وعده ی پوچی درمیان نبود

0
706

وعده ی پوچی درمیان نبود 

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و چهارم ژانویه ۲۰۱۸:…  ابـتدا به بیان نظر یک ژورنالیست منتقد که درمورد حضور اخیر تلویزیونی رئیس جمهور کرده میپردازم : ” مصاحبه سیاستمدارانه روحانی سرنگونی طلب ها را راضی نکرد –  حمیدرضا جلائی پورعضو رهبری جبهه مشارکت در کانال تلگرامی خود درباره مصاحبه دوشنبه شب … 

http://iran-interlink.org

وعده ی پوچی درمیان نبود!

۰۴/۱۱/۱۳۹۶

ابـتدا به بیان نظر یک ژورنالیست منتقد که درمورد حضور اخیر تلویزیونی رئیس جمهور کرده میپردازم :

” مصاحبه سیاستمدارانه روحانی سرنگونی طلب ها را راضی نکرد –  حمیدرضا جلائی پورعضو رهبری جبهه مشارکت در کانال تلگرامی خود درباره مصاحبه دوشنبه شب حسن روحانی رئیس جمهور نوشت:  «به نظر من در مجموع روحانی امشب در شبکه یک صدا و سیما در ساعت ۹ شب ۲/۱۱/۹۶ خوب صحبت کرد. مثل رئیس جمهور یک کشور با ثبات. دنبال تحریک مخاطب نبود، همچنین دنبال تحریک منتقدان درون حکومتی هم نبود. ثبات کشور برای او ارزش پایه‌ای است. حق اعتراض مردم را پذیرفت. راجع به ارز به مردم نشانه خوبی داد. گفت در آمد ارزی ما از مخارج ما بیشتر است.

حرف های او درباره زلزله، بافت فرسوده و ماشین های فرسوده و موسسه های ورشکسته اعتباری واقعی و غیر تبلیغاتی بود. صحبت های او شبکه‌های سرنگونی طلب را در خماری گذاشت “.

وحال به نوشته ای ازباند رجوی اشاراتی میکنم :

” دوشنبه شب (۲دی) در تلویزیون رژیم ظاهر شد و تصویر دیگری از بن‌بست و درماندگی مطلق رژیم را به نمایش گذاشت. روحانی که قسمت عمده‌یی از حرفهای خود را به مسائل اقتصادی اختصاص داده بود، برخلاف آمارهای ارائه شده توسط عناصر دولت خودش، بی‌محابا دروغ گفت و وعده‌های پوچ داد؛ از جمله ادعا کرد: «درآمد ما بیش از مخارج‌مان خواهد بود»، «قاچاق کالا طی ۴سال از ۲۰میلیارد دلار به ۱۲میلیارد رسیده است “.

ایشان ابدا نگفتند که درآمد ما بیش از مخارج ماست و تنها گفت که حدود ۹۰میلیارد دلار درآمد ارزی داریم ودرمقابلش ۷۵ میلیون دلار مخارج واین خیلی با تفسیر رجویست های تحریف گر و دروغ پرداز فرق میکند!

ضمنا خود رئیس جمهور گفت که دستآورد  دولت من درمبارزه با قاچاق این بوده و درستتر این است که کالاهایی قاچاق حتی یک میلیارد هم وارد نشود.

سرمقاله نویس باند رجوی، حرف های خود را چنین ادامه میدهد :

” روحانی درباره غارت‌شدگان توسط مؤسسات غارتگر با کوچک نمایی مسأله به دروغ گفت: «۲ الی ۳میلیون خانواده گرفتار مشکلات صندوق‌های اعتباری شده‌اند که مشکل ۹۸درصد مردم حل شده است».

قبلا هم گفته میشد که ۲درصد باقیمانده به دولت مراجعه نکرده وحقی را طلب ننمودند ودراین مورد تعدادی از مردم شوخ طبع ایران گفتند که شاید این دو درصدی های مراجعه کننده هستند که صاحب این موسسات مالی بوده واحتیاجی به مراجعه نداشتند!

بهتر بود که خبرنگار حاضر این سئوال را از رئیس جمهور میکرد تا ببینیم حق چقدر با مردم شوخ طبعی است که چنین حرف هایی را مطرح میکنند!

و درخاتمه یک توقع سخیف از رئیس جمهور یک کشور :

” سکوت روحانی درباره مسائل اصلی و به‌خصوص مسأله اصلی یعنی خواست اصلی مردم ایران برای سرنگونی و متوسل شدن او به دروغهای وقیحانه و قولهای پوشالی {شد } “.

 اولا این سئوال را باید خبرنگار مطرح میکرد !

وانگهی او رئیس جمهور ایران است و نه رهبر اپوزیسیون که بخواهد از ” سرنگونی ” دفاع کند!

همان که آقای روحانی به حق اعتراض مردم احترام گذاشته و آنرا برسمیت شناخت ، باتوجه به اوضاع منطقه ای وتوازن قوایی که درهر کوی وبرزن وجود داشته و بشدت پیچیده است ، حق مطلب را ادا میکند!

صابر

——————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید