سعدالله سیفی: شرایط کنونی فرقه رجوی

0
728

شرایط کنونی فرقه رجوی

سعدالله سیفی، بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و چهارم ژانویه ۲۰۱۸:… یکبار دیگر کوس رسوایی توطئه فرقه رجوی خائن و جنایت کار، پس از پرداخت مستمری پناهندگی نجات یافتگان توسط کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان، به صدا در آمد. این حرکت و یپروزی نوید بخش چشم اندازی روشن برای آنهایی است که هنوز در زیر یوق و …
لینک به منبع

Zendan Ashraf 3-260-410
شرایط کنونی فرقه رجوی
سعدالله سیفی
یکبار دیگر کوس رسوایی توطئه فرقه رجوی خائن و جنایت کار، پس از پرداخت مستمری پناهندگی نجات یافتگان توسط کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگان، به صدا در آمد.
این حرکت و یپروزی نوید بخش چشم اندازی روشن برای آنهایی است که هنوز در زیر یوق و اسارت این فرقه منحوس هستند. اعضای گرفتار باید بدانند که هیچگاه نباید از جدا شدن و پاگذاشتن به دنیای آزاد بیرون از فرقه، با تمام فراز و نشیبهایش، ترس داشته باشند و نباید فکر کنند که تنها و بی کس و بدون حامی و پشتوانه هستند.
شرایط کنونی، دست این فرقه جنایت کار را در وابسته کردن و برده سازی افردا جداشده بخاطر پرداخت مستمری کاملا بسته و آنها را رسوای تاریخ نموده است. همین موضوع، نه تنها خروج اعضا و در نتیجه فروپاشی و از هم گسیختگی تشکیلات فرقه را تسهیل و تسریع میکند، بلکه زمینه را فراهم می نماید تا افراد نجات یافته بدون هیچ گونه ترس و واهمه ای دست به افشاگری بزنند و دست این جنایتکاران را برای تمام جهان و مردم ایران و ارگانهای حقوق بشری رو نمایند تا آنان در آینده جواب گوی خیانت به این عزیزان و مردم ایران و تاریخ باشند.
از این پس هیچ کس فریب این جنایتکاران و خائنین به وطن را نخواهد خورد. مسعود و مریم رجوی و سرسپردگان آنان باید در فردای روزگار جوابگوی جانها و عمرهایی که به هدر دادند باشند. آنان با جان و احساس انسان ها طی این ۳۰ سال گذشته بازی کردند و به امید و اعتماد اعضا خیانت نمودند.
تا دیروز نجات یافتگان اصلی ترین پابندشان مستمری ماهیانه بود که از این پس دیگر هر کس در افشای این جنایت کاران تعلل و تاخیر کند یا ارتباط خود را با آنان حفظ نماید شریک جرم آنها محسوب میشود و بخشیده نخواهدشد.
همه ما طی بیش از سه دهه گذشته بطور شبانه روزی این جنایات را با گوشت و پوست خود لمس کرده و چشیده ایم، پس بر ماست و وظیفه داریم تا برای آیندگان روشنگری کنیم و نگذاریم این صحنه ها تکرار شود. این وظیفه هر انسان آزاده و شریفی است که پس از اینکه بیش از ربع قرن از عمرش را به پای هوا و هوس مسعود رجوی نابکار و وطن فروش ریخته صدای حق طلبانه خود را بلند نماید.
سعدالله سیفی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

 

 

—————- 

طرح شکایت از عملکرد پرسنل کمیساریا در آلبانی
طرح شکایت از عملکرد پرسنل کمیساریا در آلبانی
محمود سپاهی: اشرفی دیگر در آلبانی –  روی کاغذ – خواهیم ساخت
محمود سپاهی: اشرفی دیگر در آلبانی –  روی کاغذ – خواهیم ساخت

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید