد استقبال فرقه ی رجوی قرار گرفته!

۳۰/۱۰/۱۳۹۶

خبر زیر از رسانه های گروه رجویه گرفته شده:

” به گزارش فارس، اندیشکده «بلفر» در پیشنهاد خود به دولت آمریکا، از درآمدهای نفتی ایران به عنوان آسیب‌پذیرترین بخش حکومت یاد کرده و خواسته راهبردهایی در این زمینه در نظر گرفته شوند. این منبع نوشت: از آنجا که ۸۰ درصد بودجه حکومت ایران از صادرات نفتی تامین می‌شود، فوری‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای تغییر رژیم در تهران، کارزاری وسیع در این زمینه است “.

با اقشار زحمتکش جامعه ومعلمان که حقوق شان ازاین راه تامین میشود وبا قطع جریان فروش نفت ، راهی جز گرسنگی دائمی کشیدن ندارند ، چه باید کرد؟!

حتما مانند وزیر وقت امورخارجه ی آمریکا خواهید گفت که حمله به عراق با وجود تلفات انسانی زیاد وهزینه های هنگفت ودروغ هایی که گفتیم ، جواب خواهید داد که ” ارزش آنرا دارد ” !

بلی!

ازنظر این اندیشکده که دراصل برای نابودی انسانها ، اندیشه میورزد ، زنده به گور کردن صد ها هزار وشاید میلیون ها نفر ، ارزش آنرا دارد که ۵۰۰ کورپراسیون  که قسمت اعظم ثروت جهان را درچنگ خود دارد، برثروت خود بیافزایند واین جان کلام است!

وآیا این اندیشکده ، نمیتواند درک کند که ایران وشاید تعدادی دیگر ازکشورهای نفت خیز، دست روی دست نمیگذارند تا دولت آمریکا هر غلطی را که خواست بکند؟

البته این نقطه ی ضعف ماست که دراین وسعت شدید ، سرنوشت خود را به صادرات تک محصولی گره زده ایم اما این سرنوشت شامل همه ی کشورهایی است که به پیرامونی تبدیل شده اند ودرتقسیم کار جهانی ، این وظیفه وموقعیت بر آنها تحمیل شده که  البته برای رفع آن ، بهترین زمان همین حالاست که نظام تک قطبی ترک برداشته ودر سوریه و … شکست مفتضحانه ای خورده وبنظر میرسدکه دوران امپراطوری آمریکا ازسال ۲۰۱۵ بپایان رسیده است!

این موسسه ، چه نفعی در تغییر رژیم درایران دارد؟!

همچنین :

” اندیشکده «بلفر» نوشت: همچنین از آنجا که تنها امید رژیم تهران برای دسترسی به بازارهای مالی دنیا، بانک‌های اروپایی، و در سطحی پایین‌تر به بانک‌های آسیایی است، دولت ترامپ بایستی قاطعانه به بانک‌های اروپایی و آسیایی پیام بدهد در صورت اعطای اعتبار به هر شکل به حکومت ایران، دسترسی آنها به بازارهای سرمایه آمریکا با خطر مواجه خواهد شد “.

وقاحت دخالت ” انسان دوستانه “؟! درامور کشورها را ملاحظه میکنید خواننده ی محترم؟!

ترامپ کسی است که بطور مداوم از کشورهای اروپایی باج خواهی میکند ومیخواهد هزینه ی پیمان ناتو را که اروپا ابدا احتیاجی بدان ندارد وتنها سکوی پرشی برای آمریکا درمنطقه است ، تامین کند!

ترامپ میخواهد که با قطع جریان نفت وگازایران برروی اقتصاد چین واروپا تاثیر منفی گذاشته  وخود با بهای سنگینی ، این محصولات را بدانها فروخته وبدین ترتیب با تحمیل مخارج سنگین بدانها ، آمریکا را ثروتمندتر  وآنها را ضعیف ترکند!

آیا اروپایی ها این معامله ی ننگین را خواهد پذیرفت؟

بشرط اینکه دولت های بی استخوانی داشته وننگ را بپذیرند ، آیا مردم اروپا که سازمان یافته ترین ومتشکل ترین مردم جهان اند ، آنرا خواهند پذیرفت یا اروپا بمرکز اعتراضات وشورش های مردمی تبدیل خواهد شد ، که این مخارج سنگین ازجیب آنها پرداخت میشود؟!

گو اینکه درکوتاه مدت ، آمریکا موفقیت هایی بدست آورد ، اما امکان تداوم آن وجود ندارد و با خیزش مردمی که قرار است اینگونه زیان ببینند ، این دوستی ظاهری هم ازبین نخواهد رفت؟!

من شخصا سود بلند مدتی را برای آمریکائی که اوضاع اقتصادی اش خراب است ودر جنگ سوریه شکست بی نظیری را نوش جان کرده ، نمی بینم!

برای ترامپ بهتر بود که به مواعید انتخاباتی خود دایر بر عدم دخالت درامور جهان وتن به جنگ ندادن ، وفادار مانده تا هم پیش منتخبین خود شرمنده نباشد وهم دربازی ای شرکت نکند که برنده ای برآن متصور نیست!

به فرقه ی رجوی هم مثل همیشه توصیه میکنم که روی اسب چلاق شرط بندی نکرده و برای جبرا ن مافات، با لحاظ این موضوع که – جلوی ضرر را ازهرکجا که بگیری سود است- بفکر آزاد ساختن اسرای خود باشد!

صابر

***

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید