فرقه تروریستی رجوی باز هم در لیست گروه های افراطی و تروریستی معرفی شد

0
580

فرقه تروریستی رجوی باز هم در لیست گروه های افراطی و تروریستی معرفی شد

انجمن فراق، بیست و سوم ژانویه ۲۰۱۸:… مرکز مبارزه با تروریسم در آلبانی، نام فرقه تروریستی رجوی را در لیست گروه های تروریستی و خشونت طلب قرار داد. این مرکز در گزارشی جدید که از رسانه های کشور آلبانی پخش گردید مدعی شد که فرقه رجوی به عنوان یک تشکیلات افراط گرا، آینده این کشور را به مخاطره انداخته و با جذب اف راد …

Albania-MEK_Maryam_Rajavi_Cult_listed_Terrorists_in_Albanian
http://iran-interlink.org/wordpress/?p=9248 http://iran-interlink.org/wordpress/?p=9248The Albanian Center against Terrorism lists Mojahedin Khalq as an extremist organisation (aka MKO, MEK, Rajavi cult …)
لینک به منبع
فرقه تروریستی رجوی باز هم در لیست گروه های افراطی و تروریستی معرفی شد
مرکز مبارزه با تروریسم در آلبانی، نام فرقه تروریستی رجوی را در لیست گروه های تروریستی و خشونت طلب قرار داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این مرکز در گزارشی جدید که از رسانه های کشور آلبانی پخش گردید مدعی شد که فرقه رجوی به عنوان یک تشکیلات افراط گرا، آینده این کشور را به مخاطره انداخته و با جذب افراد، آنها را به سوی رفتارهای تروریستی تشویق می نماید.
این مرکز همچنین به این منظور و آشنایی دانش آموزان کشور آلبانی با پدیده افراطی گری و خشونت طلبی، کتابچه هایی را منتشر کرده و در مدارس این کشور توزیع می نماید.
عنوان این کتابچه «افراط گرایی خشونت آمیز در جهان و آلبانی» است که در آن اسامی برخی سازمان های خشونت آمیز و در راس آن فرقه رجوی لیست شده است.
به گزارش فراق، این مرکز به طور رسمی فرقه رجوی موسوم به مجاهدین خلق را به عنوان یک سازمان خشونت آمیز و تروریستی معرفی نموده است.
بنا بر بررسی های خبرنگار فراق در این کتابچه سه گروه ِ داعش ، جبهه النصره و فرقه تروریستی رجوی به عنوان گروهای های خطرناک ، خشونت طلب و تروریستی در جهان معرفی شدند.
به گزارش فراق، این مرکز هدف از انجام این فعالیت را ارائه آموزش های لازم برای جامعه آلبانی و به خصوص دانش آموزان این کشور عنوان کرده و افزوده است: دانش آموزان با شناخت از خطرهای گروه های افراطی گرا از آن ها نفرت پیدا کرده و هرگز در دام این گروه ها نمی ا

////////////////////////////

 

علی شیرزاد : ده فرمان اسارت وبندگی مجاهدین
علی شیرزاد : ده فرمان اسارت وبندگی مجاهدین
شرکت انجمن نجات در اجلاس محبان اهل بیت (ع) در تهران
مصاحبه فرامرز دادرس درباره مجاهدین خلق در آلبانی با رادیو صدای ایران در آمریکا

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید