این مریم رجوی رطب خورده!

0
626

مریم خانم که مسعود را بجای خدا نشانده بود ، همواره تاکید داشت که انکار وجود خدا ازطرف شما امری طبیعی است ! برای اینکه او را نمی بینید ولی مسعود را که میبینید نمیتوانید انکار کنید و باید قبول نمایید که مسعود دربرابر کسی جز خداوند پاسخگو نیست! آیا چنین شخصی میخواهد با استبداد دینی مبارزه کند که خود بدترین سوء استفاده ازدین را برای برقراری دیکتاتوری دینی رجوی ، بعمل آورده است؟؟!! وایضا :

” به این دلیل به رسمیت شناخته شدن شورای ملی مقاومت از سوی مجامع بین المللی بیش ازهر زمان دیگری مهمترین گام در حمایت از قیام مردم ایران می باشد “.

منظورتان همان جامعه ی جهانی است که تعریف خاص خود را ازآن دارید و حافظ منافع یک درصدی ها- ثروتمندترین های دنیا- هستند؟ آیا به کمک این غارتگران است که میخواهید برای ما جامعه ی بی طبقه بسازید؟ یا منظورتان نهادی مثل شورای امنیت است که توازن قوای موجود در آن ، امکان چنین برسمیت شناخته شدنی را نمیدهد؟!

این مریم رجوی رطب خورده!

ارسال شده از طرف آقای حمید تبریزی ـ با تشکر از ایشان ـ 28.01.2018

رضا محمدی نامی ازطرف باند رجوی ماموریت یافته که اوهم با دلایل بینه؟! ی خود ثابت کند که مردم کم برخوردار ازنعمات زندگی ، درتظاهرات خود، رهبری مسعود ومریم را پذیرفته اند والبته دراین مورد به رسانه های رسمی کشورهم استناد کرده که مثلا عکس مریم را نشان داده وعملا قبول نموده که رهبری این اقشار آسیب دیده ی دست به تظاهرات زده ، با رهبری مریم رجوی است!

رسانه ها میتوانند برای تبلیغ بر روی موضوعی خاص ، مسائلی را مطرح کنند که تحلیل آن درمواردی دشوار است!

با وجود اینکه من هنوز درمورد درستی این نوع برخوردهای رسانه های ایران نظر چندان مثبتی ندارم ،تصور میکنم  که هدف از نشان دادن این تصاویر به مردم ، هشداری برای آنان بود تا دریابند که چه کسی آنها را به خشونت و درگیری میخواند وبنابراین عاقل باشند و دشمن حقیری مانند مردم رجوی را شادکام نسازند.

رسانه های رجوی ،با امضای آقای رضا محمدی چنین نوشته است :

نکته مهم دیگر، حمایت بین المللی از قیام مردم ایران، بعنوان یک پارامتر بسیار مهم در تسریع فاز سرنگونی، در مقایسه با حرکات اعتراضی سال ۸۸، بود که “امید وایمان” آنان را برای رسیدن به خواستهای برحق خود (سرنگونی) صد چندان کرده و به عینه شاهدند که دیگر تنها نیستند و جامعه بین المللی و حتی مماشاتگران، خود را موظف به نظارت بر رفتار رژیم در نقض حقوق بشرمی بینند و در برابر سرکوب مردم بمانند گذشته نمی توانند از این پس بی تفاوت بمانند و در حد توان و امکانات و دوری و نزدیکی خود به رژیم عکس العمل نشان خواهند داد “.

فعلا با مقایسه ی کیفی این دو تظاهرات کاری ندارم ولی کمیت هردو مقابل چشم است وغیر قابل مقایسه!

درمورد حمایت امپریالیست ها که شما آنها را مماشاتگر نامیده اید ، باید گفت که حساب کردن بر حمایت دشمنی که خود عامل اصلی عقب ماندگی ما بوده و یکی ازعلل اصلی فقر ومسکنت این فقراست ، عین جهالت است والبته شما که منافع مشترکی با مردم ندارید ، حساب جداگانه ای میتوانید برروی این حمایت های مزورانه بازکرده و دلخوش باشید که ازاین نمد کلاهی گیرتان خواهد آمد!

این امپریالیست های مماشاتگر ، هرگز مسئله ای بنام حقوق بشر وتروریزم ندارند وصدها سند ومدرک درمورد این حرف من وجود دارد که بررسی و مطالعه ی آنها به زمانی باندازه ی بلندای عمر یک انسان احتیاج دارد!

من دراینجا به یک مورد اشاره نموده تا متوجه شوید که این مماشاتگرایان دیروز و اربابان امروز شما مشکلی بنام تروریزم ندارند واگر دراین مورد میخواهند فشاری برایران وارد کنند ، باید که دنبال علت اصلی مسئله گشت :

” انتشار کتابی جدید درباره عملیات تروریستی موساد از جمله در ایران – کتابی جدید منتشر شده که در آن از عملیات تروریستی سازمان موساد اسرائیل از جمله ترور 6 دانشمند هسته ای ایرانی پرده برداشته می شود . به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه به استناد از بلومبرگ، در کتاب Rise and Kill First که توسط رونین برگمان نوشته شده، آمده اسرائیل در هفتاد سال گذشته حدود 2700 ترور انجام داده اما برخی از آنها به نتیجه نرسیده‌اند. رونین برگمان که خبرنگار روزنامه یدعوت احرنوت اسرائیل است، توانست برخی داستان‌های ترور را از کارمندان موساد، شین‌بت و همچنین ارتش اسرائیل به دست آورد. او نام برخی از آنها را در کتاب آورده و از آوردن نام برخی دیگر خودداری کرده است. در این کتاب 600 صفحه‌ای حدود دو هزار مصاحبه آمده و برخی تاکتیک‌های ترور که اسرائیل از آنها برای ترور 6 دانشمند هسته‌ای ایران، به جای برافروختن جنگ با این کشور، استفاده کرده، پرده برداشت. در این کتاب جدید، شگردهای شگرفی را که اسرائیل برای عملیات ترور به کار برده فاش می ‌کند. این روش‌ها با استفاده از خمیر دندان مسموم و کشنده آغاز و تا هواپیماهای بدون سرنشین، تلفن‌های همراه انفجاری و لاستیک های منفجرشونده خودرو از راه دور ادامه می‌یابد. یکی از منابعی که رونین برگمان در نوشتن این کتاب به آنها استناد کرده، میر داگان است که 8 سال ریاست موساد را بر عهده داشت و در سال 2016 درگذشت “.

خوب ! حالا نظرتان چیست وچرا اربابان همین اسرائیل که حامی او دراین ترورها هستند، به یکباره یاد حقوق بشر درایران افتاده اند؟!

بازهم :

” نکته با اهمیت دیگر درباره قیام را همانا بایستی در باور و ایمان مردم به “قدرت نهفته” درخود دانست، قدرتی که بگفته خانم مریم رجوی قطعا می تواند استبداد مذهبی را سرنگون کند “.

مریم خانم که مسعود را بجای خدا نشانده بود ، همواره تاکید داشت که انکار وجود خدا ازطرف شما امری طبیعی است ! برای اینکه او را نمی بینید ولی مسعود را که میبینید نمیتوانید انکار کنید و باید قبول نمایید که مسعود دربرابر کسی جز خداوند پاسخگو نیست!

آیا چنین شخصی میخواهد با استبداد دینی مبارزه کند که خود بدترین سوء استفاده ازدین را برای برقراری دیکتاتوری دینی رجوی ، بعمل آورده است؟؟!!

وایضا :

” به این دلیل به رسمیت شناخته شدن شورای ملی مقاومت از سوی مجامع بین المللی بیش ازهر زمان دیگری مهمترین گام در حمایت از قیام مردم ایران می باشد “.

منظورتان همان جامعه ی جهانی است که تعریف خاص خود را ازآن دارید و حافظ منافع یک درصدی ها- ثروتمندترین های دنیا- هستند؟

آیا به کمک این غارتگران است که میخواهید برای ما جامعه ی بی طبقه بسازید؟

یا منظورتان نهادی مثل شورای امنیت است که توازن قوای موجود در آن ، امکان چنین برسمیت شناخته شدنی را نمیدهد؟!

حمید  تبریزی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید